Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

ciśnienie w cylindrach


Guest sebex26

Recommended Posts

Guest sebex26

Witam wszystkich i może jest ktoś kto mógłby doradzić co może być przyczyną takiej różnicy ciśnień,dziś mieżyłem kompresje na cylindrach w CD20TD i wyszło następująco:

na sucho 36 32 9 37;

z olejem 42 41 16 44;

 

czyli na 3 cylindrze praktycznie brak komprechy.cxzy to głowa czy pierścionki.

Link to comment
Share on other sites

z olejem ciut lepiej znaczy - pierscionki

ale i tak kiepsciutko wiec zawory rowniez (ale moze i tlok nadpalony?)

Link to comment
Share on other sites

Guest sebex26

w poniedziałek ściągam głowe i sie okaże co jest przyczyną,ale dziwi mnie to że tylko na jednym cylindrze jest tak niskie ciśnienie a po próbie olejowej na każdym cylindrze niemalże jednakowy przyrost ciśnienia o ok 7 bar.czyli możliwe że zawór nie trzyma. co otym myślisz???

Link to comment
Share on other sites

zdejmiesz glowice to raczej od razu wszystko bedzie jasne

to ze na wszystkich jednakowo wzroslo po oleju pokazuje tylko ze pierscienie sa w podobnym stopniu zuzyte (lub jakby powiedzial optymiasta rownie dobre)

a brak kompresji na 3 cylindrze to raczej zawor/zawory albo wypalony tlok (bardziej prawdopodobne zawory)

Link to comment
Share on other sites

obstawiam pęknięty łep albo tłok... ew. wypalone gniazda/zawory

Link to comment
Share on other sites

Guest sebex26

No i wszystko jasne,uszkodzony tłok(nie ma wypełnienia między 2 pierścieniami na tłoku) a poza tym reszta ok.Ale przy okazjii zmienię wszystkie pierścionki i uszczelniacze koszt ok 1000 zł..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...