Gość maciek1 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 witam Mam problem z 2.0d. A mianowicie chlapał mi trochę olej po silniku i zacząłem od najprostrzej rzeczy czyli uszczelki pod pokrywą zaworów i mycia. Ale po paru dniach okazało się że dalej cieknie na wysokości uszczelki pod głowicą ale tylko po bokach. Raczej ją wykluczam bo nie ma typowych objawów. Olej i płyn są czyste a temperatura w normie i nie wariuje. Chyba że kanały olejowe są na skraju i tylko z nich podcieka. Wydaje mi się to mało prawdopodobne. Więc wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na uszczelniacze. Jest to chyba spory koszt bo właściwie cały rozrząd trzeba rozbierać i ściągać koła. I tak się zastanawiam bo paski wymieniałem 30tkm temu czy można poczekać jeszcze 30tkm żeby połączyć rozrząd z uszczelniaczami. W tej chwili paski są suche czyli dużo się nie sączy. Od wymiany do wymiany oleju dolewam 1L to chyba nie dużo jak na samochód z '91 i 280tkm. Dodam jeszcze że chasam na półsyntetyku. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie drodzy klubowicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 czy można poczekać jeszcze 30tkm żeby połączyć rozrząd z uszczelniaczami. Nie za bardzo. 30 kkm, to sporo. Gwóźdź programu polega na tym, że paski rozrządu naprawdę nie mogą być upaćkane olejem. Jeśli faktycznie puszczają uszczelniacze, to olej jest rozrzucany po całej przestrzeni pod pokrywami. Także bardzo szybko je szlag trafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 zacząłem od najprostrzej rzeczy czyli uszczelki pod pokrywą zaworów i mycia. Ale po paru dniach okazało się że dalej cieknie na wysokości uszczelki pod głowicą ale tylko po bokach. Od strony rozrządu nie Jesteś w stanie tego zobaczyć. Dobrze widać wyciek przy napędzie pompy wtryskowej. Jeśli Widzisz tam olej nie sciekający z góry, to uszczelka głowicy, ale jak jest stróżka od osłony napędu pompy to raczej uszczelka pokrywy zaworów. Jednak przy Twoim przebiegu wymiana uszczelniaczy wałka rozrządu raczej wskazana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciek1 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 tak to napewno leje się z uszczelniaczy. osłony pasków zdejmowałem i są suche tak samo jak paski więc to się tylko lekko sączy ale nie ma co żydzić kasy i jadę je wymienić. dzięki za odzew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wgabor Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 czy ktos zna wymiary uszczelnaczy rozrzadu cd20 widzialem kiedys na forum,prosze ale teraz niemoge znalezc prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 czy ktos zna wymiary uszczelnaczy rozrzadu cd20 Wał korbowy przód: 40x52x7 Wałek rozrządu przód: 34x48x7 Wałek rozrządu tył: 36x50x7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wgabor Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 wielkie dzieki :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.