Guest Sawyer Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 :zly: Jak w temacie, nie wiem co się mogło stać. Może wiecie jak zlokalizować ew. zdiagnozować co się stało. Wycieraczki działają płyn full i nic. Ile może kosztować ew. naprawa?????? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mariusz Szwałkiewicz Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Witam. Jeśli bezpiecznik od pompki jest OK to musisz zdemontowań nadkole żeby dostać się do spryskiwacza. Powodem niedziałania mogą być zaśniedziałe styki ( wtedy wystarczy oczyścić) lub padnięta pompka. Ja wstawiłem pompkę uniwersalną za jakieś 20 zeta, i wszystko gra. Oczywiście pomijam takie banały jak zgniły przewód od spryskiwacza do dysz, lub zapchane zaworki zwrotne, dysze lub przewody. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sawyer Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 dzięki za konkretną odpowiedż Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stranger Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Oczywiście pomijam takie banały jak zgniły przewód od spryskiwacza do dysz, lub zapchane zaworki zwrotne, dysze lub przewody. Pozdrawiam. Zapchane zaworki można podejrzewać gdy po próbie uruchomienia spryskiwacza słyszymy pracę pompki, ale nic nie leci na szybę. Jeśli jednak panuje cisza to najpierw sprawdzić bezpiecznik, a potem dopiero wybebeszać pompkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 miałem podobnie, padła pompka, zeby się do niej dostać trzeba rozebrać częściowo prawe, przednie nadkole. nowy zamiennik kosztuje ok. 30 zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sawyer Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 gdzie mogę w wawie taką pomkę dostać???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jar Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 U mnie z tyłu nic nie leci :/ pompkę słychać, pytanie gdzie są te wszystkie zaworki? czy tylny spryskiwacz ma oddzielną pompkę i zbiornik? Jeżeli tak to gdzie tego szukać? :?: P11 lifback '97 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piektor Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 ... Jeżeli tak to gdzie tego szukać? :?: P11 lifback '97 Jak otworzysz bagażnik to pod taką osłoną plastikową z prawej strony przy trzecim STOP, Trzeba ją delikatnie aczkolwiek zdecydowanie podważyć palcami - trzyma się na zatrzaskach - tam masz zawór zwrotny spryskiwacza tylnej szyby - ja się go pozbyłem sztukując silikonową rurką o średnicy wewnętrznej 3 mm (uszkodzenie - sparciała taka mała uszczelka, nie wiem jak naprawić, z tego co się orientuję można zastosować od poloneza cały zawór (!niesprawdzone!) Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skyline Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Wszystko ładnie pięknie ale, który to bezpiecznik - bo nie mam opisu bezpieczników. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Wszystko ładnie pięknie ale, który to bezpiecznik - bo nie mam opisu bezpieczników.Dolaczam sie do pytania,pod jaka nazwa kryje sie ten bezpiecznik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blady Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Witam.Generalnie wycieraczki i pompka spryskiwacza maja ten sam bezpiecznik, jeśli wycieraczki pracuja a nie słychać pompki to albo zaśniedziały styki przy niej, albo staneła.PZDR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 bezpieczniki te znajdują się pod maską w komorze silnika, jak staniesz przodem to lekko po prawej stronie, chyba [ Dodano: Pią 11 Maj, 2007 13:54 ] U mnie z tyłu nic nie leci :/ pompkę słychać, pytanie gdzie są te wszystkie zaworki? czy tylny spryskiwacz ma oddzielną pompkę i zbiornik? Jeżeli tak to gdzie tego szukać? :?: P11 lifback '97 ponmka i zbiornik jest jeden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Jezeli spryskiwacz i wycieraczki sa pod jednym bezpiecznikiem,to musi byc"wiper" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szary Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 sorry że odkopuje ale może się komuś przyda a więc to bujda przynajmniej tak powiedzieli w sklepie (miałem ten sam problem) można zastosować od poloneza cały zawór (!niesprawdzone!) nadaje się do tego zaworek do akwarium SPRAWDZONE i działa jak należy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piektor Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 sorry że odkopuje ale może się komuś przyda a więc to bujda przynajmniej tak powiedzieli w sklepie Skoro odgrzałeś kotleta to od daewoo, fiatów, poloneza (bo takie same jak w daewoo :diabel2: ) też pasuje tylko różny jest wygląd i mechanizm ( membranowy i kulkowy) oraz ceny - JUŻ SPRAWDZONE (ważna jest średnica krańcówek tych zaworków - więc uszkodzony najlepiej zabrać na wzór Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szary Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 hmm... w sklepie mi wcisneli że nie ma tego polonez, mniejsza ja mam od akwarium i działa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misztan Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Podczepię się pod temat. W moim przypadku jest troszkę śmiesznie, uruchamiając spryskiwacz – silniczek nie pracuje, podpinam silniczek „na krótko” – DZIAŁA. Pomierzyłem napięcie na kostce przy silniczku i okazuje się, że jest OK. Zgłupiałem do reszty i zamiast silniczka do kostki podpiąłem żarówkę – nie świeci! Jeszcze raz pomierzyłem napięcie i JEST, ale pod obciążeniem napięcie „UCIEKA”. Poprowadziłem przewód do kabiny i zamontowałem oddzielny przycisk do spryskiwacza – wszystko działa jak należy tylko jest to trochę „upierdliwe”. Nie znalazłem jednak nigdzie odpowiedzi czemu się tak dzieje z tym „uciekającym” napięciem. Elektrycy rozkładają ręce i mówią, że to dziwne strasznie. Wyczytałem, że jest coś takiego jak wzmacniacz wycieraczek i że może w nim tkwić problem, jednak nie mam zielonego pojęcia gdzie tego szukać. Jeżeli znajdzie się ktoś, kto może wiedzieć o co tu chodzi to będę BARDZO wdzięczny za rozwikłanie tej zagadki przedziwnej jak dla mnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Jeżeli znajdzie się ktoś, kto może wiedzieć o co tu chodzi to będę BARDZO wdzięczny za rozwikłanie tej zagadki przedziwnej jak dla mnie.Moze sam przelacznik wycieraczek jest sypniety? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misztan Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Jeżeli znajdzie się ktoś, kto może wiedzieć o co tu chodzi to będę BARDZO wdzięczny za rozwikłanie tej zagadki przedziwnej jak dla mnie.Moze sam przelacznik wycieraczek jest sypniety? No ale wtedy chyba napięcia bym nie miał po uruchomieniu przełącznika wycieraczek - tak mi się wydaje na "chłopski rozum" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.