zwolcio Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Przepraszam ale zdjęcie się nie pojawiło... praca z cai na razie wyhamowała bo teraz wspólnie z kolegą z forum DJszmerem obgadujemy moje przyszłe audio. głośniki mam do sprzedania ale to w dziale "sprzedam" jest opisane... co do CAI wracając to muszę wyjąć aku i odkręcić na czas wycinania otworu w nadkolu zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego. niech mi ktoś z kolegów wyśle na pw jak mam wrzucić fote do postu... może się kilka zdjęć pojawi w postach. Śledze kilka postów na raz... czasem coś pomine ... zapomne, potem znowu wracam. Takie moje życie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 roshi różnia sie tylko rury. Masz inną srednice wlotu powietrza do silnika w 1,4 i 2,0. Sam stożek jest uniwersalny chyba tak do konca nie jest. sa roznej wielkosci stozki dedykowane do pojemnosci/mocy. jesli kupujesz w sklepie w ktorym obsluga ma pojecie o tym co robi to ci doradza i wskaza wlasciwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 No i doczekaliśmy się zdjęć... u mnie jest na razie tak: Jak widać kolanko Jacky przy puszce filtra jest troche przerobione bo niestety kąt nie taki jak powinien być. rura coś około 45 cm drugie kolanko za aku: teraz musze się tylko przedostać przez blache do nadkola ale to niebawem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 1. Czy zostaje puszka?? Jak tak to czy będzie pusta?? Puszka oczywiście zostaje. A w puszce wkład K&N 33-2036 NOWY PROSTO ZE SKLEPU!!! :one: 2. Czy duże przeskoki masz na łączeniu rur?? Kolanka pasują do rur idealnie. Wchodzą w miare szczelnie. do tego idzie opaska i wszystko jest ok. Problem miałem tylko z tym kolankiem przy puszce filtra bo tam wylot jest chyba 70 mm a kolanko ma w środku chyba 77mm. udało się to jakoś ścisnąć opaską i trzyma!! 3. Czy kolanka w srodku są płaskie czy mają zagięcie?? kolano w środku po dłuższym łuku jest gładkie, natomiast po któtszym jest ostre. Troche to dopasowałem ostrym nożykiem. W kolankach są mufy na rury (wsuwasz do oporu i dokręcasz opaske) tak że rury nie zderzą się w kolanku. w razie potrzeby moge dać namiary na allegro na gościa u którego kupiłem w razie czego pytać dziś pewnie będe wygłuszał drzwi bo ładna pogoda. CAI na razie musi poczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Witam Wczoraj w nocy przeczytałem cały ten temat :diabel2: dziś rano zobaczyłem jak to wygląda u mnie w P10 1,6 + LPG. I małe pytanko: Mam zamiar założyć filtr na odme a drugą rurke wychodzącą z pokrywy zaworów zaślepić. Niechce usuwać obudowy oryginalnego filtra tylko wyciagnąć stary ,różowy, okrągły, większy od talerza filterek.Plastikową rure obciąć i dokręcic do niej ładną nierdzewke.Na końcu stożek i zimne powietrze doprowadzone z zaślepki na halogen w wderzaku. Będzie to działać do dopiero wczoraj zagłębiłem sie w ten temat i niewiem czy dobrze myśle :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 RolF masz GA16DS, czyli ten na gaźniku tak? Jak tak to tego typu patent nie przejdzie bo sama obudowa filtra powietrza jest nieszczelna i zakładanie gdzieś tam stożka nie ma sensu. Ja mam GA16DS w 100NX'ie ale do zrobienia dolotu dopiero się szykuję i w tym miejscu rodzi się jedno moje pytanie: Jakiej średnicy jest wlot powietrza do gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 RolF, jesli masz zwykla instalke na mikserze to bedzie duzy problem zeby to jakos jezdzilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 a drugą rurke wychodzącą z pokrywy zaworów zaślepić. nie zaślepiaj to są odrębne kanały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Tak jest.Mam na gazniku. Czyli na druga rurke tez zalozyc filtr?? Sciagnal bym cala obudowe filtra oryginalnego ale tam jest jeszcze jakis cieniutki wężyk i chyba cos podłączone do elektryki ( nie jestem pewnien, jest tam jakis przewód ).dylson, mam zwylka instalke, czyli w kabinie moge przelaczac czy chce jezdzic na benzynie czy na LPG. Dlaczego może byc problem z tym zeby to jezdzilo?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Wczoraj grzebalem troche w aucie i na probe odlaczylem rure od dolotu, zostala tylko sama puszka z filtrem, odglos silniczka jest o niego lepszy Teraz pytanie, zakladajac nowa rure od dolotu dzwiek wroci do normy, co zrobic zeby dzwiek pozostal taki jaki jest, zamontowac stozek? Jesli tak to jak sciagnac obudowe od filtra zeby niczego nie uszkodzic? Ma ktos moze fotki jak wyglada dolot w GA16 ze zdjeta puszka od fabrycznego filtra? Pozdrawiam. [ Dodano: Sro 11 Kwi, 2007 09:23 ] Jeszcze jedno pytanko, od czego jest ten zbiornik pod rura?