Gość KHALAD Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Witam. wyczytałem w postach coobcia , że przestawienie zapłonu poprawia osiągi?? pytanko jest następujace: - o ile przestawia się zapłon - jaki wpływ ma to na silnik ( czy nie jest szkodliwe??) - czy świece teą trzeba wtedy zmienić?? na jakie jesli tak?? - Jak wygląda poprawa osiągów tzn czego się spodziewać jakich zmian w pracy silnika jak ta poprawa wygląda w czasie jazdy spalanie-elastyczność?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Nieczego śie nie obawiaj... O ile nie przesadzisz to nie niesie to niekozystych rezultatów, moc w tym wypadku sie uzyskuje z efektywniejszego spalania tej samej meiszanki co powoduje wzrost mocy. Nie wolno przesadzic z przyspieszaniem zaplonu bo moze dojść do przed wczesnego zaplonu co grozi wytluczeniem ukaldu korbowo tlokowego, jak chce się mocno podkrecic to lepiej smigac na PB98 z mniejszej ilosci beznyny silnik uzyskuje wieksze obroty i to sie przyczynia do zmneijszenia spalnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość S.P.Q.R. Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Wczoraj odwiedzilem Coobcia u niego w Garazu celem przyspieszenia zaplonu. Efekt taki ze : 1. Auto na Pb zyskalo na dynamice w pelnym zakresie obrotow. 2 na lpg (przynajmniej u mnie) wzost mocy jeszcze bardziej zauwazalny. wniosek: Coobcio=rece ktore lecza(kazda nyske ) wiec panowie przestawiac zaplon!! autko sie odwdzieczy lepsza dynamika!! thx Coobcio pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2005 A jak miło to słyszeć Mam jeszce w zanadrzu pewien patencik do ECU nissna dodaje 5% mocy sprawdzone juz w kazdym przypadku Myśle że twój automat to bez preoblemu zniesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2005 Coobcio a moj zaplon kiedy przestawisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2005 Wielki Wacu podjedz do mnie na garaże to będzeimy kabinować :wink: Ps. Szczeze mowiąc jedynym roziwiązaniem to SMT6 ew. nowszy SMT7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2005 A czy moge to zrobic w jakims warsztacie bo do warszawy mam za daleko ??? Praktycznie caly czas jezdze na Pb 98 i czasami na shellu racing. Czy przy takim paliwie i odpowiednim przestawieniem zaplonu wzrost paliwa bedzie znaczny ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2005 Coobcio no wlasnie. Co mi da przestawienie zaplonu jak najlepsze siano s stanach ma 93 oktany?? Sa jakies uzdatniacze ale nie zawsze sie go ma pod reka na stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2005 Dzieki SMT6 mozna zrobić sobie pare programów np. do jazdy ekonomicznej i do jazdy sportowej, wsyztko odbywa sie za pomoca przelocznika w kabinie. Program ekonomiczny to najczęsciej program seryjny ew. po korektach skladu mieszanki i ustawieniach zaplonu Program spotrowy sluży do wydobycia maksymalnej mocy z danej konfiguracji silnika, uwzględniajać dosłownei wszytie zmiany i jego stan techniczny a takżę na jakim paliwie i oleju jest jeżdzony :!: Wszytkie programy tworzy się na hamowni podwozioweji z dodatkową pomocą szerokopasmowej sondy AFR W Warszawie nejlepiej robi to firma POWER TRONIC. CENA na gotowo to 1400zł z urządzeniem i z dwoma programami, pózniej jest mozliwość dostrajania w cenie 100zł po kolejnych zmianach w mechanice silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 też chciałbym przestawic zaplon w sunnym 1,4 16V . Ale nie wiem jak odvzytac obecny i o ile przestawic ? macie skany z instrukcji czy cos takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Coobcio no wlasnie. Co mi da przestawienie zaplonu jak najlepsze siano s stanach ma 93 oktany?? Sa jakies uzdatniacze ale nie zawsze sie go ma pod reka na stacji. WielkiWac'u, niestety u nas w maximkach jedyny sposob w jaki przestawisz zaplon to przez komputer u dealerow. A jeszcze co gorsze to jak tylko wylaczysz silnik i rozpalisz to wraca do normy........ :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Zapłon się przyspeisza kręcąc aparatem zapołonowym zgodznie z kierunkiem wskazuwek zegara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Zapłon się przyspeisza kręcąc aparatem zapołonowym zgodznie z kierunkiem wskazuwek zegara nawet zapłon bezpośredni sterowany elektronicznie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 u mnie jest podobny syf - bezrozdzielaczowy zapłon z cewkami bezpośrednio na świecy :? chyba nic z tego :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 recznie mozna nim usatwaić w silnikach: GA14DE, GA16DE i wszytkich SR20... W 1,5 i 1,8 d*pa :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 ](*,) szkoda, tymbardziej jak patrze jakie czasy ma Bort dzieki temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 jak cherz przestawić zapłon to nie pozostanie nic inengo jak SMT6 albo tym podobne komputery... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 a zwykle chipowanie tez jest w stanie przestawic zaplon? bo planuje jeszcze cos pogrzebac a komputer na samym koncu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 ja za to podepne sie z pytaniem odnoscnie diesela gdzies w jakies ksiazce wyczytalem ze wtyski maja byc ustawione na 8* przed GMP czy zmiana tego kata bedzie powodowala "wzrost" osiagow jak w przypadku zmiany w samochodach z zaplonem iskrowym ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Prawdopodobnie tak ale nie mam na ten temant najmniejszego pojęcia - najlepiej umowić się na sesje na hamowni i pokąbinować. Jak jestes z wawy to taką sesje moge ci zaltwic za 50zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 tu sie pojawia problem bo jestem z Gliwic ale popytam tu i owdzie i moze sie cos dowiem na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szeryf Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Dzieki SMT6 mozna zrobić sobie pare programów np. do jazdy ekonomicznej i do jazdy sportowej, wsyztko odbywa sie za pomoca przelocznika w kabinie. Program ekonomiczny to najczęsciej program seryjny ew. po korektach skladu mieszanki i ustawieniach zaplonu Program spotrowy sluży do wydobycia maksymalnej mocy z danej konfiguracji silnika, uwzględniajać dosłownei wszytie zmiany i jego stan techniczny a takżę na jakim paliwie i oleju jest jeżdzony :!: Wszytkie programy tworzy się na hamowni podwozioweji z dodatkową pomocą szerokopasmowej sondy AFR W Warszawie nejlepiej robi to firma POWER TRONIC. CENA na gotowo to 1400zł z urządzeniem i z dwoma programami, pózniej jest mozliwość dostrajania w cenie 100zł po kolejnych zmianach w mechanice silnika. coobcio moze i u mnie moznaby się w cuś takiego pobawić??ciekawe ile komputerowo są w stanie wycisnąć z mojego GTI przez SMT6??? nad przepustnicą już pracuję hehehehe (powooooli) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 a ja mam pytanie jaki jest koszt tego i co bedzie potzrebne do mojego sunny n14 1,4 16V moze ktos zna kogos z Białymstoku okolice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 SMT6 nowy mozna wyrwać za 600zł do tego koszt podłączenia i strojenie (najlepiej na hamwoani i przy uryzciu sany szerokopasmowej) Jakies 5-10% wzrostu mocy mozna sie spodziewać zwłaczsza jak sie kombinowało coś w dolocie typu CAI... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 tu macie smt6 za 600 http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=23651 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.