Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa


Guest jarkk
 Share

Recommended Posts

Guest jarkk

Dlaczego ktoś wyedytował mój podpis i dane w profilu ?

 

Na forum nz nikt nie edytuje podpisów i danych, jeżeli wskazują na nkp.

Tu widać niestety chyba się komuś w głowie przewróciło.

Edited by jarkk
Link to comment
Share on other sites

u mnie jak był walniety regulator ci.snienia paliwa to na benzynie go całkiem zalewało. U ilu ja fachowców byłem tyle teorii było. Na koniec sam zacząłem dłubać i przypadkowo na pracującym na benzynie silniku zdjąłem przewód podciśnienieniowy co łączy kolektor ssący z regulatorem ciśnienia paliwa ( taki cieńki wężyk w górnej części regulatora) i z regulatora zaczęło strumieniem dawać paliwo. Regulator był do wymiany. W ASO coś około 400 pln, ale ja swój naprawiłem kosztem 1,20 i dwie godzinki roboty.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sauron

a nie jest tak, ze na LPG jeździsz i jak piszesz dobrze, a na PB wtryski leją paliwo? oczywiście zamiast rozpylac. przez to paliwo sie nie spala , bo nie ma jak :( może nie szukałbym winy regulatora tylko zapieczonych wtrysków

Link to comment
Share on other sites

to masz coś z wtryskiem/wtryskami że mimo jak nie dochodzi do nich sygnał (bo jedizesz na gazie) to leją one paliwo... ew. instalacja gazowa wprowadza jakieś zakłucenia...

Link to comment
Share on other sites

W takim razie to nie będzie wina regulatora. Może któryś wtryskiwacz ci sie zawiesza lub przepuszcza. Trzeba by wyjąć listwę i sprawdzić .

Link to comment
Share on other sites

powiedzcie mi czy w NISSANIE jest mapsensor

Nie ma jest jedynie przepływomierz powietrza w zalerzności od silnika albo montowany przy puszcze filtra poweitrza albo w korpusie od przepustnicy gazu.

Link to comment
Share on other sites

Bez problemowo da się wywołać kody migawkowe. Wystarczyć zewrzeć na 2 sek dwa piny w złączu diagnostycznym.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

a od czego zaczac jesli silnik odpala idealnie, jesli powolutku sie przyspiesza jest ok, jednak jak sie wdepnie wiecej gazu to sie dusi, tak jakby dostawal za malo paliwa, wiem ze sonda jest walnieta, jednak jej nie potrzebuje wymieniac bo mam zalozony gaz i prawdopodobnie emulator sondy (na gazie jest ok) jednak nie mozna przelaczyc na gaz poki silnik sie nie nagrzeje.

sprobuje jeszcze wymienic filterek paliwa, wyglada na starym, jednak jesli to nie to ?

sonda chyba nie powinna takiego zamętu robić

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

a od czego zaczac jesli silnik odpala idealnie, jesli powolutku sie przyspiesza jest ok, jednak jak sie wdepnie wiecej gazu to sie dusi, tak jakby dostawal za malo paliwa, wiem ze sonda jest walnieta, jednak jej nie potrzebuje wymieniac bo mam zalozony gaz i prawdopodobnie emulator sondy (na gazie jest ok) jednak nie mozna przelaczyc na gaz poki silnik sie nie nagrzeje.

sprobuje jeszcze wymienic filterek paliwa, wyglada na starym, jednak jesli to nie to ?

sonda chyba nie powinna takiego zamętu robić

mam podobny objaw jak u Ciebie. Czy mozesz mi napisac jak sobie poradziłes? z gory dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...