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 to tlumk szmerow. niweluje to co najfajniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Czyli jak stara rure zastapie nowa bez tej banki to odglosik zostanie taki fajny jak jest teraz? [ Dodano: Sro 11 Kwi, 2007 09:57 ] Wlasnie to sprawdzilem i d*pa, najlepiej jest bez rury Tylko czy poza ssaniem przez silnik cieplejszego powietrza ma to dla niego jakis negatywny wplyw? Bo troche bym sobie tak pojezdzil bez rury :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 rozumiem ze zdjety element jest za puszka filtra? nie wiem czy afr nie bedzie za ubogi ale tragedia sie zadna nie powinna stac. tak mysle ale jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Oczywiscie ze za puszka, filtr pozostal i pracuje dalej Z tego co wyczytalem powinno zabrac troche dolu i dodac gory, czy tak jest to nie wiem, ja tam nic nie czuje, ale za to slysze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Ja mam takie pytanko do tych, którzy już zrobili u siebie doloty ze stożkiem, głównie w GA16DS. Mam zamiar zrobić dolocik ze stożkiem K&N, wiem żeby wszystkie wężyki podciśnienia i pierdoły pozaślepiać ale nie wiem czy zakładać rurę z odmą czy bez i do czego wogóle ta odma w dolocie może być potrzebna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 nie bardzo lapie ocb ale na przyklad w sr20 jest odma ktora opary oleju leca do przepustnicy gazu po to by ja calkowicie wyswinic i zasyfic. ja w dolocie mam zatyczke a przy pokrywie zaworow maly stozek do skraplania oparow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Co do wężyków przewietrzania skrzyni korbowej to mam zamiar założyć te małe filtry na odmę. Chodzi mi o to, że oferowane na rynku rury dolotowe mają odmę lub nie i nie wiem do czego ona jest, bo wątpię żeby ktoś wrzucał za filtrem wężyki przewietrzania skrzyni korbowej żeby wszystko sobie zasyfić. Przykład rury z odmą: http://www.toptuner.pl/go/_info/?id=304 Pytanie jak pisałem brzmi: Do czego ona służy i czy będzie mi takowa odma potrzebna do zrobienia dolotu do GA16DS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Odma służy do przewietrzania silnika , nie będzie ci potrzebna montujesz mały filterek albo zakładasz wężyk gumowy i prowadzisz go w dół pod auto . jeśli masz duże przedmuchy to polecam założenie wężyka bo na filterku może ci lecieć smrodek przez nawiew do auta . takie zestawy power rury pewnie są sprzedawane z wejściem na odmę dlatego że inne podłączenie niż w dolot jes niezgodne z przepisami " opary oleju " wg. przepisów odma ma twożyć obieg zamkniety czyli w dolot , proces spalania i katalizator , co niekturzy twierdzą że opary odmy dodatkowo smarują prowadnice zaworów ssących ..... ale śmiało możesz ją wywalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 No czyli to nie jest potrzebne Więc zrobię dolocik 3" od gaźnika za ako i za ako umieszczę stożek K&N i do tego dopływ chłodnego powietrza z dołu zderzaka plus jakąś osłonę termiczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Właśnie planuje wstawienie tego zestawu do swojej almerki http://sklep.tuning.pl ,czy moze ktoś juz posiada i mógłby napisać ja k to się sprawuje? tzn. czy jest jakiś wzrost mocy, czy jest zmieniony odgłos silnika i jak jest z montażem,aha i czy gdzię dostanę go taniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gumbi Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 ja mam wkladke k&N i tez jest dobrze kupilem ja w JC bodajrze za 135zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 wreszcie... po dlugich bojach zmontowalem cai :] 2xkolanka to koszt 50pln, rura 1m za pln (alu 70x2) i stozek za 25pln ;] (jacky, wyszperany na allegro BCM ) objemka ze sklepu elektrycznego i juz. niedlugo wrzuce fotki ukladu. jeszcze w planach oslona od silnika i nadmuch rura spiro ze zderzaka. ale to jak dorwe jakas sztywna blache na oslone. przy okazji zobaczylem jak zasyfiona przeplywka ze 2-3mm brudu na obydwu drutach :/ przeczyscilem benzyna ekstrakcyjna, jest ciut lepiej ale jeszcze nie to. na tygodniu musze kupic plyn do przepustnic... wrazenia dupohamowni pozytywne, wreszcie lepiej sie zbiera z dolu. i ten sound powyzej 4tys... miodzio jak samolot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Moj silnik wygląda tak: Obrazek Wymysli mi ktos patent na dolot?? Chce zobaczyc ile sie da z tego silnika wyciagnac, a jak umrze smiercia tragiczna to bedzie okazja na wymianke Bombel latwiej bedzie cos powiedziec jak zdelmiesz oslone filtra. wtedy bedzie mozna pomyslec nad montazem jakiegos kolanka i rury. zdemij i zrob fote ew pomierz srednice wlotu (jesli okragla :/ ) ps. teraz zobaczylem pytanie w stopce musze sie jeszcze zastanowic i nie zalezy to tylko ode mnie.... ale dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 niech ktoś napisze czy warto inwestować w ten k&n 57i kit lub jakiś filtr z k&n czy lepiej samemu cos pokombinować tzn zrobic samemu jakis dolot i wstawic filtr,tylko jaki?? jaki bylby najlepszy do n15 ?? chodzi mi o to żeby był efekt mniej wiecej taki : chodzi mi o dzwiek silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 niech ktoś napisze czy warto inwestować w ten k&n 57i kit lub jakiś filtr z k&n czy lepiej samemu cos pokombinować tzn zrobic samemu jakis dolot i wstawic filtr,tylko jaki?? jaki bylby najlepszy do n15 ?? chodzi mi o to żeby był efekt mniej wiecej taki : chodzi mi o dzwiek silnika zmieni sie ;] i lepiej sam wykombinuj, bo takie zamontowanie filtra bezposrednio na przepustnicy to o kant d*py mozna potluc... stozka na wolnych obrotach nie slychac, moze oprocz mocniejszego wdepniecia (wtedy sobie hmm... "beka" ) a powyzej 4tys sie zaczyna... wiecej basu i wydaje mi sie ze lepiej niz w tym filmiku, taki odglos ktorego sie nie da do niczego porownac, trzeba uslyszec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.