Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Wielka okazja az zamiescilem tego linka w dizale sprzeradzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Ok, to będzie mój następny mod w blaszaku... Kręcić zgodnie z ruchem wskazówek, ale... o ile :?: Ile przekręcić w GA14DE tak żeby nie przesadzić. Słyszałem Coobcio, że robiłeś tak na szybko to u Samiego... Ile mniej więcej przekręciłeś w stopniach, albo lepiej w cm czy mm :?: Chciałbym to qrcze jutro sam zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 przesówasz aparat zapłonowy na maksa w kierunku wskazówek zegara a następnie go przekręcasz w drogą strone ok 2mm. Im mniej przekręcisz go w drógą strone tym mniej go opóźnisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 czyli wywnioskowałem że w almerce N16 1.5 nieda się przestawić zapłonu? Szkoda a miałem nadzieje że się jeszcze troszke ożywi to autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 "Odgrzewam" ten temat bo nasówa mi się pewne pytanie: dlaczego fabryczne ustawienia nie idą w tym kierunku, tylko trzeba samemu kombinować? No bo skoro korzyści są tak ewidentne (a wierzę, że tak jest): mniejsze spalanie, lepsze osiągi......, to dlaczego zapłon nie jest ustawiany na nieco wcześniej już w fabryce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 nie wiem czy to bedzie poprawna odpowiedz ale mnie wydaje sie ze jest tak. ustawiajac zaplon maxymalnie do przodu zmuszony jestes kozystac tylko i wylacznie z wysokooktanowej benzyny, natomiast fabryczne ustawienie daje ci te uniersalnosc ze co wlejesz to pojedziesz. to tylko moje zdanie moze mam racje ale nie wiem 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Hmmm, a jakby nie przestawiać max do przodu a tylko odrobinkę......., tak żeby dobrze chodziło i na Pb95? No właśnie, ale być może fabryczne ustawienie to zapewnia. A jeśli się podkręci to już zostaje tylko Pb98...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 recznie mozna nim usatwaić w silnikach:GA14DE, GA16DE i wszytkich SR20... W 1,5 i 1,8 d*pa :x Czyli GA16DS odpada?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 ja w swoim sunny ga16ds obrocilem do konca w parwo i jakis ok 3mm, spowrotem coflem, ustawienie jakis 3 mm w prawo od starej pozycji efekt lepsze zbieranie z niskich obrotow wysokie obroty raczej bez zmian prawdopodobnie efektywniejsze spalanie - na razie w testach trudno wyczuc czy silnik stuka czy dzwoni bo mi oslona 1 wydechu wydechu delikatnie dzwoni jak wpadnie w rezonans, ta ostatnia przed katem juz wywalona kolej na na nastepna wtedy poslucham czy cos nie dzwoni/stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Jakie będzie wyprzedzenie zapłonu, jeśli przekręcimy aparat zapłonowy w SR20De do końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Nie wolno przesadzic z przyspieszaniem zaplonu bo moze dojść do przed wczesnego zaplonu co grozi wytluczeniem ukaldu korbowo tlokowego, jak chce się mocno podkrecic to lepiej smigac na PB98 Napisane na 1 stronie tego tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Chodzi mi o jaki kąt będzie wówczas wyprzedzony zapłon. Coobcio pisał, żeby dokręcić do końca a następnie cofnąć o 2-3mm. Ale też nie wiem jakie wyprzedzenie wtedy się osiąga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Do konca 20stopni przed GPM przy 800obr.min +/- 50obr.min w przypadku aparatów zaplonowych LUCAS Spotkałem się żę np. w niektórych priemrach GT czy Sunnych GTI wyprzedzenia na maksa zapłonu przy tych samych obr dawało 17 przed GPM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 O taką odpowiedź mi chodziło, dzięki. Bo właśnie w weekend pokombinowałem dalej z przyspieszaniem, dokręciłem do końca a stukowego jak nie było tak nie ma. Teraz mam Pb 98, ale wcześniej jeszcze na 95 na próbe tak dałem i też nic nie słyszałem. Z tym, że u mnie siedzi chyba Lucas ale jakiś dziwny bo np standardowy kabel zapłonowy cewka-aparat nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 zdjęcie zapodaj, może masz zmionioną kopułke i inne przewody idą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 OK, jak skombinuję aparat :wink: No i skombinowałem: Kopułka. Złącze cewka-aparat zapłonowy. Typowa końcówka kabla do tego złącza z zestawu kabli Championa do tego modelu. Zdeczka nie pasuje do tego co mam. No i przyspieszenie zapłonu. [ Dodano: Sob 11 Mar, 2006 ] A tak na marginesie to może ktoś wie co to za ustrojstwo? Nigdzie nie mogłem znaleźć takiego kabla cewka-aparat i wymiana kabli skończyła się na tych czterech do świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość basta Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Czyli jak przyspieszy sie na maxa to bedzie 20st i mozna smialo na benzynce 98 oktanow i na gazie smigac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Czyli jak przyspieszy sie na maxa to bedzie 20st i mozna smialo na benzynce 98 oktanow i na gazie smigac? Tak pod warunkiem że nie usówałeś EGR i nie planowałeś głowicy, wache 98hmmm może moc na gorze spadać lepiej V-Pwoer 99+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 ten kabelek championa będzie pasował, jak padł mi kabelek od cewki do aparatu, założyłem tymczasowo najktrótszy dostepny do podłoczenia cewki i było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Jak będzie pasował, jak wtyczki są inne :?: Zerknij na zdjęcia powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 prąd popłynie wg. ciebie którędy? tylko od dołu? gniazdo nie jest kluczowane, styk jest również bokami wtyku, poza tym zdjecie też nie jest oryginalnego kabelka, ponieważ oryginał ma kapturek z czerwonej gumy do założenia na cewkę wys. napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Wejść może wejdzie, nie sprawdzałem. Ale to chyba tylko doraźne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.