Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Micra k10 - zawias drzwi


Guest cichociemny30

Recommended Posts

Guest cichociemny30

Witam proszę o pytanie - porade. Moja micra ma mały defekt - zawiasy drzwi od strony kierowcy zaczynają otwierać się z dość duzym luzem - w zasadzie, nbie domykają się - po wizycie na myjni - mogę spokojnie pływać na siedzeniu kierowcy. Przyczyna- bardfzo prozaiczna - luzy - STRASZNE - na wspomnianych zawiasach. Pytanie ważne - czy ktoś z kolegów bawił się w naprawę zawiasów, a może kupował gdzies komplet ?? Będę wdzieczny za info.

Na allegro ogladałem drzwi - cena ok 70 złotych - do tego cena przesylki. Gdzie szukać zawiasów potrzebne są obie strony-zarówno te w drzwiach jak i w belce :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Snafu

miałem to samo :) i musiałem je naprawiać :) niestety kupno nowch dziw lub zawiasó od dzwi nic nie pomoże bo wyrabiają sie otwory zawiasów w aucie i z tego co sobie przypominam są przyspawane na stałe do słupków :/

ja rozwiercałem te otwory i dawałem na wcisk miedziane tulejki, takie jak są przy instalaciach gazowych :D jeden typ po niewielkich przeróbkach pasuje idealnie :D

Link to comment
Share on other sites

zawiasy w aucie niesą przyspawane tylko przykrecane mam komplet ich na obie strony troszke wyrobione, nowe trzpienie robiłem ze starych zaworów:P akurat takowe miałem:P

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Guest Latarnik

Miałem taki sam problem, ja sobie zrobiłem tak wyciagnołem stare zawiasy roztoczyłem wiekszy otwór tam gdzie jest bolec i wyloczył mi kolega juz wiekszy bolec ale z lepszego twardzszego materiału bo te orginalne to starszna kicha lepiej dac np 80 zeta za przetoczenie i dorobienie swoich lepszych, teraz mam jak w czołgu nic a nic luzu i mozna sie wieszc na drzwiach

Link to comment
Share on other sites

Guest cichociemny30

cóż jestem po małem zmianie zawiasów w mojej micrze - jak ktoś bedzie mieć pytania mogę "zdradzić" tajemnice jak to wyglądało. Obecnie jest nowy zawiasek wykonany ze specjalnego doś odpornego wałeczka :)

stary zawias to rureczka, ktora rozpadła się w drobny mak.

zmuszony byłem zdjąć całe drzwi :) ale są tego pewne plusy.

dla osób zainteresowanych, ktorych czeka ponowny manewr informuję, że:

1. należy odkręcić cały lub przynajmniej część błotnika;

2. odkrecic zawiasy - moje były kombinowane - częśc spawana już, dlatego musiałem rozwieric otwory samych zawiasów;

3. zdjąć i założyć nowy trzpień zawiasu

4. ponownie przykręcic wszystkie elementy na swoje miejsce :)

tak tylko w skrocie :) jakby co moge sie bardziej rozpisać, ale rzecz dość prosta dla kogoś kto ma wiertarke, młotek, pare kluczy ;)

drzwi działają :) są wyregulowane, lepiej działają niż poprzednio :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
miałem to samo :) i musiałem je naprawiać :) niestety kupno nowch dziw lub zawiasó od dzwi nic nie pomoże bo wyrabiają sie otwory zawiasów w aucie i z tego co sobie przypominam są przyspawane na stałe do słupków :/

ja rozwiercałem te otwory i dawałem na wcisk miedziane tulejki, takie jak są przy instalaciach gazowych :D jeden typ po niewielkich przeróbkach pasuje idealnie :D

 

prosił bym cie o dokladniejszy opis konwersji zawiasów . u mnie drzwi chałasują podczas jazdy juz przy chamowaniu i ruszaniu o dziurach niewspomne

 

jakie mają byc te tulejki ??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...