Gość maglev Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Na niższych beigach masz zawsze więcej momentu i mocy niż na wyzszych wynika to z przelorzenia. Ponadto jak zmieniam beigi na samej odcince to odrazu wskakują mi w mozliwe spory moment obrotwy, a jakby jeszcze wyzej kręcić motor (do 7500) to przy zmienie biegów idealnie wbijało by się w najwyższy moment czyli 180nm przy ok 5000. no fakt to całkiem logiczne, przy zmianie np. z 3 biegu na 4 obroty spadają o... powiedzmy +- 2 tys. obrotów, akurat niejako "wpadając" na szczyt momentu obrotowego wyższego biegu, hmmm... tylko teraz pytanie do jakiego poziomu spadną obroty kręcąc go przykładowo jak mówisz do 7500 obr/min i zmieniając z drugiego na trzeci bieg- 2 ?czy może 3 tys obrotów? bo to chyba bardzo istotne żeby akurat wskoczyć na max albo około maxa momentu obrotowego? #-o :-k pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 w praktyce przy wyscigach lepiej zmieniac biegi pozniej, ja krece prawie do odcinki i widze jak koles obok traci na wczesniejszej zmanie biegu, wydaje mi sie ze najlepiej jest zmeiniac pozno chociazby dlatego ze auto ma wieksza predkosc i z wieksza sila przebija powietrze i mniej traci na zmianie biegu, no i jak juz Kuba pisal, po zmianie tez sie zyskuje bo auto sie nie muli na za niskich obrotach, same plusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Ja u sieebie teraz bede neico modyfikować skrzynie biegów, tzn zastosuje dłóższe przełożenie gówne o jakieś 5% - wreszcie bedize leciała setke na II biegu i będą konkret rezultaty do tej prędkości. Ponadto będzie nieco łątwiej ruszyć Ps. nie wiem cyz wiecie ale na nizszym biegu zawsze ma się więcej mocy - kwestja przełozenia (moment obrotowy na kołach na I beigu wynosi poweidzmy 4000Nm a na V już tylko 200Nm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 ja jakos jeszcze nieopanowalem ,,kurde jak mu depne to miele w miejscu no i lipa a jak rusze jak ciota to czas mam taki ,,,totalna gleba :? ,,musze popracowac nad tym .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Wiem, ze wazne sa tez gumy i ich szerokosc i profil, zeby ostro ruszyc i stracic przyczepnosci. Co polecacie, bo ja mam standartowe Bridgestony B391 185/65/15 na alu 6J, ale chcialbym je zmienic na Goodyeary F1 GSD2, lub Pirelli P7 w rozmiarze 205/60/15 lub 205/55/15, lub jakies inne dobre. Nara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 no szerokie lacie powinny robic dobra robote. ale jakos to nie dizla na wojtka maxime. on ma 235/45R17 i dalej mieli. ciezko ruszyc ta jego maxima bez zapiszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 no szerokie lacie powinny robic dobra robote. ale jakos to nie dizla na wojtka maxime. on ma 235/45R17 i dalej mieli.ciezko ruszyc ta jego maxima bez zapiszczenia przod naped i 255 km . . . musi krecic; ja swoja na 18" (245/40/18) nawet lekko zamielilem (automatem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Nie ma to jak polskie MARKGUMY typowe sliki na nich naprawde Trakcja jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 no wojtek ma yokohamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kramar Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 no prosze jakich ciekawych informacji sie mozna dowiedziec, ciekawe czy uda mi sie to teraz ladnie zastosowac i poprawic technike jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Nie ma to jak polskie MARKGUMY typowe sliki na nich naprawde Trakcja jest ...coś ty pieprzysz........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 kuba, nie wiem czy kiedykolwiek jezdziles na markgumach , ale porownaj je sobie kiedys do prawdziwego rajdowego slicha michelin`a... zejdzmy na ziemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 250zł za nowo opone 205.50R15... Stary jaka normalnie produkowana guma (Nie SLIK) jej dorówna może jakiś TOYO w cenie 1500zł. Gra Jak miał Sliki to wreszie zczął ruszać jak trzeba i do tego nie palił całej dwójki :idea: tylko troche zamielil i poszedł... Niech się zam GRE wypowie, ja tylko wiem z opowiadań, wszyscy twierdzą jednoznacznie żę trakcja jest nieporównywalna do jakichkolwiek tradycyjnych opon tylko że w moment pada sprzeglo i przeniesienie napędu nie muwiąc już o grzejących się do czerwności tarczach hamulcowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 teraz po zmianie na manuala jak ruszam powyzej 2000rom to jaram kapcia. no jak nie urok to sraczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Męsko Wacuś ! ! ! Widzisz jak dynamiczna jazda po prostej możę być trudna :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Wacu na automacie dawałeś buta,a samochód sam jechał,a teraz to dopiero Collin Mc'rae wszystko wymaga zgrania,potrenujesz,i będziesz mial taki odjazd,że mucha nie siada :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 hehe to jest wlasnie to, teraz jak masz manuala to wszystko zalezy od Ciebie, troche wprawy, moze szersze lacki i bedzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Mi się wydaje żę to bardizej zasługa lekkiego kółka zamachowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 haha no calkiem mozliwe, w takim razie Wacu bedzie musial zainwestowac w Slicki zeby sie sprawnie poruszac po miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 w koncu udalo mi sie ruszyc ostro w przod bez spalenia kapcia. oczywisice byl pisk na samym poczatku. sekret polega na tym aby nie dawac pelnego gazu zaraz po starcie. tylko plynnie wciskac gaz, nie za wolno tez bo lipa z tego. Szkoda tylko ze gtech nie byl podlaczony bo podejrzewam ze bylby ladny czas :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 TRY AGAIN ! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 no szerokie lacie powinny robic dobra robote. ale jakos to nie dizla na wojtka maxime. on ma 235/45R17 i dalej mieli.ciezko ruszyc ta jego maxima bez zapiszczenia 245/45/17 :wink: ale zima to masakra na drodze zwlaszcza w zimie zero przyczepnosci :? next time wielosezonowki kupuje,,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 no szerokie lacie powinny robic dobra robote. ale jakos to nie dizla na wojtka maxime. on ma 235/45R17 i dalej mieli.ciezko ruszyc ta jego maxima bez zapiszczenia 245/45/17 :wink: ale zima to masakra na drodze zwlaszcza w zimie zero przyczepnosci :? next time wielosezonowki kupuje,,,,,, Wojtek,ale podobno w lecie na letnich,a zimą na zimówkach,bo wielosezonowe to ni pies ni wydra :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Wojtek,ale podobno w lecie na letnich,a zimą na zimówkach,bo wielosezonowe to ni pies ni wydra no tAk prawda ale ktoby tam dodatkowo kupowal felgi i gumy ,,,jak i tak u mnie czesto sie zmienia obuwie , ostatnio byly zmieniane w lecie a juz marnie wygladaja :wink: i niedlugo znowu wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 No skoro się zużywają szybciej jak w Indy Car,to rzeczywiście nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.