Gość greg76 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 ma ktos moze pojecie jakie powinno byc cisnienie w oponie z profilem 40 (215/40/17). bedzie sie to toczyc na p11. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Łaaaaaaaał :galy: 40/17 to niezłe żelazko będzie Może coś na oponach będzie pisać ale lepiej więcej niż mniej ja bym nabił min. 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Super gumy. Ale chyba nie Będziesz na nich po Warszawie jeździł ? No chyba,że Masz zawieszenie na wymienę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (215/40/17). Powiem tak - Jedzie Grześ przez wieś, p11 jedzie, a przez dziurkę zawiecha ciurkiem sypie się za Grzesiem :diabel2: A tak poważnie za***iście bedzie wyglądało i za***iście zwiecha ucierpi - koleś ma w Corku 215/40/16 i pompuje w zleżnosci gdzie jedzie - jak na miasto to optymalnie ma 2.3 - 2.5 jak w trase to nawet pod 3. On proponuje ok 2.3 troszkę komfortu Ci to pozostawi .... troszkę ale felga będzie cierpiała. No i musisz wziąc pod uwagę to, że czas dojazdu z pkt A do pkt B bedzie dłuższy - wolniej i slalomem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 wczoraj w rozgrzane gumy podalem 2.6 bara. dzis jechalem do pracy i wcale nie jest zle. lepiej reaguje na ruch kierownicy a zakrety jak po sznurku. w wolnej chwili obnize na sprezynami. a ze zawias ucierpi? od tego on jest, od tego jest on :!: wazne ze ja czuje sie swietnie :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Ja mam 205/45/16" i pompuję 2.5 przód, 2.3 tył i jest ok. Gdy było mniej felga potrafiła dobijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 ja tam mam 235/40R18 i daje przod i tyl po 2,4. Przy naszych drogach tak trzeba...;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Siemanko, ja mam 215/45R17 i z przodu mam 2,2 a z tyłu 2,1. Takie dokładnie wartości przy podobnej masie i identycznym rozmiarze opon ma moj kolega napisane na wlewie paliwa w Mitsubishi Galancie Sport Edition z 99 roku. Pomijając fakt ze duże felgi w polsce to nie jest dobry pomysł, to jeździ sie całkiem przyjemnie na tym rozmiarze i tym cisnieniu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Myśle że spokojnie 2.0 albo max 2.1 bo profil jest OK, do tego dochodzi czy jeździsz z obciązonym autem czy nie? Ja z reguły jeżdze max w 2 osoby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Jeżdże sam, ale na mnie potrzeba z 2 mniejszych ludzi HeHe to stąd ta ksywka? Ostatnio pisałes że drogi na pomorzu macie SUPER więc moim zdaniem 2.1 to jest optymalnie, wtedy opona troche odbiera nierówności ale też ciśnienie nie powinno pozwolić na dobicie felgą do gleby. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MiMio Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 A ja ostatnio ugiąlem (co prawda delikatnie) rant felgi (opony 205/55/16). Z przodu buło ciśnienie 2,1 z tyło 2,0. Z racji tego, że to kombi z LPG dopompowałem na : przód- 2,3; tył 2,5 , bo nie lubię krawężników, a jeszcze bardziej prostować felg po 150zł/szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 To musiałes zdrowo uderzyć żeby uszkodzić rant w feldze przy profilu 55. Ale czasami niefortunnie sie zaatakuje krawężnik i BACH....sprawa sie rypła, felge trzeba prostować. We wrocku 150zł biorą ale za felge 18" , za 16" myśle max 100pln Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Sorry że zapytam tutaj, ale czemu zawieszenie ma cierpieć przy większych felgach i rozstawie opony ? Podłacze sie do pytania. Ile powinienem miec w 185/55 R15?? Ja przy rozstawie 205/60/15 zawsze 2 była i nie było problemów z dobijaniem na krawężnikach czy dziurach, a samochód też swoje waży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Sorry że zapytam tutaj, ale czemu zawieszenie ma cierpieć przy większych felgach i rozstawie opony ? Ponieważ: - im wieksza felga tym wieksza masa nie resorowana - im niższy profil opony tym mniej opona odbiera uderzeń,przez co siła uderzenia przenosi się na zawieszenie Ja przy rozstawie 205/60/15 zawsze 2 była i nie było problemów z dobijaniem na krawężnikach czy dziurach, a samochód też swoje waży. Zauważ że twoje opony są wyższe od Bombla o ok 22mm a to jest dużo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 u siebie miałem 2,5... zmieniłem na 2,6 przód - tył 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 ja mam w astrze 195/50 R15, i pompuje 2.1 z przodu 2.0 z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.