Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Szarpie


Gość czapla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość johny_fellow

Ja obstawiam źle ustawiony docisk sprzęgła.

 

A co z innymi biegami, jak rozłączasz napęd np. na II biegu nie czujesz takiego jakby kopnięcia i tak samo przy załączaniu napędu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam źle ustawiony docisk sprzęgła

A jak sie ustawia docisk sprzęgła :?: Przecież on ma jedno położenie w którym jest zakładany na kołki w kole zamachowym i przykręcany do niego śrubami. Między dociskiem a kołem zamachowym jest tarcza sprzęgła która jest zakładana na wałek sprzęgłowy wychodzący ze skrzyni i jeśli wszystko dało się złożyć to znaczy,że jest dobrze założona. Ja bym raczej obstawiał,że docisk z kołem były już dość zużyte i nie były dane do szlifu (podobnie się zużywają jak tarcze hamulcowe tylko,że dużo wolniej) i teraz dopuki tarcza sprzęgła sie nie ułoży to będą dziwne obiawy. Myśle,że trzeba troche spokojnie pojeździć i będzie dobrze> Nie polecam na razie szybkich startów z pod świateł, bo można łatwo przypalić okładziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wlasnie mam podobnie w n14, sprzeglo stare niewiem czy ktos cos robil ale raczej tak bo mial jak go kupilem cojamniej 220tsy km

przy ruszniu szarpie ze sie telepie wszystko trzeba dac z 1,5-2tys obr i wtedy nie szarpie

ale tez nie zawsze to szarpanie wystepuje

silnik ga16ds moze powodem jest zasilanie silnika gaznikiem albo sprzeglo juz tak dziala, no niewiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypadaloby spojrzec do sprzegła u mnie jest tak samo na niskich obrotach, mozliwe ze sprezynka wypadla :)

a jak po wymianie tarczy sprzegła.... to ja juz nie wiem, moze jakas fuszerka :P

w kazdym badz razie cos tam jest nie tak, jesli robiles to w warsztacie jakims - skladaj reklamacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypadaloby spojrzec do sprzegła u mnie jest tak samo na niskich obrotach, mozliwe ze sprezynka wypadla :)

a jak po wymianie tarczy sprzegła.... to ja juz nie wiem, moze jakas fuszerka :P

w kazdym badz razie cos tam jest nie tak, jesli robiles to w warsztacie jakims - skladaj reklamacje :)

 

 

 

Tak owszem robiłem to w warsztacie tylko jest problem to jest mój warsztat :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
Tak owszem robiłem to w warsztacie tylko jest problem to jest mój warsztat

 

No to niezły zonk :P;)

 

Przyznaje się do pomyłki, zapomniało mi się, że docisk jest przykecany i praktycznie nie ma możliwości się przestawić.

Byłem w pracy i nie zdążyłem jeszcze kawy strzelić :P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a docisk nie kwalifikowal sie do wymiany ?

Pół środkiem jest jego szlif, ale osobiście polecam kupowanie całych kompletów sprzęgła z dociskiem i łożyskiem, bo najtaniej w sumie to wychodzi a i zazwyczaj żadnych problemów później nie ma no chyba,że koło zamachowe jest do d*py, bo np. u mnie w robocie czasami się trafiają auta z nadtopionymi kołami zamachowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czapla, a docisk nie kwalifikowal sie do wymiany ?

 

Docisk był ok dałem go jeszcze do szlifu, już niemam pojęcia co może byc nie tak. Może źle się na poduszkach ustawił, poluźnie jutro wszystko i będe mieszał biegasmi i skręce może coś pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poluźnie jutro wszystko i będe mieszał biegasmi i skręce może coś pomoże

To nic Ci niepomoże, bo przecież biegi zmieniąją się wewnątrz skrzyni a na zewnątrz jej wychodzi wałek sprzęgłowy a jego położenie nie zmienia się zależnie od wrzuconego biegu. Ma może na odwrót założyłeś tarcze sprzęgła :?: , bo ona pracuje tylko w jednym położeniu i na odwrót nie będzie lub będą dziwne jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie, auto przestalo szarpac :) , chyba nikt nie zgadnie co bylo przyczyna :D

przenioslem reduktor w okolice blosa i z 90cm przewod laczacy stal sie 10cm :D i po problemie

oczywscie reduktor przenosilem z innych przyczyn ale milo sie zrobilo jak nie szarpie przy ruszaniu i nie telepie calym kokpitem :)

 

widocznie rozprezony gaz w tak dlugim przewodzie przy ruszaniu spokojnym wlatywal do dolotu w jakis dawkach malych albo nierownomniernie byl zsysany jakby , dopiero od 2000tys nie szarpal ale automatycznie zasysanie jest wieksze bo kurtyna zaczyna sie unosic a podcisnienie wypycha membrany i podawalo wiecej gazu :D

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...