Gość czapla Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Szarpie podczas ruszania, wszystkie poduszki silnika wymienione, problem powstał po wymianie tarczy sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ja obstawiam źle ustawiony docisk sprzęgła. A co z innymi biegami, jak rozłączasz napęd np. na II biegu nie czujesz takiego jakby kopnięcia i tak samo przy załączaniu napędu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ja obstawiam źle ustawiony docisk sprzęgła A jak sie ustawia docisk sprzęgła :?: Przecież on ma jedno położenie w którym jest zakładany na kołki w kole zamachowym i przykręcany do niego śrubami. Między dociskiem a kołem zamachowym jest tarcza sprzęgła która jest zakładana na wałek sprzęgłowy wychodzący ze skrzyni i jeśli wszystko dało się złożyć to znaczy,że jest dobrze założona. Ja bym raczej obstawiał,że docisk z kołem były już dość zużyte i nie były dane do szlifu (podobnie się zużywają jak tarcze hamulcowe tylko,że dużo wolniej) i teraz dopuki tarcza sprzęgła sie nie ułoży to będą dziwne obiawy. Myśle,że trzeba troche spokojnie pojeździć i będzie dobrze> Nie polecam na razie szybkich startów z pod świateł, bo można łatwo przypalić okładziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 ja wlasnie mam podobnie w n14, sprzeglo stare niewiem czy ktos cos robil ale raczej tak bo mial jak go kupilem cojamniej 220tsy km przy ruszniu szarpie ze sie telepie wszystko trzeba dac z 1,5-2tys obr i wtedy nie szarpie ale tez nie zawsze to szarpanie wystepuje silnik ga16ds moze powodem jest zasilanie silnika gaznikiem albo sprzeglo juz tak dziala, no niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 wypadaloby spojrzec do sprzegła u mnie jest tak samo na niskich obrotach, mozliwe ze sprezynka wypadla a jak po wymianie tarczy sprzegła.... to ja juz nie wiem, moze jakas fuszerka w kazdym badz razie cos tam jest nie tak, jesli robiles to w warsztacie jakims - skladaj reklamacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 ja jak bede zagladac to wymienie komplet i juz ale narazie to brak $$ na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czapla Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 wypadaloby spojrzec do sprzegła u mnie jest tak samo na niskich obrotach, mozliwe ze sprezynka wypadla a jak po wymianie tarczy sprzegła.... to ja juz nie wiem, moze jakas fuszerka w kazdym badz razie cos tam jest nie tak, jesli robiles to w warsztacie jakims - skladaj reklamacje Tak owszem robiłem to w warsztacie tylko jest problem to jest mój warsztat :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Tak owszem robiłem to w warsztacie tylko jest problem to jest mój warsztat No to niezły zonk Przyznaje się do pomyłki, zapomniało mi się, że docisk jest przykecany i praktycznie nie ma możliwości się przestawić. Byłem w pracy i nie zdążyłem jeszcze kawy strzelić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 czapla, a docisk nie kwalifikowal sie do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 a docisk nie kwalifikowal sie do wymiany ? Pół środkiem jest jego szlif, ale osobiście polecam kupowanie całych kompletów sprzęgła z dociskiem i łożyskiem, bo najtaniej w sumie to wychodzi a i zazwyczaj żadnych problemów później nie ma no chyba,że koło zamachowe jest do d*py, bo np. u mnie w robocie czasami się trafiają auta z nadtopionymi kołami zamachowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czapla Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 czapla, a docisk nie kwalifikowal sie do wymiany ? Docisk był ok dałem go jeszcze do szlifu, już niemam pojęcia co może byc nie tak. Może źle się na poduszkach ustawił, poluźnie jutro wszystko i będe mieszał biegasmi i skręce może coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 a przed wymiana nie bylo problemu zadnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 poluźnie jutro wszystko i będe mieszał biegasmi i skręce może coś pomoże To nic Ci niepomoże, bo przecież biegi zmieniąją się wewnątrz skrzyni a na zewnątrz jej wychodzi wałek sprzęgłowy a jego położenie nie zmienia się zależnie od wrzuconego biegu. Ma może na odwrót założyłeś tarcze sprzęgła :?: , bo ona pracuje tylko w jednym położeniu i na odwrót nie będzie lub będą dziwne jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 witam ponownie, auto przestalo szarpac , chyba nikt nie zgadnie co bylo przyczyna przenioslem reduktor w okolice blosa i z 90cm przewod laczacy stal sie 10cm i po problemie oczywscie reduktor przenosilem z innych przyczyn ale milo sie zrobilo jak nie szarpie przy ruszaniu i nie telepie calym kokpitem widocznie rozprezony gaz w tak dlugim przewodzie przy ruszaniu spokojnym wlatywal do dolotu w jakis dawkach malych albo nierownomniernie byl zsysany jakby , dopiero od 2000tys nie szarpal ale automatycznie zasysanie jest wieksze bo kurtyna zaczyna sie unosic a podcisnienie wypycha membrany i podawalo wiecej gazu pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.