Guest forest26 Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 czesc moja żona posiada micre k11 95 r. ale ostatnio mamy taki problem że rano jest ją cieżko odpalić szczególnie przy tej pogodzie. wymieniłem świece , troszke pomogło ale i tak jest ten problem że kręci kręci , próbuje odpalić i odpali ale z wielkim trudem , trochę na 2 ma 3 garach a czasem tak jakby wogóle nic. zamówiłem przewody ale jeszcze nie doszły ( przewody nie były wymieniane od 12 lat czyli od nowości) i myślę że to to . czy może ktoś mi pomóc i potwierdzić, ten problem. wiem że były już podobne tematy na forum ale chciałem sie upewnić. dzienks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bla_ZeY Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Tak jak piszesz wymień kable ale myślę, że warto otworzyć kopułkę i przeczyścić styki. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest forest26 Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 dzięki . dzisiaj właśnie chciałem to zrobić. wziąłem tez preparat do styków od znajomego elektyka. zobaczymy co będzie. jeszcze raz dzięki za odpowiedź Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 przewody mogą byc juz do D , wiec dobrze ze zamówiłeś , powinno sie poprawić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawlo1030 Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Prawie na pewno kopułka albo pękła albo wypalone styki. Kiedyś miałem to samo tylko że nie paliła przy dużej wilgotności powitrza.Wymiana kopułki i pali na pół obrotu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest uciu Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 czesc moja żona posiada micre k11 95 r. ale ostatnio mamy taki problem że rano jest ją cieżko odpalić szczególnie przy tej pogodzie. wymieniłem świece , troszke pomogło ale i tak jest ten problem że kręci kręci , próbuje odpalić i odpali ale z wielkim trudem , trochę na 2 ma 3 garach a czasem tak jakby wogóle nic. zamówiłem przewody ale jeszcze nie doszły ( przewody nie były wymieniane od 12 lat czyli od nowości) i myślę że to to . czy może ktoś mi pomóc i potwierdzić, ten problem. wiem że były już podobne tematy na forum ale chciałem sie upewnić. dzienks sorki, że odgrzewam kotleta:-) Pamietasz jeszcze co w końcu było przyczyną??? Bo u mnie jest tak samo:-/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 a kopolke sprawdzales? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brachu_ Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 Jedna z przyczyn moze byc slaby aku. Teraz w porannych temperaturach daje o sobie znac. Przy odpalaniu jest ogromny spadek napiecia. Slaby aku ten spadek ma jeszcze wiekszy + dochodzi niska wydajnosc pradowa co powoduje deficyt pradu do innych zespolow bioracych udzial przy uruchamianiu silnika. To oczywiscie jedna z przyczyn, ale rowniez bardziej stawiam na zaplon. Sprawdz w calkowicie ciemnym miejscu czy nie masz gdzies przebicia na kablach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mi Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 może sie przyda. moja Micra k11, ale diesel, też miała takie problemy. wszyscy oczywiście stawiali na akumulator i świece żarowe. akumulator sprawdziłam, a świece wymieniłam i dalej było to samo. ostatecznie zaufany mechanik sobie moją Micruskę poogladał i znalazł przyczynę. był to fabrycznie wadliwy filtr paliwa... i rzeczywiście te problemy sie zaczęły właśnie po wymianie tej części. dziwna sprawa, ale sie podobno czasem takie rzeczy zdarzają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Biała Strzała Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Proponuję przed uruchomieniem lekko nacisnąc na gaz. Powinno pomóc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Sola Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Nie lej gównianego paliwa, to po pierwsze, jak było lane to dodaj preparat do paliwa taki co wyciąga wodę i syfy np STP, jak nic się nie zmieni to trzeba podpiąć pod komputer i zdiagnozować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.