Gość Miras___ Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Witam mam pytanko jakis czas temu walnalem tylnim kolem w kraweznik felga troszke sie skrzywila ale dalo sie wyprostowac. Od tamtego chwili cos mi szumi w tylnym kole najbardziej jak jade tak 90-100kmh i jak wchodze w delikatne zakrety! Co to moze byc bo ja nie mam pojecia. I mam jeszcze jedno pytanko jakis czas temu zdjalem tylna polke i teraz nie moge jej zalozyc chyba cos urwalem bo nie widze jak ja zalozyc! Z gory dziex i pozdro! :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 najprawdopodobniej lożysko szumi, do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_316 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 U mnie tak szumi już kilka miesięcy że w środku jest dość głośno , także na 99% to łozysko, a samego łozyska o ile mi wiadomo nie da sie z tyłu wymienić , tylko razem z piastą a to wydateko ok 350zł niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Jeżeli objawy są takie jak opisujesz czyli szumienie przy prędkościach 80-100km/h na zakrętach etc to na bank jest łożysko. Z tego co kiedyś słyszałem to niebezpiecznie jest jeździć z uszkodzonym łożyskiem więc przygotuj się na naprawę. zdjalem tylna polke i teraz nie moge jej zalozyc chyba cos urwalem bo nie widze jak ja zalozyc Obejrzyj zawiasy, czy któregoś przypadkiem nie złamałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Napewno jest to łożysko. Łatwo to sprawdzić. Podnieś autko na lewarku i sprawdź czy nie ma luzów na kole w osi pionowej, oraz zakręć kołem i zobacz czy nie będzie słychać. Cena jaką któryś z kolegów wyżej podał czyli 350pln to jest cena za marną jakość której niestety z doświadczenia nie polecam. Juz lepiej było by poszukać używki z jakimś bardzo małym przebiegiem. Niestety wysoka cena jest tu spowodowana brakiem możliwości wymiany samego łożyska i trzeba to robić z całą piastą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NISSIO100 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Sprawdż piaste w tylnim kole! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 a sprawdz czy amorek nie jest czasem krzywy i czy nie leci olej:Ptez tak mialem brat w zime przyszalal (ostatni raz auto pozyczylem:)) u mie tez chuczalo ale nie przez lozysko tylko przez krzywa plaszczyzne opony ,jesli piszesz ze tak jest na zakretach to jest tego wlasnie glowny objaw.podnies autko zakrec kolem i wtedy sprawdz czy szumi ,no i czy niema luzow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DVD Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Witam mam pytanko odnosnie twojej wypowiedz na temat "szum w tylnim kole " w dziale NX z dnia 12 maja. Mialem podobna przygode do twojego brata niestety osobiscie i z wlasnej glupoty i szumi mi tyl na zakretach ale tylko w prawo :- 1pyt - z ktorej strony szukac uszkodzenia ?(P czy L) 2pyt - jak wykryc "krzywa plaszczyzne opony" co za tym idzie "czy amorek nie jest czasem krzywy" i jakie sa z tym zwiazane ewentualnu dzialania majace na celu usuniecie usterki. Mam nadzieje ze jesli to 2 to jest to tansze w naprawie niz " nasze kochane lozyska syjamskie z piasta ". Z gory dzieki za odpowiedz na PW Pozdrawiam DVD [ Dodano: Pon 21 Maj, 2007 20:26 ] Sorki za balagan mialo isc na PW do kol. Pancin 007 :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Jak tnie Cie opone to raczej masz geometrie rozjechana. Warto podjechać na szrpaki na stacje diagnostyczną i sprawdzić czy zawias nie ma luzów a potem ustawić geometrie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 odnosnie pozycji 1) szukaj z tej strony z ktorej chuczy. odnosnie pozycji 2) na oko to jest praktycznie niermozliwe do zbadania chyba ze potrudzisz sie zmierzyc np odleglosc wewnetrznej strony opony od kolumny amortyzatora po obu stronach auta ,ja doszedlem do tego taki sposobem ze jak zmienialem kola na rozmiar 205 szerokosci z tylu jedno kolo weszlo bez problemu i mialo ok 6mm luzu do kolumny ,natomiast kolo po drugiej stronie poprostu tarlo..:(a jak wyciagnelem tylny amorek wtedy wszystko wydalo sie jasne:P trzon amorka w max wychyleniu mial luzu ok 5 cm... shock jak ja mohglem tym jeszcze jezdzic...;P pozdrawiam,milej diagnostyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DVD Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Dzis wlasnie sie przygladalem w pracy na odleglosc wewnetrznej strony opony od kolumny amortyzatora po obu stronach auta i na moje oko jest ok wiec na 99% bedzie to lozysko tylko bedzie problem ze zlokalizowaniem ktore ze wzgledu na moj skromny w db wydech :diabel2: dzieki za info dvd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Możesz auto podnieść podnośnikiem i zakręcić kołem i jeśli szum jest z łożyska to powinno być słychać pozatym będzie lekki luz na kole w osi pionowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DVD Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Niestety na podnosniku ani szumu ani luzu i tu jest problem bo rozgladam sie juz za piasta tylko nie wiem ktora i czy to wogole to. Ale jesli to lozysko to bedzie sie z czasem ujawniac coraz bardziej wtedy je namierze :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 zalezy czy masz auto z abs czy bez, a moze to oponki?a glosno Ci szumi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DVD Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Szumi nawet nawet ale tylko na zakrecie w prawo wiec opony bym wykluczyl bo na osi sa takie same a ze problem jest od zimy to i na zimowkach byly te same objawy. A nissmo jest z ABS tylko wybaczcie ze jestem zielony ale nie wiem jakie to ma znaczenie prosze o wyjasnienia. A co do poziomu chalasu to nie jest tak glosno zeby mozna stwierdzis z ktorej strony jest przyczyna, natomiast jest na tyle glosno ze denerwoje i daje znac ze beda wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Pytalem sie o abs bo ma to takie znaczenie iz piasta od abs ma na sobie wieniec do tegoz czujnika i niestety bedzie drozsza...a probowales dokrecac juz te piasty?(piaste)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DVD Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Wiem ze ABS sa drozsze ok 350zl :/ Nie jeszcze nic przy nich nie modzilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 a sprobuj dokrecic te piasty na maxa a potem luzujesz o 1/4 obrotu...moze ci pomoze...mojemu bratu w civicu pomoglo jak zaliczyl dzwona o kraweznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Dokręcenie piasty kasuje luz tylko w przypadku łożysk stożkowych takich jak np. ma maluch lub opel corsa z tyłu. W nissanie o ile pamiętam łożysk sie nie dokręca, bo powinny być skręcone na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.