Gość blank Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Witam. Jestem swiezym bardzo posiadaczem primery p10 95 rok 2.0 SLX z gazem. Ogolnie rzecz biorac to moj pierwszy samochod i jestem totalnie zielony. Chcialem zapytac co to moze byc, bo cos lekko grzechocze chyba pod maska, ale tylko na niskich obrotach. Boje sie ze to cos z rozrzadem, ale ze jestem zielony to wole sie upewnic. Dzieki z gory za pomoc i mam nadzieje ze to nie jest to co mysle. Kumpel ktory tez ma primere mowil ze moze to sie poluzowal jakis zaczep od tlumika. Help. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Moze to byc oslona katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 niema rady trza wleść pod auto i sprawdzić w którym miejscy wydobywają się dźwięki, może też być oslona na kolanku zaraz po wyjściu z kolektora wydechowego ale i tak trzeba zajżeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Możliwości jest dużo na początek proponuje sprawdzić osłonę termiczną kolektora wydechowego Dziwignij maskę odpal i posłuchaj gdzie brzęczy i napisz a my powiemy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Jeśli ci grzechocze pod maską to standardowo rozrząd, zwłaszcza jeśli zanika przy około 900-1000 obr/min w górę mam to samo, natomiast jeśli dźwięki rozchodzą się spod podwozia to możliwe, że tylny tłumik obija się o mocowanie drążka stabilizatora, ja tak mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blank Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Dzieki, bede mial chwile to poniucham gdzie to sie dzieje. Dzieki za szybkie odpowiedzi. Klasa forum :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Tak jest, wszystko potrafi hałasować. U mnie np. po otwarciu maski na pracującym silniku coś głucho dzwoniło i piszczało z okolic alternatora. Przy okazji wymiany rozrządu dałem nowe paski klinowe i piski znikły. Potem niechcący oparłem rękę o zbiorniczek wyrównawczy chłodnicy i o dziwo brzęczenie ustało. Okazało się, że zbiorniczek rezonował jak pudło od kolumny i przenosząc dźwięk na karoserię dawał takie efekty :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiekWH Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Tak jest, wszystko potrafi hałasować.U mnie np. po otwarciu maski na pracującym silniku coś głucho dzwoniło i piszczało z okolic alternatora. Przy okazji wymiany rozrządu dałem nowe paski klinowe i piski znikły. Potem niechcący oparłem rękę o zbiorniczek wyrównawczy chłodnicy i o dziwo brzęczenie ustało. Okazało się, że zbiorniczek rezonował jak pudło od kolumny i przenosząc dźwięk na karoserię dawał takie efekty :one: Nie jestem jeszcze tak oblatany ale może ktoś by mi napisał czy i co ile wymieniac łańcuszek w primerce p10 mam przelatane 167000km odp dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Jak zacznie dzwonic to wtedy mozesz zaczac myslec o wymianie. Jak jest cisza to spij spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.