Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Techniki jazdy na 400m


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na niższych beigach masz zawsze więcej momentu i mocy niż na wyzszych wynika to z przelorzenia.

 

Ponadto jak zmieniam beigi na samej odcince to odrazu wskakują mi w mozliwe spory moment obrotwy, a jakby jeszcze wyzej kręcić motor (do 7500) to przy zmienie biegów idealnie wbijało by się w najwyższy moment czyli 180nm przy ok 5000.

no fakt to całkiem logiczne, przy zmianie np. z 3 biegu na 4 obroty spadają o... powiedzmy +- 2 tys. obrotów, akurat niejako "wpadając" na szczyt momentu obrotowego wyższego biegu, hmmm... tylko teraz pytanie do jakiego poziomu spadną obroty kręcąc go przykładowo jak mówisz do 7500 obr/min i zmieniając z drugiego na trzeci bieg- 2 ?czy może 3 tys obrotów? bo to chyba bardzo istotne żeby akurat wskoczyć na max albo około maxa momentu obrotowego? #-o :-k

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w praktyce przy wyscigach lepiej zmieniac biegi pozniej, ja krece prawie do odcinki i widze jak koles obok traci na wczesniejszej zmanie biegu, wydaje mi sie ze najlepiej jest zmeiniac pozno chociazby dlatego ze auto ma wieksza predkosc i z wieksza sila przebija powietrze i mniej traci na zmianie biegu, no i jak juz Kuba pisal, po zmianie tez sie zyskuje bo auto sie nie muli na za niskich obrotach, same plusy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja u sieebie teraz bede neico modyfikować skrzynie biegów, tzn zastosuje dłóższe przełożenie gówne o jakieś 5% - wreszcie bedize leciała setke na II biegu i będą konkret rezultaty do tej prędkości.

Ponadto będzie nieco łątwiej ruszyć :)

 

Ps. nie wiem cyz wiecie ale na nizszym biegu zawsze ma się więcej mocy - kwestja przełozenia (moment obrotowy na kołach na I beigu wynosi poweidzmy 4000Nm a na V już tylko 200Nm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wiem, ze wazne sa tez gumy i ich szerokosc i profil, zeby ostro ruszyc i stracic przyczepnosci.

Co polecacie, bo ja mam standartowe Bridgestony B391 185/65/15 na alu 6J, ale chcialbym je zmienic na Goodyeary F1 GSD2, lub Pirelli P7 w rozmiarze 205/60/15 lub 205/55/15, lub jakies inne dobre.

Nara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no szerokie lacie powinny robic dobra robote. ale jakos to nie dizla na wojtka maxime. on ma 235/45R17 i dalej mieli.

ciezko ruszyc ta jego maxima bez zapiszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no szerokie lacie powinny robic dobra robote. ale jakos to nie dizla na wojtka maxime. on ma 235/45R17 i dalej mieli.

ciezko ruszyc ta jego maxima bez zapiszczenia

 

przod naped i 255 km . . . musi krecic; ja swoja na 18" (245/40/18) nawet lekko zamielilem (automatem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250zł za nowo opone 205.50R15... Stary jaka normalnie produkowana guma (Nie SLIK) jej dorówna może jakiś TOYO w cenie 1500zł.

 

Gra Jak miał Sliki to wreszie zczął ruszać jak trzeba i do tego nie palił całej dwójki :idea: tylko troche zamielil i poszedł...

 

Niech się zam GRE wypowie, ja tylko wiem z opowiadań, wszyscy twierdzą jednoznacznie żę trakcja jest nieporównywalna do jakichkolwiek tradycyjnych opon tylko że w moment pada sprzeglo i przeniesienie napędu nie muwiąc już o grzejących się do czerwności tarczach hamulcowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
:lol: Wacu na automacie dawałeś buta,a samochód sam jechał,a teraz to dopiero Collin Mc'rae wszystko wymaga zgrania,potrenujesz,i będziesz mial taki odjazd,że mucha nie siada :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w koncu udalo mi sie ruszyc ostro w przod bez spalenia kapcia. oczywisice byl pisk na samym poczatku.

sekret polega na tym aby nie dawac pelnego gazu zaraz po starcie. tylko plynnie wciskac gaz, nie za wolno tez bo lipa z tego. Szkoda tylko ze gtech nie byl podlaczony bo podejrzewam ze bylby ladny czas :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WOJTUSMAXIMUS02
no szerokie lacie powinny robic dobra robote. ale jakos to nie dizla na wojtka maxime. on ma 235/45R17 i dalej mieli.

ciezko ruszyc ta jego maxima bez zapiszczenia

 

 

245/45/17 :wink: ale zima to masakra na drodze zwlaszcza w zimie zero przyczepnosci :? next time wielosezonowki kupuje,,,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
no szerokie lacie powinny robic dobra robote. ale jakos to nie dizla na wojtka maxime. on ma 235/45R17 i dalej mieli.

ciezko ruszyc ta jego maxima bez zapiszczenia

 

 

245/45/17 :wink: ale zima to masakra na drodze zwlaszcza w zimie zero przyczepnosci :? next time wielosezonowki kupuje,,,,,,

:D Wojtek,ale podobno w lecie na letnich,a zimą na zimówkach,bo wielosezonowe to ni pies ni wydra :-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WOJTUSMAXIMUS02

 

Wojtek,ale podobno w lecie na letnich,a zimą na zimówkach,bo wielosezonowe to ni pies ni wydra

no tAk prawda ale ktoby tam dodatkowo kupowal felgi i gumy ,,,jak i tak u mnie

czesto sie zmienia obuwie , ostatnio byly zmieniane w lecie a juz marnie wygladaja :wink: i niedlugo znowu wymiana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D No skoro się zużywają szybciej jak w Indy Car,to rzeczywiście nie ma sensu ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...