Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Oswietlenie zegarow


Guest pati-vip

Recommended Posts

Guest pati-vip

Witam stalam sie posiadaczka slicznej mikry k11 z 97 roku ktora zostala sprowadzona z japoni. Mam problem z oswietleniem tablicy zegarow, moze dodam ze zaraz po kupnie pojechalam wymienic radio i nie wiem czy problem polega na tym ze pan ktory je wymienial cos rozlaczyl czy moze jest jakies pokretlo do regulacji oswietlenia zegarow a moze jakis bezpiecznik sie przepalil wiec mzoe ktos bylby tak mily i poratowal mnie cennymi informacjami ktore w pelni pozwola mi sie cieszyc ta sliczniutka mikrusia:)

Pozdrawiam Pati

Link to comment
Share on other sites

Guest maciulek

pewnie odłączył koche a czy bezp od tego jest? looknij na opis pod klpaką - bezpieczniki sa po lkewej stronie od kierownicy. Sama raczej nie zrobisz jezeli cos z tacho pozdro

Link to comment
Share on other sites

jesli po instalacji radia nie dziala podswietlenie to ja obstawiam bezpiecznik... mogl gosc podczas instalacji zrobic zwarcie z masa kabelka odpowiedzialnego w radiu za wlaczone podswietlenie gdy swiatla sa zapalone... sprawdz czy wszystkie bezpieczniki sa ok, jesli jakis spalony to wymien... jak wlaczysz swiatla i znowu sie spali, to lec do tego specjalisty i niech to poprawi bo moze byc zwarty gdzies na stale z masa...

Link to comment
Share on other sites

ktora zostala sprowadzona z japoni
Naprawdę masz japońską wersję micry? Jeśli tak, to może przydać Ci się anglojęzyczny opis bezpieczników w kabinie:

pict3101.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ten opis przyda się także mi bo u mnie go nie ma :D

Link to comment
Share on other sites

Guest pati-vip

bylam u tego specjalisty, radio dziala super, a przepala sie bezpiecznik w momencie wlaczenia pozycyjnych swiatel wiec obstawiam ze tu tkwi problem, caly opis mam po japonsku wiec przydadza mi sie wszystkie instrukcje po polsku badz po angielsku. Jutro oddaje mikrusie do salonu gdzie ja kupowalam daja mi zastepcza inna zolciutka mikrusie, o postepach napraw bede informowala grupowiczow na bierzaco. A tak na marginesie to pochwale sie ze moja ma 28 tys km kolor juz znacie, rok 97, silniczek K11 cokolwiek to znaczy:) ale pojemnosci jeszcze nie znam ale miala byc 1.0 wiec chyba taki tam jest chodz taki duzy sie wydaje, ale wkoncu ja tylko dziewczyna:) pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

no to dokladnie to co napisalem... kabel ktory jest odpowiedzialny za to ze w radiu wlacza sie podswietlenie gdy wlaczamy swiatla (nie we wszystkich oczywiscie) jest na 100% gdzies zwarty do masy... obstawiam ze niezaizolowany gdzies za radiem sobie zwisa... wyjac radio i poszukac bezpanskiego niezaizolowanego kabla...

Link to comment
Share on other sites

Właśnie mnie oświeciło :D

Jak sam podłączałem sobie radio to musiałem poszukać stałej masy do niego (a może tej co uruchamia radio po włączeniu stacyjki, nie pamiętam), nie wiem gdzie się podpiąłem, radio hulało super i bez problemów, ale w momencie jak włączałem światła to leciał mi bezpiecznik no i d*pa (a radio dalej sobie grało jakby gdyby nic).

Więc myślę że problem polega na tym że ten elektryk co podłączał tobie radio, zj***ł sprawę (sorki za wulgaryzm ale fachowiec powinien się znać) i wziął masę ze złego miejsca.

 

żeby sprawdzić czy to jest taka sama przyczyna to :

- Najlepiej wyciągnij i odłącz radio,

- zmień bezpiecznik na nowy,

- i wtedy sprawdź czy dalej się przepala jak włączysz światła.

 

jak się nie przepalą to wiadomo, fachowca powiesić za jaja :D

 

Dobrze jest wtedy jeszcze się upewnić, czyli :

 

- podłączyć radio

- przełączyć stacyjkę na zapłon (jeżeli uruchomi się radio to wyłączyć)

- włączyć światła (radio musi być wyłączone),

- i teraz jeżeli się bezpiecznik nie przepalił to włączyć radio,

jak bezpiecznik pyknie to juz wiemy na 100% że to napewno radio :)

 

 

Napisz najlepiej skąd jesteś, może jakiś forumowicz użyczy tobie swojej pomocy na miejscu :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...