Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Micra K11 1993 rok 1.0 16v problem do weryfikacji


Guest jancio

Recommended Posts

Guest jancio

Witam posiadam Micre K11 1993 roku z przebiegiem 140000 km i mam następujący problem do weryfikacji.

 

Na biegu jałowym chodzi prawie jak trzeba poza tym, że ma za wysokie obroty jak by chodził ciągle na ssaniu. Przy wciśnięciu gazu w podłogę wkręca sie jak trzeba i ładnie schodzi z obrotów.

Problem pojawia się jak chcemy jechać. Samochód zaczyna szarpać, strzelać i nie ma wcale siły, maksymalnie jedzie 70 km/h. Dziś przykładając rekę do końcówki wydechu, aż opaliłem sobie futerko. :D

PO odłączeniu sondy nie pali się czek i auto chodzi tak samo. Świece czarne za duża dawka paliwa nie przepala jego i stąd te strzały.

 

I mam pytanie czy jest to;

-sonda

-przepływka

-czujnik temperatury

-regulator paliwa

-wtryski leja

- czy coś jeszcze innego

Link to comment
Share on other sites

mozna by było sprawdzic te sonde bo moze dawac zły sygnal i za duzo paliwa ,

a niemasz wyprzezdzenia zaplonu zle ustawionego , nieprzyspieszales??

Link to comment
Share on other sites

Guest jancio

Nie ruszałem zapłonu nic. Poprostu stało się tak nagle.

Idę zaraz sprawdzac dalej. Wyjme wtryski i sprawdze regulator paliwa.

 

[ Dodano: Sob 10 Mar, 2007 15:36 ]

Pomoże mi ktoś czy wszystcy tylko wiedzą jak wymienić żarówke i to nie bardzo???

Link to comment
Share on other sites

to ja sie wypowiem jak ja to widze , niewiem czy k-11 tki mialy gazniki

jezeli tak to moze byc przypchana dyszka w gazniku i dajesz gaz doysza od wysokil luz sie wkreca a powoli niewyrabia czy pod obciazeniem

a moze ssak sie zawalił w baku;/ no niewiem moze posiadacze k-11 sie wypowiedza

Link to comment
Share on other sites

Guest maciulek

Nic tylko jechać na diagnostyke komputerową zapłącisz 50-100 zł a będziesz wiedział co nie tak - inaczej możesz zmieniać części w nieskończoność a okaże się że masz gdzieś dziurke w jakiejś rurce i po prostu łapie dzikie powietrze (chociaż to mało prawdopodobne)

 

UWAGA! Wer. 93' ma nietypowe gniazdko do kompa możesz mieć problemy z odnalezieniem dobrego naprawnika...

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Guest jancio

K11 nie jest aż tak rozwiniętym elektronicznie autem by powiedziało dokładnie co jest popsute.

Skoro do usunięcia kodu błędów starczy zdjęcie klemy plusowej i już jest wszystko OK. Gdy by było to takie łatwe do zdiagnozowania przez komputer zrobił bym już to dawno.

Link to comment
Share on other sites

PO odłączeniu sondy nie pali się czek i auto chodzi tak samo.

Sprawdzałeś na zimnym, czy gorącym silniku? W książce WKŁ twierdzą, że sonda działa dopiero po przekroczeniu temp. 300 st C. Nie wiem, czy check powinien się palić po odłączeniu sondy, ale moim zdaniem powinien... może masz coś z kompem nie tak... ale ja znam się tylko na żarówkach, i to też tylko teoretycznie ;).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...