Guest zaxa10 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 WITAM!!! POSIADAM NISSANA SUNNY N-13 89R,1.4LX. AUTKO JEżDZI DOBRZE NA GAZIE WóWCZAS GDY JEST ZATKANA RURA DOLOTOWA. KIEDYś KTOś MI DORADZIł ABYM WYMIENIł MIXER O MNIEJSZEJ śREDNICY.CO WY NA TO? CZY TO JEST POWóD ZE SILNIK NIE MA MOCY? JAKIE MOGą BYć SKUTKI ZATKANEJ RURY DOLOTOWEJ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 wypierd... to gowno mikser ktory niszczy Ci silnik i niszczy Twoje nerwy polecam zalozyc BLOS-a i bedziesz szczesliwy przez mikser masz zmnejszona moc w gornym zakresie obr zapewne zmienia sie moment obr rowniez pozaty na wysokich obr mieszanka jest b uboga i silnik pracuje na powietrzu do tego spalanie wieksze i wszystkie inne historie ze strzalami zatykaniem dolotu itp jak zalozysz mikser o mniejszej srednicy to bedzie jeszcze slabszy przy mikserze oczywiscie na benzynie nie masz rowniez pelnej mocy a masz ta rure co bierze powietrze z nad kolektora kiedy silnik jest zimny zapraszam do lektury po ktorej zapewne bedzisz chcial zalozyc blos-a http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13868 pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zaxa10 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Dzieki za radę, ale ja już nie chcę inwestować w samochód ponieważ na wakacje go sprzedaje a chcę się dowiedzieć na ww temat i chcąc naprawić problem nie ponosić nakładów finansowych! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 no fakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest toli Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 skoro chcesz go sprzedać i piszesz żę na gazie autko dobrze jedzie to zostaw wszystko tak jak jest , skutki przytkanego dolotu to jedynie większe spalanie i mniejsza moc . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.