Gość Adyjan Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Zalozylem sekwencje PRINS jestem ogromnie zadowolony. Mam kilka pytań 1. Mam nadzieje że mi to wyregulują bo mam wrazenie ze teraz zarowno na benzynie jak i na gazie jak stoje wskazowka od obrotow silnika delikatnie faluje. To daje efekt taki ze na postoju silnik pracuje mniej plynnie. Czy to normalne albo co moze byc przyczyną? 2.Jak się zachowuje wasze auto po kick-downie - u mnie zdarza się że wejdzie na obroty (co jest normalne ze redukuje bieg po depnięciu w podłogę) pozniej tak dosc szybko nagle one spadają oczywiscie raczej nie wiąże się to z szarpnięciem. Tak samo odkrylem ze zdarza się tak jak auto się rozpędza i bodajże jest na trzecim biegu (w automacie) 3.Dziś zauważyłem że mi ubyło trochę wody w chłodnicy, musialem dolewac bo miałem na minimum. A propos czy może byc Dynagel? Zauwazylem ze po przyjechaniu trasy Wrocław-Kraków znów jej trochę ubyło (ale nie dużo). Nie wiem czy wiąże się to z instalacją gazową, nie mam pojęcia. Jutro jadę do regulacji po 1000km. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Ad3 Tak ma być - układ się odpowietrza - po założeniu instalacji gazowej. Ja dolewałem przez dwa tygodnie i potem juz wszystko było ok. Ad2 Nie zauważyłem. Ad1 Miałem tak po pierwszym tankowaniu potem OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adyjan Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Czy u Was w Nissanie Maxima na biegu P, bez naciskania pedalu gazu oczywiscie, wskazówka obrotów silnika zupełnie stoi, ani nie drgnie czy jedak delikatnie się rusza, faluje? dziękuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 mnie kiedys falowala, bylo to dziwne bo pojechalem na zczytanie kodu i mi pokazalo Knock Sensor. Puzniej jakos otwarlem maske i zobaczylem ze jeden z wezykow podcisnienia sie rozlaczyl. Podlaczylem spowrotem obroty wrocily do normy a i blad z komputera znikl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adyjan Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 To jest delikatne falowanie. Ale nie mam zadnego bledu checkengine w dodatku jak gosciu podlaczyl pod komputer mowil ze wszystko dobrze. Moze silnik ma tak pracowac. Ja nie pamietam jak bylo wczesniej. W kazdym razie to jest ledwie wyczuwalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 U mnie wskazówka stoi w miejscu i ani drgnie. V6 nie powinien falować. Natomiast jeżeli chodzi o ubytki płynu to może to być spowodowane tym że podczas montażu nie dociągnięto jakiejś opaski od węża wody. Pod układ chłodzenia podpina się reduktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.