Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 trzeba wlutować tak by zwiększyć opór czujnika czyli szeregowo w obojętnie który z obu kabelków idących od niego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba20 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 no podlaczylem jeszce raz tylko u mnie kostka od czujnika jest w kolorze jasno niebieskim czujnik jest umieszczony od przodu samochodu z lewej strony wkrecony do boku kolektora ssacego nad pompa wspomagania tak przynajmniej jest u mnie w primerze p 11 przed liftem ale nie sadze zeby ten zabieg dal cos do 4500k obr. obroty skoczyly mi pozniej z 800 na 1400 ale straszne szarpanie na zmianie biegow wrecz bym powiedzial ze po przekroczeniu 4500k obr zaczelo byc to odczuwalne na 4 biegu 170 wybilo:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) Czy zaklad w ktorym montuja gaz zmierzy mi afr? Maja chyba sondy szerokopasmowe wtykane w wydech? Czy taki pomiar bedzie sie czyms roznil od pomiaru robionego sonda szerokopasmowa wkrecana w miejsce seryjnej? Ps Mam wydech 2,5" pelny przelot bez zadnego kata. Edytowane 14 Października 2009 przez dylson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Nie spotkałem się jeszcze z gazownikami którzy podpinają swój sprzet a potem walą po trasie z pedałem w podłodze by dokonywać pomiarów Jedynie robią absolutnie beznadziejne pomiary na postoju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 chcialbym odswiezyc temat.chodzi mi o diesla a nic tu napisane nie jest.czy gdy zwieksze cisnienie wtrysku to poprawi sie choc troche przyspieszenie??czy nadal bede wyprzedzac ze strachem ze w cos pierdolne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TmK18 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 no raczej jak zwiększysz ciśnienie to będziesz miał nie prawidłowe AFR czyli przydały by sie inne mapy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Diesel jeździ na znacznie uboższej mieszance jak benzynowy silnik... Podniesienie ciśnienia zwiększy Ci moc, przykładowo w wolnossącej Skodzie Fabi SDI taki zabieg zwiększa moc z 68 do 84KM, należy uważać by nie przegiąć i auto żeby zbyt nie dymiło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thegameer Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Sorry za odkop, ale mam pytanie skoro dla N/A i T są inne dane Afr na pb to jak z tym jest na lpg? Na jaki Afr stroic turbo lpg? Jak coś auto to s13, ca18 Wysłane z mojego HTC Desire X za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.