Gość czech10 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Witam- jakie powinno być minimum ciśnienie w cylindrach by można było założyć gaz? 1,6 16v wielopunkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 a co ma gaz do ciśnienia ? Jak silnik będzie miał się wysrać to zrobi to tak samo na bęzynie jak i na gazie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech10 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 a co ma gaz do ciśnienia ? Jak silnik będzie miał się wysrać to zrobi to tak samo na bęzynie jak i na gazie . Twoj odpowiedż oznacza--- czy posilek jest zapijany cherbatą, czy gorzałą - to wszystko jedno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Różnica miedzy bęzyną a gazem to raczej cherbata => cherbata miętowa , a to prawie wszystko jedno , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ciśnienie powinno sie mieścić w skali podanej przez producenta czyli pewnie coś między 11 a 13 bar jeśli jest niższe od tej wartosci to zalecany jest remont. W przypadku gazu większe znaczenie ma przebieg i zużycie gładzi cylindrycznej. Przy jeżdzie na gazie nie wytraca sie tyle nagaru co przy jeździe na benzynce :/ przez co w silniku o duzym przebiegu zacznie sie on wypalać, co ma negatywny wpływ na prace silnika bo powoduje zwiększenie nieszczelności między cilindrem a tłokomi i zmniejszenie ciśnienia sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Przy jeżdzie na gazie nie wytraca sie tyle nagaru co przy jeździe na benzynce przez co w silniku o duzym przebiegu zacznie sie on wypalać, co ma negatywny wpływ na prace silnika bo powoduje zwiększenie nieszczelności między cilindrem a tłokomi i zmniejszenie ciśnienia sprężania.na tym samym forum ktos pisal ze jazda na gazie bardziej dba o silnikniz benzyna to sie wkoncu zdecydujcie hyhyhy :> jak dobrze wyregulowany bedzie gaz to silnik wytrzyma dluuzej niz na benzynce ;p w innym wypadku bedzie sie kaszanic ;p a dobrze wyregulowac gaz to sztuka :C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 gaz nie szkodzi silnikowi ale jeśli autko ma przejechane jakieś 300 000 km na benzynce to też ma sporo nagaru który uszczelnie komore spalania i jak przejdziesz na LPG to może sie okazać że stracisz sprężanie lub autko zacznie brać więcej oleju wieć czasami przed zagazowaniem zalecany jest remont ale nie zawsze sie to opłaca Ps. to dotyczy jedynie naprawde mocno wyeksplatowanych jednostek więc tak czy tak remont byłby nie unikniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Ciśnienie ma być w miarę równe , jeśli na trzech garach masz po 11 a na czwartym 8 to masz problem i coś z tym musisz zrobić . A czy będziesz śmigać na LPG czy PB to i tak należy to zdiagnozować i naprawić . Dobrze założona instalka uchroni cię przed spalaniem stukowym i gaz ma łagodniejszy proces spalania , jedynie temperatura spalania się nieznacznie podniesie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Dobrze założona instalka uchroni cię przed spalaniem stukowym a co ma do tego dobrze zalozona instalka, w serynym silniku jak w ga1x1x decyduje o tym tylko i wylacznie ustawienie zaplonu pozatym po kupieniu mialem 220tys (+ jakies 100tys zapwene gdzies ucieklo ), zalozylem jak mial 227tys , teraz ma prawie 260tys - caly ten okres do listopada 2006 przejezdzilem na mikserze fi 36mm i silnik czesto widzial prawie 7000 tys obr co na mikserze jest katorga(mialem tez obrotimierza, ale sruba-regoister bya odkrecona w wiekszosci na full) czasami jechal na benzynce pare kilometrow jak np LPG sie skonczylo w tej chwili jezdzilem na blosie nie rozpilowanym gwizdku na ubogiej mieszance i tez dostawal silnik konkretnie, wtej chwili mieszanka jest OK do 5000-5500 tys obr/min cisnienie mierzylem w koncu 2006 roku na jednym cisniemiomierzu wyszlo po 14,5 bara na innym po 14 barow na kazdym cylindrze cisnienia te cisnienia po paru suwach, niewiem jakie byly w 1 suwie sprezania i bylo to na cieplym silniku moze troche ostudzonym proby olejowej nie robilem silnik pracuje na mobilu mienralnym glowica nei byla planowana-pomiar suwmiarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 wystarczy jak zrobisz pomiary na zimnym i ciepłym silniku ai już będziesz więdzieć duzo więcej pomiar pierwszego suwu też nie jest miarodajny :/ ale 14 bar to bardzo ładny wynik oby sie tylko nie zmienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 no wlasnie oby sie nie zmienil i to przy takim przebiegu, najdziwniejsze jest ze glowa nie wyglada na planowana, a ktos jednak grzebal przy rozrzadzie - g lancuch przestawiony byl na kazdym kole o 1 zabek - tzn wszystko ok ale ktos wsadzal lapy tam, no i jeszcze przy takim przebiegu silnika szacowanym na dobrze ponad 350tys no chyba ze ma rzeczywiscie 260tys tylko byl tak zniszczony ogolem samochod ucieszylo mnie po pomiarach tez ze na kazdym cylindrze rowno wyszlo, no i silnik nigdy na niebiesko nie kopcil ale nie myslalem ze wyjdzie 14 barow, zapewne nagar uszczelnia go dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech10 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.