Gość Prekto Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 hi mam takie pytanko jak prowadzi się Wam Primerkę P12? Mam p12 2003 rok i kręcenie kierownicą jest jakieś takie ciężkie. może to kwestia przyzwyczajenia bo teraz jeździłem dużo toyotą corollą 2005r gdzie skręcanie jest bardzo lekkie i płynne a w p12 jak chcę zakręcić to muszę trochę się "namęczyć" i nie jest to płynne. nie żeby pot z czoła mi leciał ale tak jakoś dziwne teraz w p12 mam alu 16" i opony Michelin ENERGY E 3A 205/60R16 92H a dzisiaj założyłem jeszcze na przód PILOT PRIMACY 205/60R16 92V aby sprawdzić czy będzie lepiej się kierowało i niby trochę lepiej ale też nie za bardzo. może się czepiam ale napiszcie coś o prowadzeniu czy kierownica lekko powinna się kręcić itd. i jeszcze trochę ponarzekam - druga trochę wada to, że primerka jest bardzo twarda/miękka tzn. jak jadę to czuć wszystkie dziury i koleiny. Czy to taka uroda p12? Pozdrawiam, Prekto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 taki rozmiar jak napisales to ja mam zimowki i na zimowkach to jest lux na letnich to jest jazda 215/50/17 :diabel: kierownica faktycznie chodzi np ciezej jak w omedze ale przed nissanem mialem mondeo to prawie ze identycznie chodzilo wspomaganie ale wydaje mi sie ze dzieki temu ma sie lepsze wyczucie drogi :028: ale jak dla mnie to minus dla primery za promien skretu nie przeszadza wam to?? zawracanie na skrzyzowaniu lub manewry na parkingu :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 na letnich to jest jazda 215/50/17 :-) powiedz tylko, że więcej jeździsz w niemczech :-) Jakbyś jeździł po Wrocławiu myśle, że nie byłbyś taki zadowolony :-) ja mam 205/60r16 na alufelgach i uważam, że są ok jak na Wrocław..... przyznaję, ze promień skrętu ma jak to się mówi "po byku ":-) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Ja mam kola 235/40R18 i sie kręci cięzko... nie to co w mesiawie paluszkiem najmniejszym... aaa i cieknie mi plyn z przewodów które idą do wspomagania gdzies i w przyszlym tygodniu musze to zrobic;/ Co do skrętu to faktycznie nie jest za dobrze czasem przy zawracaniu trzeba z 2 pasa zawracac bo strach ze sie na krawężnik najedzie;]]]] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JZwierzyk Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Witam. Ja w swojej mam 205/60/R16 na zimę oraz 225/45/R17 na lato i uważam, że kręci się całkiem lekko. Spokojnie mogę manewrować jedną ręką, moja małżonka też to potwierdza chociaż herkulesem nie jest. Miałem pewne problemy w zeszłym roku, ale okazało się, że puściły uszczelnienia w maglownicy i brakowało płynu w układzie wspomagania. Naprawa kosztowała parę złotych, ale teraz jest super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Witam.Ja w swojej mam 205/60/R16 na zimę oraz 225/45/R17 na lato i uważam, że kręci się całkiem lekko. Spokojnie mogę manewrować jedną ręką, moja małżonka też to potwierdza chociaż herkulesem nie jest. Miałem pewne problemy w zeszłym roku, ale okazało się, że puściły uszczelnienia w maglownicy i brakowało płynu w układzie wspomagania. Naprawa kosztowała parę złotych, ale teraz jest super. A czy przypadkiem nie objawialo sie to lekkim buczeniem od czasu do czasu przy skrecaniu na parkingu? Bo u mnie wlasnie tak jakby ostatnio ciezej zaczela kierownica chodzic i czasami przy skrecaniu slysze lekkie buczenie spod maski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JZwierzyk Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Owszem spod maski wydobywały się dziwne dziwięki. Było to spowodowane niskim poziomem płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku układu wspomagania. Jeżeli będzie taka potrzeba to uzupełnij. To do czsu usunięcia wycieku powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Mam to samo... U mnie są uszkodzone przewody ktore idą gdzieś do wspomagania i ucieka w dość szybkim tępie płyn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 u mnie narazie nic nie slychac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorzgda Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 a ja nie nażekam, u mnie chodzi leciutko, promień skrętu tylko jakiś mały ... ech ... może masz problem ze wspomaganiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Prekto Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Już wszystko jest ok po prostu chyba musiałem się przyzwyczaić do tego autka i bez sensu narzekałem ale myślę, że trochę mogły być przyczyną nowe opony, musiałem je dotrzeć i pokazać kto tu rządzi. :619: Teraz jest już super. Pozdrawiam i dzięki za pomoc Prekto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.