Gość buli107 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Tomasz, rowerki wejdą na pakę, w ostateczności można jedno koło odkręcić. Ja liczę na to, że 4 szt. wejdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość osiemzero Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Dziś sprawdziłem ten bagażnik...nie da się zamontować ciekawy jestem czy taki uchwyt Thule da sie zamontować na pake (nie klape), http://www.thule.com/Thule/ProductPage____28157.aspx i jakimiś garażowymi sposobami go przymocować, ja tego uchwytu nie widziałem, ale wydaję się że może się jakoś uda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 OK zamówiłem coś takiego ze światłami: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=350078647 Interesują mnie dwa rowery + trzeci dziecinny Tak więc rozwiązanie dla mnie idealne. (obym ich nie zgubił) )) Z wożenia drabiny zrezygnowałem . Jak przyjdzie, zamontuję i zdam relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Ja sie wyleczyłem z bagażników tylnych, już raz mi się rowery posypały kiedyś, wystarczy, a miał być taki mocny, popękały plastiki łączące stelaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Plawy Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Tomasz, rowerki wejdą na pakę, w ostateczności można jedno koło odkręcić. Ja liczę na to, że 4 szt. wejdą Ja w zeszłym roku, jadąc na wczasy tak zrobiłem. Poza zdjęciem kół musiałem zdemontować kierownice, siodełka i po jednym pedale i oczywiście solidnie zamontować na pace (aby rowery się nie poniszczyły, aby nic się od ich smarów nie pobrudziło itp). Były to tylko 2 rowery, zajęły połowę paki, a operacja zajęła sporo czasu. Na miejscu powtórka i za trzy tygodnie następna. Mimo takiego wielkiego "bagażnika", jadąc w cztery osoby pod namiot ledwo się spakowałem. Na następny wyjazd, mimo przestróg, zamontowałem bagażnik dachowy i teraz nawet na krótkie wypady wrzucam rower na dach, oczywiście jak zachodzi potrzeba mogę załadować do 4 szt. Grzałem z tym zestawem ponad 140 i luz, na zakrętach też. Trzeba jedynie uważać na gałęzie. Zdecydowałem się na to jak popatrzyłem na Paty i inne terenówki z takim rozwiązaniem. Sam spokojnie ładuję rowery, oczywiście bez drabiny . Co do spalania, to pewnie zwiększa się jak przy każdym innym aucie 3-5%, choć ja u siebie tego nie zauważyłem. Od początku średnie spalanie mam 10,4, a w trasie z rowerami koło 10, więc bez zmian. Dodam, że nie mam oryginalnych rur na dachu, a bagażnik mam zwykły Thule-2 belki+2 belki na relingach zabudowy. Teraz mogę tam jednocześnie wozić 4 rower i deskę wind.. Co do bagażnika na hak, to należy wybrać model z opcją odchylania, aby dostać się do tylnych klap, bo to jedyny dostęp. :516: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Właśnie, najczęściej jeżdżę gdzieś niedaleko do 100km. często kilkanaście- dziesiąt. Jak miałbym siedzieć przez godzinę, rozkręcać i później skręcać to odeszłyby mi szybko chęci na wycieczki. Myślałem o dostępie do paki, wydaje mi się, że góra się otworzy, mam jeszcze szyby boczne otwierane . Jak już to powieszę, pomyślę o dodatkowych linkach spinających całość, żeby nie jeździć patrząc ciągle w lusterko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość osiemzero Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 a propo linek, to duzy wybor jest na stronie www.4na4.pl, oglądałem je osobiście, wyglądają bardzo dobrze, mają specjalną klamrę (grzechotkę?) do ściągania liny, chce kupic dwie takie właśnie do spinania rowerów. Koszt nieduży, 37 zł netto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Najlepszym rozwiązaniem jest hard top i zamknięcie pod klucz. Przy wszelkiego rodzaju bagażnikach i uchwytach rowerowych mocowanych na haku jest opcja, że przyjdzie złodziejaszek i zabierze rower. Teraz w wiekszości przypadków rowery są z hamulcem tarczowym i łatwym odkręcaniem motylków - nakrętek na piaście przedniego koła. Dokładnie 15 sekund zajmuje mi wyjęcie przedniego koła i drugie piętnaście sekund zapakowanie roweru na pakę. Na pace oprócz plastikowej wykładziny mam miękką matę, więc nic nie ma prawa porysować się lub poobijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek-Ania Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 nie wiem , czy wszystko dobrze poczytałem , ale czy ktoś zastanawiał się nad bagażnikiem na hak ?? z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Plawy Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Na pace oprócz plastikowej wykładziny mam miękką matę, więc nic nie ma prawa porysować się lub poobijać. Racja oczywiście. Też stosuję tę opcję, ale tylko do krótkich wyjazdów z jednym rowerem i pustą lub nieznacznie zapakowaną paką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Bagaznik przyszedł i rowerek już woziłem. Co prawda na razie pojedyńczo bo taka była potrzeba. Łatwy i szybki montaż, po 10 min. bagaznik z rowerkiem gotowy do jazdy. Na co nie zwróciłem uwagi podczas zakupu, to brak regulacji do szerokości ramy. Na szczęście można poziome pałaki zamocować od środka i wchodzą w ramę roweru. Warto na to zwrócić uwagę bo inaczej trzeba podczepiać za koła. Niestety dołaczona lampa nie bardzo pasuje do mocowań i trzeba pomyśleć o własnym rozwiązaniu z przyczepieniem, nawet do rowerków . O ile konstrukcja wytrzyma nasze drogi to rozwiązanie bombowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Pif Paf Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) Mam na belkach między relingami założone 3 bagażniki rowerowe Thule zamykane na kluczyk. Zmieściły się 3 sztuki. Dwa w jedną stronę, a trzeci odwrotnie, na mijankę. Wstawianie rowerów trochę niewygodne, wysoko, ale możliwe. Jedna poprzeczka przemieszczała się razem z bagażnikami w czasie jazdy, przez co wszystkie rowery przesuwały się do tylu, mocowanie Thule jest w moich bagażnikach przesuwne. Ustabilizowałem ją obejmami z podkładką zaciśniętymi na relingach. Pytałem w ASO o jakieś lepsze rozwiązanie - nic nie zaproponowali, mimo, że cisnąłem i temat zgłębili. Minus dla Nissana. Na trasie jeżdżę z rowerami na tych bagażnikach z dowolną prędkością, nie czuję przy takich solidnych uchwytach żadnych ograniczeń. Edytowane 12 Lutego 2019 przez Jimmy Pif Paf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.