Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Szarpie


Guest czapla
 Share

Recommended Posts

Guest johny_fellow

Ja obstawiam źle ustawiony docisk sprzęgła.

 

A co z innymi biegami, jak rozłączasz napęd np. na II biegu nie czujesz takiego jakby kopnięcia i tak samo przy załączaniu napędu?

Link to comment
Share on other sites

Guest Mrozu
Ja obstawiam źle ustawiony docisk sprzęgła

A jak sie ustawia docisk sprzęgła :?: Przecież on ma jedno położenie w którym jest zakładany na kołki w kole zamachowym i przykręcany do niego śrubami. Między dociskiem a kołem zamachowym jest tarcza sprzęgła która jest zakładana na wałek sprzęgłowy wychodzący ze skrzyni i jeśli wszystko dało się złożyć to znaczy,że jest dobrze założona. Ja bym raczej obstawiał,że docisk z kołem były już dość zużyte i nie były dane do szlifu (podobnie się zużywają jak tarcze hamulcowe tylko,że dużo wolniej) i teraz dopuki tarcza sprzęgła sie nie ułoży to będą dziwne obiawy. Myśle,że trzeba troche spokojnie pojeździć i będzie dobrze> Nie polecam na razie szybkich startów z pod świateł, bo można łatwo przypalić okładziny.

Link to comment
Share on other sites

Guest hermoll

ja wlasnie mam podobnie w n14, sprzeglo stare niewiem czy ktos cos robil ale raczej tak bo mial jak go kupilem cojamniej 220tsy km

przy ruszniu szarpie ze sie telepie wszystko trzeba dac z 1,5-2tys obr i wtedy nie szarpie

ale tez nie zawsze to szarpanie wystepuje

silnik ga16ds moze powodem jest zasilanie silnika gaznikiem albo sprzeglo juz tak dziala, no niewiem

Link to comment
Share on other sites

wypadaloby spojrzec do sprzegła u mnie jest tak samo na niskich obrotach, mozliwe ze sprezynka wypadla :)

a jak po wymianie tarczy sprzegła.... to ja juz nie wiem, moze jakas fuszerka :P

w kazdym badz razie cos tam jest nie tak, jesli robiles to w warsztacie jakims - skladaj reklamacje :)

Link to comment
Share on other sites

Guest czapla
wypadaloby spojrzec do sprzegła u mnie jest tak samo na niskich obrotach, mozliwe ze sprezynka wypadla :)

a jak po wymianie tarczy sprzegła.... to ja juz nie wiem, moze jakas fuszerka :P

w kazdym badz razie cos tam jest nie tak, jesli robiles to w warsztacie jakims - skladaj reklamacje :)

 

 

 

Tak owszem robiłem to w warsztacie tylko jest problem to jest mój warsztat :one:

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow
Tak owszem robiłem to w warsztacie tylko jest problem to jest mój warsztat

 

No to niezły zonk :P;)

 

Przyznaje się do pomyłki, zapomniało mi się, że docisk jest przykecany i praktycznie nie ma możliwości się przestawić.

Byłem w pracy i nie zdążyłem jeszcze kawy strzelić :P;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Mrozu
a docisk nie kwalifikowal sie do wymiany ?

Pół środkiem jest jego szlif, ale osobiście polecam kupowanie całych kompletów sprzęgła z dociskiem i łożyskiem, bo najtaniej w sumie to wychodzi a i zazwyczaj żadnych problemów później nie ma no chyba,że koło zamachowe jest do d*py, bo np. u mnie w robocie czasami się trafiają auta z nadtopionymi kołami zamachowymi.

Link to comment
Share on other sites

Guest czapla
czapla, a docisk nie kwalifikowal sie do wymiany ?

 

Docisk był ok dałem go jeszcze do szlifu, już niemam pojęcia co może byc nie tak. Może źle się na poduszkach ustawił, poluźnie jutro wszystko i będe mieszał biegasmi i skręce może coś pomoże

Link to comment
Share on other sites

Guest Mrozu
poluźnie jutro wszystko i będe mieszał biegasmi i skręce może coś pomoże

To nic Ci niepomoże, bo przecież biegi zmieniąją się wewnątrz skrzyni a na zewnątrz jej wychodzi wałek sprzęgłowy a jego położenie nie zmienia się zależnie od wrzuconego biegu. Ma może na odwrót założyłeś tarcze sprzęgła :?: , bo ona pracuje tylko w jednym położeniu i na odwrót nie będzie lub będą dziwne jazdy.

Link to comment
Share on other sites

Guest hermoll

witam ponownie, auto przestalo szarpac :) , chyba nikt nie zgadnie co bylo przyczyna :D

przenioslem reduktor w okolice blosa i z 90cm przewod laczacy stal sie 10cm :D i po problemie

oczywscie reduktor przenosilem z innych przyczyn ale milo sie zrobilo jak nie szarpie przy ruszaniu i nie telepie calym kokpitem :)

 

widocznie rozprezony gaz w tak dlugim przewodzie przy ruszaniu spokojnym wlatywal do dolotu w jakis dawkach malych albo nierownomniernie byl zsysany jakby , dopiero od 2000tys nie szarpal ale automatycznie zasysanie jest wieksze bo kurtyna zaczyna sie unosic a podcisnienie wypycha membrany i podawalo wiecej gazu :D

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...