Gość jurek37 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Od pewnego czasu moja P11 2.0 131KM nie chce chodzić na benzynie. W czasie przyspieszania nie wkreca się na obroty (MAX. 4000 i koniec! ), łapie tzw. dołki jakby przestało dochodzić paliwo. Co moze być przyczyną? Dodam, że na postoju oraz w czasie jazdy na gazie normalnie wchodzi na obroty. Proszę o radę, może ktoś miał już ten sam problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medor Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 wszystko wskazuje na pompe paliwowa :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Przyczyną może być nieprawidłowo zainstalowana instalacja gazowa co w konsekwencji mogło doprowadzić do: uszkodzenia pompy paliwa, wtrysków itp. albo jeżeli masz II gen. to nieprawidłowo dobrany mikser. Często szwankują też przepływomierze i sondy lambda, ale przy prawidłowo podłączonym LPG odbiło by się to na jeździe na gazie...no chyba, że podłączone nieprawidłowo :?: - z pominięciem elektroniki. Napisz coś więcej o instalacji i historii autka, warto też sprawdzić czy nie wyskakują jakieś kody błędów (najprościej u diagnosty, albo test mrugającego "check" - opis w Zrób to sam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurek37 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Podejrzewam, że instalacja LPG podłączona jest prawidłowo. Używam jej już 3 lata (zakładana w autoryzowanej stacji i nie było z nią problemów, jak również z jazdą na benzynie). Kontrolka CHEEK gaśnie po uruchomieniu silnika tak jak powinno być, nie świeci i nie miga podczas jazdy. Po sugestii nt. pompy paliwa przypomniałem sobie, ze w pewnym okresie wydawała dziwne dzwięki (charczenie) podczas podtłaczania paliwa przy właczonym zapłonie. Potem to ustało. Czy możliwe zeby filter paliwa straciłswoja przepustowość i to było powodem takich objawów? (nie wymieniałem go odkąd kupiłem auto tj. 3 lata i jakieś 60tyś.km. Z góry dziękuję za rady. Dodam że mam założoną inst. LPG z mieszalnikiem i emulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 przypomniałem sobie, ze w pewnym okresie wydawała dziwne dzwięki (charczenie) podczas podtłaczania paliwa przy właczonym zapłonie Wszystko wskazuje kończącą się pompe paliwa, sprawna powinna dawać przynajmniej 2,5 bar. Trójnik na wężyk zasilający paliwem i wpiąć ciśnieniomierz. Czy możliwe zeby filter paliwa straciłswoja przepustowość i to było powodem takich objawów? Jeżeli filtr paliwa by się przytkał, to każde gwałtowne przyspieszenie, czy to od 4ooo obr czy od 2000 obr powodowało by szarpanie i niemoc auta . Ale jak chcesz sie upewnić, to wyjmij filterek, wstrząśnij nimpare razy przepłukaj benzynką i załóż, jeżeli nie poprawi się choć na chwile to odpowiedź jest jasna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurek37 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Dzieki za podpowiedzi, jak naprawię dam znać co było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Ja stawiam na przepływkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PreFiX Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Stawiam na pompe paliwową. Miałem dokładnie to samo. Na benzynie nie chodził a na gazie było ok. W znajomym serwisie powiedzieli żeby w baku zawsze było ponad połowa baku benzyny, tak jest najbezpieczniej dla pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurek37 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 ZROBIONE! Wymieniłem filter paliwa. Nie ten wóz, bez problemu wkreca sie na 6 tyś obr., nie dusi się i nie zdycha. Dobrze, że to nie pompa ani nie przepływomierz bo koszt filtra to tylko 22 zł. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medor Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Gratuluje oszczednosci ...wczoraj zakladalem halogeny wymienialem lampe prawa..nowy akumulator ...i wykasowali mnie na ponad 1000 zeta ale Almerka ladniejsza :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorzgda Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 od filtra należało zacząć a koledzy to by zaraz "całe autko" wymieniali :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.