Gość Morozik Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Byłem na przeglądzie i diagnosta powiedział że mam do wymiany górne tuleje przedniego wahacza. Ile one kosztują, bo z jakims łożyskiem sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym mówił mi że 170 pln na strone. Czy po wymianie tych tulei trzeba ustawiać zbieżność kół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Nie baw sie w wymianę tulei. Kup całe wahacze. Można je wymienić samemu = po dwie śruby na wahacz. ja nie musiałem ustawiać zbieżności. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Wymień wahacze, ja wymieniałem i kupiłem polecanej firmy 555, ale ustawiałem zbierzność bo po każdej ingerencji w zawieszenie to robie....szkoda opon a 17 calowe nie są tanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skała Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Tuleje które są dostępne wytrzymają max.10tys.kmWymień cały wahacz to w sumie będzie taniej.Ale z zawieszeniem to lepiej sprawdzic u kogoś zaufanego, a jak nie to u min.2mechanikow.Oj potrafią niektórzy niezły kit wciskać.Kiedyś jeden chciał mi wymieniać łożysko zwrotnicy itd. po miesiącu od wymiany.Oczywiście już się z nimi nie ,,widuję,, a łożysko przejechało 60tys.km i ma się dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Tuleje które są dostępne wytrzymają max.10tys.km Gumowe te po 30 zł/kpl - tak Ale teflonowe - czy coś tego typu - około 100 za komplet i już ponad 20kkm zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Ja zmieniłem całe wachacze,ciekaw jestem ile wytrzymają przy felgach 17" i Dolnośląskich drogach. Jak padną to dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morozik Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 oki zamawiam całe. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJCIECH_BIERĆ Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam serdecznie! Jeżeli maszkogoś kto ma zniżki w Inter Carsie to kup całe wachacze bo kosztują 120zeta około i nie ma się co bawić z resztą trylko całe wymienć.Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Spokojnie panowie...Mrozik to kokretny gość i napewno nie kupi lipy....tylko 555 Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morozik Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Dzięki za uznanie Gringo, właśnie czekam na... pierwszego przyszłego miesiąca wtedy robie odrazu zakup 555. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Moi mili odgrzewam ten temacik bo skrzypiące wahacze doprowadzają mnie do szału, ale jako że narazie kasy brak na nowe wahacze to chce zrzucić stare i przesmarować tuleje i w związku z tym mam pytanie jak się za to zabrać, konkretnie chodzi mi o to jak wyjąć te swożnie z wahaczy żeby umyć i nasmarować tulejki, czy jest jakieś zabezpieczenie pod tymi gumowymi uszczelnieniami? postarajcie się w jak najprostszy sposób mi to opisać czy to wyjdzie bez problemu, czy może jest tam jakaś zawleczka, zabezpieczenie lub cokolwiek w tym rodzaju? jutro bede się za to zabierał i liczę że z waszą pomocą jutro też uda mi się to złożyć a nie zepsuć coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Witam. Szkoda roboty. Wymień wahacz. Np. na taki. http://www.allegro.pl/item182720344_nissan...lewy_japan.html Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 jak się za to zabrać, konkretnie chodzi mi o to jak wyjąć te swożnie z wahaczy żeby umyć i nasmarować tulejki, czy jest jakieś zabezpieczenie pod tymi gumowymi uszczelnieniami? postarajcie się w jak najprostszy sposób mi to opisać czy to wyjdzie bez problemu, czy może jest tam jakaś zawleczka, zabezpieczenie lub cokolwiek w tym rodzaju? jutro bede się za to zabierał i liczę że z waszą pomocą jutro też uda mi się to złożyć a nie zepsuć coś poczytaj sobie do dnia dzisiejszego przejechałem ponad 120 tyś km na tych samych wahaczach. Nic nie stuka. Nie wykazuje luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 No super dzieki za linka z tego co tam widzę na fotkach to te swożnie powinny wyjść bez problemu po wyjęciu tych gumowych uszczelniaczy jutro rano walę do sklepu po smar i koło południa rozbieramy wahacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 jutro rano walę do sklepu po smar A w zasadzie jaki smar ma być użyty do tego zabiegu :?: Znalazłem na forum, że silikonowy, ale tylko jedna odpowiedź taka była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 w tym linku podanym przez widawa też jest że smar silikonowy więc taki kupiłem skoro on sam już tyle czasu na nim jeździ i nie ma problemów. Zaraz zabieram sie za rozbieranie wahaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Witam, przylepię się trochę do tego tematu. Posiadam P11.144 z 2001 r. silnik 1,6. Podczas zjazdu z "hopki" czuć i słychać takie puste stuknięcie w prawym przednim kole - co to może być? Wymieniłem tulejkę w górnym wahaczu i dalej się tłucze. Druga sprawa, od tygodnia zauważyłem, że po wymianie rozrządu (odkręcali przednią belkę) zawieszenie przy małych prędkościach i przy małych nierównościach strasznie słychać przednie zawieszenie, takie stukanie i nie jest to przyjemne. Boję się czy coś mi się nie urwie. Ostatnio jak byłem na przeglądzie i ustawiać geometrię to na szarpakach niby wszystko było OK. Czytałem (używając funkcji szukaj), że to wina górnych wahaczy. Mam pytanie czy z waszego doświadczenia tylko to trzeba wymienić, czy jeszcze jakieś końcówki, łączniki, stabilizatory? Przegób chyba to nie jest bo przy skręcie nie słychać go. Proszę o pomoc i będę wdzięczny za fachową poradę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 U mnie puka drążek kierowniczy. Tak więc lepiej sprawdź zawieszenie w jakimś serwisie robiącym zawieszenia. Mnie to kosztowało 10zł, a nowy wahacz przynajmniej 120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Może jeszcze dzisiaj podjadę do mechanika na przeglądzik, bo trzeba jakieś części zamówić i lepiej wiedzieć co. Dam znoć co było. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Maras a gdzie we wrocku można przetrzepać zawieszenie żeby ktoś kompetentny mógł mi sprawdzić i powiedzieć co jest do roboty a co jest OK ? Z góry dzięki za pomoc i sorki z OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Ja byłem tu: www.diagnostyka.wroclaw.pl Czy kompetentni to zobaczymy, podjechałem do nich głównie dlatego, że mam blisko z pracy Ale ceny mają w porządku. Za wymianę drążka kierowniczego + geometria chcą 110 zł. W Norauto natomiast zawołali 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 OK, dzięki wielkie za info....postaram sie tam jak najszybciej dotrzeć Pozrdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umas Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Odnośnie smarowania górnych wachaczy to najlepszy jest smar MOBIL 1, taki w tubce (gęsty, koloru niebieskiego). Po zakupie nissanka zawsze pierwszą czynnością jaką sprawdzam to właśnie wachacze górne tj. tuleje i czy jest tam jakiekolwiek smarowanie. Jak tulejki nie są jeszcze wytarte to rozbieram wachacz i myję go w benzynie ekstrakcyjnej a póżniej smaryję i składam. Jeżeli to zrobisz to masz spokój z wachaczami na długi czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.