Gość mikimouse Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Czy ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem jak ja? W mojej primerce są 2 katalizatory. Jeden normalnie mniej więcej w środku wydechu a drugi (a właściwie jest to pierwszy) zaraz za kolektorem wydechu. Mam do roboty cały wydech i myślałem o wyrzuceniu kata, ale jak mi mechanik że są tam dwa katalizatorki to zwątpiłem) O ile ten w środku mogę zastąpić strumienicą to nie wiem co zrobić z tym za kolektorem) Czy ktoś wymieniał cały wydech w takim przypadku? Ile kosztowała taka przyjemność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dziudak Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Ten niby pierwszy katalizator o którym piszesz , to wg mnie taka mała komora razprężeniowa .U mnie tłumnikarz miał to wycinać i wstawić rurę , ale okazało się ,że to coś nie było zapchane więc zostawił i jeżdżę . Koszty pozostałych tłumników zależą od firmy , ale po mojemu nie ma co kupować najtańszych zamienników , chyba że długo nie pojeździsz . Wyłożysz jakieś 600 PLN i powinieneś być zadowolony . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Dwa katalizatory to miały dopiero P11 144 w zwykłych P11 był tylko jeden po środku auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dziudak Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Aha, jakbyś chciał założyć oryginalne tłumniki w ASO ,to mi w Lublinie pan zaproponował końcowy za 940 PLN ( ale już z montażem :one: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Z tego co wiem to P11 ma 2 katy. jeden jest w kolektorze wydechowym a 2 kawałek za plecionką. Jeśli się myle to mnie poprawcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikimouse Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Dzięki za rady. Wg tego co mi mój mechanik mówił (a ze mnie nie zdziera - facet jest spoko) cały wydech (części) kosztują jakieś 3000 tys (2 katalizatory po prawie 1300 i końcowy jakieś 200 - i są to ceny zamienników). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 bardzo mozliwe ze tyle kosztuje. ja mam zrobiony caly uklad z kwasa i dokladnie wiem jak wydech wyglada bo go wywalalem. sa 2 katalizatory. ktos kto mowi ze jest 1 nigdy go pewnie nie ogladal a mechanikowi nie chcialo sie z nim kochac i ciemnote wciskal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 u mnie na 100 % jest jeden katalizator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Co do mechanika - też mi sie tak wydaje i popieram wypowiedź Grega. Planuje wymienic cały układ w El -Tec-u zobaczymy ile mnie wyniesie. NAPEWNO NIE takie bajańskie pieniadze jak napisał kolega mikimouse... Dam znać jak już coś załatwie. A jeśli kolega mikimouse ma chęć to możemy sie razem do nich udać to może więcej zejdą z ceny (mowa o firmie El-Tec). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 u mnie na 100 % jest jeden katalizator. to znaczy ze juz ci ktos jeden wycial. [ Dodano: Czw 22 Mar, 2007 06:55 ] Co do mechanika - też mi sie tak wydaje i popieram wypowiedź Grega. Planuje wymienic cały układ w El -Tec-u zobaczymy ile mnie wyniesie. NAPEWNO NIE takie bajańskie pieniadze jak napisał kolega mikimouse... Dam znać jak już coś załatwie. A jeśli kolega mikimouse ma chęć to możemy sie razem do nich udać to może więcej zejdą z ceny (mowa o firmie El-Tec).Pozdrawiam polecam el-tec-a i Macka Grabowskiego. najpierw u Macka mialem zrobiony caly uklad 60mm z jednym koncowym przelotem a potem u Wojtka robilem srodkowy przelotowy i modyfikowalem kolektor wydechowy z p10GT. zamiast seryjnego zejscia z 4-2 na dwururke 52mm. obie firmy moge smialo polecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Nie U mnie oryginalnie był jeden katalizator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 ja mam kaktusa na dloni i czolg na rzesach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Do tego kaktusa przydałoby Ci się jeszcze trochę oleju w głowie forum nie jest po to żeby wprowadzac ludzi w błąd i jeszcze rzucać tego typu teksty. W primerach dwa katalizatory występowały tylko w niektórych modelach między 1999 a 2002 rokiem, reszta miała jeden albo wcale w starszych modelach a jak z Ciebie taki niedowiarek to