Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Własne zabezpieczenie


Gość MaK_86

Rekomendowane odpowiedzi

No więc tak. W tym aucie nie mam żadnego zabezpieczenia, a chciałbym zrobić sobie sam.

Chodzi mi o to, żeby zrobić ukryty wyłącznik zapłonu. Napewno wiecie o co chodzi.

Chodzi o to, że nie wiem który kabelek mam ciachnąć.

Na przewód wychodzący z cewki nakłada się taki kabelek... Ale to nie o ten chyba chodzi......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takiego pomysła :) watpie wogole zeby ktokolwiek chcial sie brac za k10 ale extremalnie mysle ze zaden zlodziej nie wpadnie na pomysl jak to zostalo zrobione (wiekszosc odciec zaplonow jest latwe do zlikalizowania), a wiec chodzi mi o taki myk ze :) mozesz zrobic przelacznik do solenoidu w gazniku ktory odcina doplyw paliwa :)

 

(chyba ze masz LPG to wtedy kicha) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mam LPG... mam...

wiesz.. bądź co bądź K-10, ale szkodaby było gdyby pewnego ranka w tajemniczych okolicznościach zniknoł z parkingu. Musze coś wykombinować. Ostatnio sąsiadowi Golfa 1 z 1980 roku zawineli gówniarze, żeby po osiedlu sobie polatać. Odpalili na krótko a auto się zfajczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy cewce znajduje sie tranzystor mocy, to taki tranzystorek ktory steruje sygnalem wysokiego napiecia do cewki za pomocą slabego sygnalu z kompa (komp swoim impulsem powoduje zaplon) do niego idzie tam pare kabelkow , zapewne po przecieciu ktoregos odlaczysz zaplon (k10)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma pod siedzeniem :P dawkuje paliwko tyz hmm no i w aparacie zaplonowym nie ma przerywacza jak w kaszlaku tylko tez jakas ta plytka czy jakies inen tez:P hehe;]

a mi do micrusa probowali sie dostac tylko na niecala minute odszedlem na parkingu od auta i juz wkladka rozwalona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ma ma tak jak kolega pisal, nawet ma mape zapłonów swoją :) i według wartosci obciązenia silnika (mierzy podcisnienie w kolektorze dolotowym) oraz pozycji zaplonu (w apracie zaplonowym jest czujnik polozenia czegos tam, ze wie w ktorej pozycji sie teraz zaplon znajduje czy cos tam :), to widac bo od kopułki takie 4 malutkie kable idą) i wedlug tego wsiego steruje dawką paliwa oraz daje sygnal do tranzystora mocy ktory wlasnie steruje cewka zaplonoą dajac iskre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...