Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

cisnienie w niskoprofilowej oponie


Gość greg76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Łaaaaaaaał :galy: 40/17 to niezłe żelazko będzie

Może coś na oponach będzie pisać ale lepiej więcej niż mniej ja bym nabił min. 2.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(215/40/17).

Powiem tak - Jedzie Grześ przez wieś, p11 jedzie, a przez dziurkę zawiecha ciurkiem sypie się za Grzesiem :diabel2: :D;)

A tak poważnie za***iście bedzie wyglądało i za***iście zwiecha ucierpi - koleś ma w Corku 215/40/16 i pompuje w zleżnosci gdzie jedzie - jak na miasto to optymalnie ma 2.3 - 2.5 jak w trase to nawet pod 3. On proponuje ok 2.3 troszkę komfortu Ci to pozostawi .... troszkę :D ale felga będzie cierpiała. No i musisz wziąc pod uwagę to, że czas dojazdu z pkt A do pkt B bedzie dłuższy - wolniej i slalomem.... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj w rozgrzane gumy podalem 2.6 bara. dzis jechalem do pracy i wcale nie jest zle. lepiej reaguje na ruch kierownicy a zakrety jak po sznurku. w wolnej chwili obnize na sprezynami. a ze zawias ucierpi? od tego on jest, od tego jest on :!: wazne ze ja czuje sie swietnie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, ja mam 215/45R17 i z przodu mam 2,2 a z tyłu 2,1. Takie dokładnie wartości przy podobnej masie i identycznym rozmiarze opon ma moj kolega napisane na wlewie paliwa w Mitsubishi Galancie Sport Edition z 99 roku. Pomijając fakt ze duże felgi w polsce to nie jest dobry pomysł, to jeździ sie całkiem przyjemnie na tym rozmiarze i tym cisnieniu

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdże sam, ale na mnie potrzeba z 2 mniejszych ludzi

HeHe to stąd ta ksywka? ;)

Ostatnio pisałes że drogi na pomorzu macie SUPER więc moim zdaniem 2.1 to jest optymalnie, wtedy opona troche odbiera nierówności ale też ciśnienie nie powinno pozwolić na dobicie felgą do gleby.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja ostatnio ugiąlem (co prawda delikatnie) rant felgi (opony 205/55/16). Z przodu buło ciśnienie 2,1 z tyło 2,0. Z racji tego, że to kombi z LPG dopompowałem na : przód- 2,3; tył 2,5 , bo nie lubię krawężników, a jeszcze bardziej prostować felg po 150zł/szt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musiałes zdrowo uderzyć żeby uszkodzić rant w feldze przy profilu 55. Ale czasami niefortunnie sie zaatakuje krawężnik i BACH....sprawa sie rypła, felge trzeba prostować. We wrocku 150zł biorą ale za felge 18" , za 16" myśle max 100pln

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że zapytam tutaj, ale czemu zawieszenie ma cierpieć przy większych felgach i rozstawie opony ?

 

Podłacze sie do pytania. Ile powinienem miec w 185/55 R15??

Ja przy rozstawie 205/60/15 zawsze 2 była i nie było problemów z dobijaniem na krawężnikach czy dziurach, a samochód też swoje waży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że zapytam tutaj, ale czemu zawieszenie ma cierpieć przy większych felgach i rozstawie opony ?

Ponieważ:

- im wieksza felga tym wieksza masa nie resorowana

- im niższy profil opony tym mniej opona odbiera uderzeń,przez co siła uderzenia przenosi się na zawieszenie

 

Ja przy rozstawie 205/60/15 zawsze 2 była i nie było problemów z dobijaniem na krawężnikach czy dziurach, a samochód też swoje waży.

 

Zauważ że twoje opony są wyższe od Bombla o ok 22mm a to jest dużo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...