popatrz tu zanim coś napiszesz: Wydech Primera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 od razu widac ze konkretny z ciebie gosc! dzieki za obrazek. bardzo fajny! to ten glupi niemiec pewnie sam sobie przykrecil ten drugi katalizator bo moja jest z konca 96. jednak taki niemiec to dba o srodowisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikimouse Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 zapomniałem napisać wcześniej że moja primerka przyjechała w 2000 roku (jako 3letnia) z Niemiec. Czy usunięcie tego pierwszego kata i zastąpienie go rurą (tak jak powinno być) wpłynie na silnik i jego osiągi. Moja primerka ma silnik 1,6 i instalację gazową. Nie chciałbym stracić nic z jej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 od razu widac ze konkretny z ciebie gosc! dzieki za obrazek. bardzo fajny! to ten glupi niemiec pewnie sam sobie przykrecil ten drugi katalizator bo moja jest z konca 96. jednak taki niemiec to dba o srodowisko Bałem się że sie obrazisz za ten tekst ale z tym kaktusem to troche buractwem poleciałeś i nie wytrzymałem, chociaż starałem się żeby nie było dotkliwe ale poprostu dać Ci do zrozumienia że wpierasz komuś nieprawdę. Co do tych dwóch katalizatorów u Ciebie to naprawde aż się wierzyć nie chce że niemiec mógł tak skaleczyć samochód przecież to kolejne straty mocy, jakby ten jeden nie wystarczał, a swoją drogą to zastanawia mnie po co jest w tamtych po 99r po dwa katalizatory, i jak wyglądałaby moc i moment tego silnika jakby poodtykał to z tym że wtedy nie wiem jak sondy by się zachowywały. Ps a Twój wydech jak teraz śmiga?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 wszystkie modele primer od P11 2.0 i 1,6 w góre mają po dwa katy. JEden zwany pre katalizator przykręcany do kolektora wydechowgo a drogi siedzi zaraz za plecionką, reszta to tłumik środkowy kształtem przypominający struminicę i bardzo często z nią mylony no i tłumik końcowy. W tych autach żeby odczówalnie poprawić dynamikę, to od pre katalizatora do miejsca zaraz za katalizatorem daje się grubszą rurę - co najmniej taką jak reszta wydechu ok 50mm, bowiem odcinek od pre katalizatora do katalizatora jest cieńszy jak reszta wydechu - mega z d*py... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Do tego kaktusa przydałoby Ci się jeszcze trochę oleju w głowie forum nie jest po to żeby wprowadzac ludzi w błąd i jeszcze rzucać tego typu teksty. W primerach dwa katalizatory występowały tylko w niektórych modelach między 1999 a 2002 rokiem, reszta miała jeden albo wcale w starszych modelach a jak z Ciebie taki niedowiarek to popatrz tu zanim coś napiszesz:Wydech Primera qr** człowieku co ty piszesz, ja mam P11 i są na 10000% 2katalizatory, jeden duzy i zaraz za kolektorem mniejszy - wstepny!!! zapytaj w ASO a nie liniki do katalogu podajesz - bo w tych katalogach do nie ma wogóle końcowego do p11GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Kmink daj na luz... temat się wyklarował... wiemy chyba wszyscy ze większość katalogów to chała i tak do końca nawet sprzedawcy nie wiedzą co i do czego sprzedają. Więc luzik i miłego weekendu chłopaki :DDDDDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Do tego kaktusa przydałoby Ci się jeszcze trochę oleju w głowie forum nie jest po to żeby wprowadzac ludzi w błąd i jeszcze rzucać tego typu teksty. W primerach dwa katalizatory występowały tylko w niektórych modelach między 1999 a 2002 rokiem, reszta miała jeden albo wcale w starszych modelach a jak z Ciebie taki niedowiarek to popatrz tu zanim coś napiszesz:Wydech Primera ja mam P11 i są na 10000% 2katalizatory, jeden duzy i zaraz za kolektorem mniejszy - wstepny!!! zapytaj w ASO a nie liniki do katalogu podajesz - bo w tych katalogach do nie ma wogóle końcowego do p11GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikimouse Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Z tego co mi wiadomo to niemcy bardzo często obniżali moc silników w samochodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Z tego co mi wiadomo to niemcy bardzo często obniżali moc silników w samochodach Tak ale tylko za sprawą wałków rozrządu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.