BLUETEC Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 No i stało się! Przechwaliłem ostatnio niezawodność Sereny i masz... Przez aparat zapłonowy leci sobie olej. Leci to może zbyt dużo powiedziane, ale niestety tam jest i wypływa sobie po bloku i skrzyni na glebe. Niestety okazało się, że trzeba wymienić cały aparat - samego uszczelniacza się nie da... Pytanie do fanatyków Nissana: czy do mojego silnika 2.0 16V '94 pasuje aparat z tego silnika tylko od Primerki? Wiem, że niby te silniki są takie same, ale pewnymi szczegółami się różnią - jak znam zycie to akurat to jeden z takich przypadków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 A czemu nie wystarczy sam oring? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 No właśnie !! Cos mi tu smierdzi mechanika kombinatoryka, jak by tu z klienta zedrzec. Wrzuć jakąś fotę, to się oceni czy w razie co pasuje aparat od primy. Ale podpopwiem Ci że i u mnie ciekło, wystarczyła odrobina uszczelki w paście ( takiej z tubki )i wszystko gra. Kto to widział cały aparat z powodu uszczelki wymieniać, już chyba wcześniej mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Jeśli tylko oring , to taki mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLUETEC Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Witam! Z fotką to trzeba będzie poczekać do jutra. Mechanik teoretycznie jest ok i raczej nie jest z gatunku naciągaczy. Było tak: pod autkiem, tam gdzie parkuję pojawiły się plamki oleju. Siłą rzeczy rzuciłem okiem pod fotele - w normalnym samochodzie to patrzy się pod maskę ... Tam jak na dłoni było widać wyciek oleju w okolicach aparatu - właściwie cała okolica aparatu i on sam były w oleju. Miałem akurat do wymiany olej więc odstawiłem autko do mechanika. Wszystko zrobił w przyzwoitym czasie więc autko trafiło do mnie dosyć wcześniej. Wieczorkiem z ciekawości looknołem pod nie i niestety były dwa nowe ślady oleju na glebie. Dzwonię sobie więc do niego i słyszę tak: no to jest tak jak myślałem - leci przez aparat bo połączenie z blokiem uszczelniłem pastą, i powinno być OK, ale jak leci to znaczy, że to uszczelniacz na wałku w aparacie, a tego się nie da wymienić samego tylko trzeba wymienić cały aparat... Może być jeszcze tak, że zleciała resztka oleju, która tam była przed naprawą - to mało prawdopodobne, ale tak mogło być. W razie "W" chętnie wysłucham Waszych podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 A zdarzyło się kiedyś komuś żeby uszczelniacz w samym aparacie na wałku puszczał ?? W sumie jeżeli to w samym aparacie a nie na łączeniu to zwracam honor. Ale sprawdź jeszcze raz połączenie aparatu z głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 ja u siebie wymieniałem oba, i wew.i zewn. kupiłem w podróbce za niecałe 3 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLUETEC Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 czekaj, czekaj co zewnętrzne i wewnętrzne za te 3 złote? CZOPO - z kierunkami w serenie tak jest - mam to samo! Jak się w kabinie robi piekarnik to się zwieszają. Awaryjki pomagają, ale najlepiej przewietrzyć środek autka (mówię poważnie) i dać im szansę ostygnąć - znaczy przerywaczowi dać taką szansę. Nie zawsze jak jest gorąco się tak robi, ale się zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 czekaj, czekaj co zewnętrzne i wewnętrzne za te 3 złote? oring który uszczelnia aparat pomiędzy głowicą i zimering który uszczelnia aparat w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 CZOPO - z kierunkami w serenie tak jest - mam to samo! Jak się w kabinie robi piekarnik to się zwieszają. Awaryjki pomagają, ale najlepiej przewietrzyć środek autka (mówię poważnie) i dać im szansę ostygnąć - znaczy przerywaczowi dać taką szansę. Nie zawsze jak jest gorąco się tak robi, ale się zdarza.w sumie mi sie zdarzylo 1rwszy raz... a auto nie raz w rodku mialo piekarnik w zeszle lato... hehe dobrze wiedziec ze trza oziebic srodek klima mode on i chwilka;) thx za rade;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość larosa Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 wiecie jak poradziłem sobie z kierunkami: -wyjąłem z uchwytu przerywacz i puściłem by zwisał swobodnie w dół znaczy się do góry nogami trochę się dynda ale zawsze działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 on znajduje sie gdzies pod licznikami ? jak tak to trza je zdemontowac a to czyni problem tazke niech jest jak jest a wychodzic w srodku to chwila styknie zapuscic klime na chwilke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bertland Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Z kierunkowskazami to miałem to samo przy serence. Stała sobie w słońcu nagrzana i kiedy po pracy ruszyłem i chciałem skręcic to kierunkowskazy ani drgnęły. Włączyłem awaryjne i działały . Po wyłączeniu awaryjnych kierunkowskazy zaczęły działać prawidłowo. Coś w tym musi być, już drugi raz mi tak zrobiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bertland Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kto zna wymiary zimeringu z pod aparatu zapłonowego Nissan Serena silnik 2,0 benzyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam13 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kto zna wymiary zimeringu z pod aparatu zapłonowego Nissan Serena silnik 2,0 benzyna?? oile się nie mylę to pod aparatem masz oring przynajmniej w roczniku 93.Spytaj BONZO on z tego co pamiętam wymieniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Kto zna wymiary zimeringu z pod aparatu zapłonowego Nissan Serena silnik 2,0 benzyna?? to nie jest zimering pod aparatem tylko w aparacie wymiary oringu Ci podałem a zimeringu gdzieś przepadły :/ zaklikaj do B12 napewno będzie wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Podajcie wymiary tego oringu i simmeringu na forum. Może się przydadzą dla innych. Ja np. zapisuję sobie takie rzeczy. Tak na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLUETEC Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 To ja poproszę (o ile ktoś zna) o numer lub wymiary zimeringu przy wyjściu ze skrzyni na wał w silniku 2.0 16V bo mi tam LECI olej... Wał rozbryzguje mi go po całym podwoziu - wszystko fajnie bo to taka swoista konserwacja, ale nie cieszy mnie fakt, że go ubywa w skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 zaklikaj do B12 napewno będzie wiedział Nie wiem, a nie mam takiego aparatu pod ręką. Ale kiedyś na forum to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Nie wiem, a nie mam takiego aparatu pod ręką. Ale kiedyś na forum to było._________________ no było i sie zmyło sam o tym pisałem kiedyś :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Oring to na pewno 27x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Dobra znalazłem stary zimering wymiary 14x24x7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 A tak na marginesie aparat zapłonowy w 1.6 i 2.0 różni się bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLUETEC Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Bonzo! To są wymiary zimeringu w aparacie czy przy wyjściu ze skrzyni na wał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 To są wymiary zimeringu w aparacie czy przy wyjściu ze skrzyni na wał? Wymiary wskazują na aparat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.