Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

MIcra K-10 i Swap-powazne pytania


Guest Ja_good

Recommended Posts

Guest Ja_good

tak jak w temacie. umarło mi MA12 i nie mam zamiaru babrac sie z zakladaniem identycznego dychawego motoru(przeszedlem z nim juz swoje i mam alergie na ten silnik ;) )

chce wsadzic do micry silnik z Sunny 1.4 16v na gazniku(87KM bodajze).

i teraz moje pytania-czy ktos sie podejmowal czegos takiego juz ??

czy musze podpinac nowa wiazke czy moge probowac na tej z micry?

to ze zawias bede musial usprawnic to wiem.heble sa nowe z tarczami wentylowanymi takze nie powinno byc zle na poczatku.

no i co ogolnie powinienem wioedziec na temat takiej przekladki??

bede bardzo wdzieczny za wszystkie podpowiedzi bo nie ukrywam ze czas ma tu duze znaczenie( jestem bez auta a silnik targamy z micry jutro)

Link to comment
Share on other sites

napewno wiązke bedziesz muisial przelozyc, mimo iz gaznik tutaj i tutaj jest, i sa to mimo pozorow bardzo podobne gazniki i podobnie sterowane... jednak caly osrzpet razem z kompem od sunny musisz miec... co do samego przelozenia to wiem ze na stronie angielskiego klubu micry nie pameitam linka w pracy jestem jest jedna biala k10 w ktorej siedzi GA16DS czy DE juz nie pamietam, sa nawet foty z transplantacji ;]

forum nazywa sie micra sports club

google znajdzie ;)

 

co Ci padlo w tym silniku :) (moj tez jest na wykonczeniu :/ :) )

Link to comment
Share on other sites

chce wsadzic do micry silnik z Sunny 1.4 16v na gazniku(87KM bodajze).
mimo iz gaznik tutaj i tutaj jest

Jezeli koledze chodzi o 1.4 87km to znaczy ze wtrysk. Jezli chcesz wsadzic silnik z rodziny GA to juz lepiej 1.6. Najlepiej gdybys kupil soboe jakies sunny na czesci i bral z niego potrzebne graty. Skrzynia od micry tez chyba nie podejdzie, trzeba bedzie polosie dorobic. Nie lepiej auto zmienic? :)

Link to comment
Share on other sites

pojedź do anglii, kup sunnego za parędziesiąt funtów, przyjedź nim tu, weź co ci trzeba, przelóż, resztę sprzedaj na części i/lub złom, jak to odpowiednio ograniesz to możesz nawet nie być stratny na tym

w innym wypadku ja bym się w tego swapa nie bawił bez zaplecza częściowego lub gotówkowego

Link to comment
Share on other sites

Zell, ale z tego co wiem to w k10 nigdy nie bylo silnika GA. Wiec to nie bedzie taki swap jak Ty robiles, ze wszystko bylo p&p.

Link to comment
Share on other sites

Zell, ale z tego co wiem to w k10 nigdy nie bylo silnika GA. Wiec to nie bedzie taki swap jak Ty robiles, ze wszystko bylo p&p.

A u mnie p&p było tylko dlatego, że miałem całe auto, for your info z samym silnikiem, skrzynią, wiązką i kompem by to nie poszło. Np. 2 poduszki są inne.

Jak robi się coś do czego nikt wczesniej nie udokumentował to trzeba mieć no najmniej front cuta, no chyba, że się lubi jak auto stoi w garażu i czeka na części i tak w kółko aż w końcu się wszystko co "nie koniecznie" było potrzebne się uzbiera.

 

A z mojej strony również polecam sprzedać i kupić co innego, ale jakbys się uparł na swapa to z całym autem drugim na części, tak dla pewności, że coś się z tego da zdziałać.

Link to comment
Share on other sites

Zell, to tak jakbys chcial do almery wstawic silnik od maximy. A ze miales cale auto na czesci to akurat wiem :) Zreszta w swoim pierwszym poscie tez to polecilem koledze. Jesli chce miec auto jakiego nikt nie ma i nie bedzie sie liczyc z kosztami to niech robi swapa.

Link to comment
Share on other sites

Zell, to tak jakbys chcial do almery wstawic silnik od maximy

 

no nie, przesadzasz, że GA do micry wejdzie to wszyscy wiemy (a ja pozatym wiem, że taka jeździ po PL, K11 z GA16DE) ale VG30DE do nie wsadzisz do Almery (przynajmniej nie tam gdzie seryjny silnik jest) :D

zresztą wiem o co ci chodzi, ale przecież nie takie rzyczy ludzie robili, poprostu budżet tego przedsięwzięcia (jak i czas) jest nieokreślony ale nie szalejmy odrazu, że to będzie niesamowicie drogo kosztować, dużo drożej będzie kosztować uturbienie takiego autka, samochody to drogie zabawki

IMO to temat jest jak najbardziej do ogarnięcia jednak wymaga to

- chęci właściciela

- wyszukania ludzi, którzy coś podobnego przeprowadzali w swoich micrach (brytyjski i/lub australiski klub micry mają napewno parę takich rodzynków) i kontakt z nimi

- podliczenia kosztów i podjęcia decyzji

 

Oczywiście taniej będzie kupić inne auto, ale to zależy czego się chce. I tyle na ten temat odemnie.

 

PS Chyba, że coś się dowiem nt. co zrobić by taką micre złożyc ;)

 

[ Dodano: Wto 20 Mar, 2007 22:29 ]

No dobra, ktoś już tego dokonał i jeździło ale info brak :/

http://www.micra.org.uk/showthread.php?t=4856

 

koleś robi swapa bez zaplecza części i tak się kończy, że sie nie kończy

http://www.micra.org.uk/t12950-p4-k10-ga16-convertion.html

ale jest parę ciekawych informacji jak zrobić mocowania, jak pasuje, tyle, że na wszystkich stronach po kawałku, no i nie ma tego za dużo

http://www.micra.org.uk/t12950-p4-k10-ga16-convertion.html

 

narazie to wygląda, że przy K10 jest więcej fabrykacji niż przy K11

szukam dalej

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...