Gość sebex26 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Witam wszystkich i może jest ktoś kto mógłby doradzić co może być przyczyną takiej różnicy ciśnień,dziś mieżyłem kompresje na cylindrach w CD20TD i wyszło następująco: na sucho 36 32 9 37; z olejem 42 41 16 44; czyli na 3 cylindrze praktycznie brak komprechy.cxzy to głowa czy pierścionki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 z olejem ciut lepiej znaczy - pierscionki ale i tak kiepsciutko wiec zawory rowniez (ale moze i tlok nadpalony?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebex26 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 w poniedziałek ściągam głowe i sie okaże co jest przyczyną,ale dziwi mnie to że tylko na jednym cylindrze jest tak niskie ciśnienie a po próbie olejowej na każdym cylindrze niemalże jednakowy przyrost ciśnienia o ok 7 bar.czyli możliwe że zawór nie trzyma. co otym myślisz??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 zdejmiesz glowice to raczej od razu wszystko bedzie jasne to ze na wszystkich jednakowo wzroslo po oleju pokazuje tylko ze pierscienie sa w podobnym stopniu zuzyte (lub jakby powiedzial optymiasta rownie dobre) a brak kompresji na 3 cylindrze to raczej zawor/zawory albo wypalony tlok (bardziej prawdopodobne zawory) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 obstawiam pęknięty łep albo tłok... ew. wypalone gniazda/zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebex26 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 No i wszystko jasne,uszkodzony tłok(nie ma wypełnienia między 2 pierścieniami na tłoku) a poza tym reszta ok.Ale przy okazjii zmienię wszystkie pierścionki i uszczelniacze koszt ok 1000 zł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.