Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

przekroczone wartosci CO na Pb !!!


Gość jarros
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam taki mały problem z wartosciami CO na Pb w Sunnym 1.4 z lpg

 

otoż: jak ostatnio bylem na regulacji lpg to na analizatorze wartosci CO na Pb byly przekroczone kilkakrotnie powyzej 2.5 tys/obr., na wolnych bylo wszystko OK!!

na lpg tez wszystko dobrze zarowno na wyzszych jak i nizszych obrotach!!

 

moze ktos ma pomysł co to moze byc?? :/

 

P.s. jesli ten temat juz byl to przepraszam ale zalezy mi na szybkiej odp. a czasu jak zawsze brak!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twoje suny to gaźnikowiec czy wtrysk Pb ??

jeśli wtrysk to trzeba sprawdzić stan sondy lambda przepływomierza lub map sensora, szczelność kolektora ssącego i przewodów podciśnienia.

Jeśli którys z tych elemętów będzie uszkodzony to autko może podawać więcej paliwa na obrotach.

jeśli to gaźnikoweic to większy problem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to wtryskowiec to powinno pomóc ściągnięcie klemy na 10 minut i jazda na samej Pb :) ale to tylko do czasu bo jak pojeździsz na LPG to komp sie znów przeprogramuje :/ no chyba że to wina jakiegoś innego czujnika np czujnika temperatury silnika :) misałbyś sie wybrać gdzieś na diagnostyke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie! a jakie sa obiawy zjepsutego czujnika temperatury??

a poza tym to wszystko bylo OK! silniczek mial diagnostyke jakies 2-3 mies temu i bylo dobrze!! a na ostatnim przegladzie instalki taka niespodzianka!!! :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ja mniałem podobne objawy , wysokie CO . jak sie okazało to wina miksera ktory był zamontowany w puszcze na filter nad przepustnicą . robił jako zwęzka dla powietrza, pożerał dużo paliwa ,chodził jak by był na ssaniu. po wymiane miksera i zresetowaniu kompa wszystko wruciło do normy .

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak pisze kaczor, zazwyczaj w sprawie zbyt dużego CO na analizatorze winę ponosi mikser. Zeby sie upewnić że o to chodzi wystarczy podnieść puszkę filtra powietrza i dać odetchnać silniczkowi pełnym przekrojem przepustnicy. Wszystko powinno wrócić do normy. Jeśli nie wróci, to oczywiście warto zresetować ECU (serwis zaleca 24h odłączenia od aku) i powtórzyć test z puszką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...