Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

zakup dwuletniej navary


Guest humax5400z
 Share

Recommended Posts

Guest humax5400z

Mam pytanie, czy opłaca się kupić ten samochód, czy lepiej poszukać coś innego ? Zastanawiam się ponieważ czytałem trochę to forum i zauważyłem, że psują się trochę te Navary. To jakieś śruby niedokręcone itp. po takich małych przebiegach.

 

Co wy na to?

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie znajomy na 45k i tez nic (znaczy na przegladzie po 30k wymieniali mu caly naped - ale to sie trafialo przy pierwszysch egz)

Link to comment
Share on other sites

Do wyglądu L200 można się przyzwyczaić ale nie z hardtopem :kosci:

 

Dzisiaj mijałem na A4 Hiluxa - biedak pod góre nie był w stanie nawet 120 km/h osiągnąć. :(:

 

Konkurencją może być Hilux z mocniejszym silnikiem, podobno od wrzesnia br ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Grzesiek13
Do wyglądu L200 można się przyzwyczaić ale nie z hardtopem :kosci:

 

Dzisiaj mijałem na A4 Hiluxa - biedak pod góre nie był w stanie nawet 120 km/h osiągnąć. :(:

 

Konkurencją może być Hilux z mocniejszym silnikiem, podobno od wrzesnia br ?

 

Najgorsze, że dopiero w toyce zmienili silnik z 102 kM na 120 kM po dołożeniu intercoolera.

teraz pozostało im dołożenie pojemności silnika :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Berez

ja mam full opcje (taka prawdziwa full) i jestem bardzo zadowolny. najbardziej ciesze sie z automatycznej skrzyni i ta doplate najbardziej polecam

Link to comment
Share on other sites

Nie od września tylko od listopada.

czyli w Polsce od marca :D:D

Link to comment
Share on other sites

Guest Wojan
lepiej poszukać coś innego

 

Proponuje parcha tylko w opcji musisz zadołować sobie w ogródku zbiornika paliwa dwupłaszczowy 50m3 i zgadać się z PKN :)

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj mijałem na A4 Hiluxa - biedak pod góre nie był w stanie nawet 120 km/h osiągnąć. :(: quote]

podobno listopad bedzie 170km

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest peteros

Rozważam rozstanie z primerą i przejęcie leasingu dwuletniej navary (czterodrzwiowa Comfort 2,5 DCI, z sieci krajowej). Podobno bezwypadkowa i oczywiście jeszcze na gwarancji. Prześledziłem parę wątków, ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie: na co zwrócić szczególną uwagę (poza typowymi dla każdego auta rzeczami) podczas oglądania/jazdy próbnej takim autkiem przed zakupem?

 

Kiedyś jeździłem trochę 4-litorwym wranglerem benzyniakiem, ale pick-upa nigdy nie dosiadałem...

Link to comment
Share on other sites

Zobacz czy nie jest bita. Jeśli nie ma więcej niż 100 tys km przebiegu to się nie przejmuj niczym -jest gwarancja producenta.

 

Zobacz czy ma zrobione przeglądy - co 30 tys km lub co dwa lata. Przegląd lakierniczy co rok. Jeśli tak to masz gwarancję 3 letnia lub 100 tys km

 

A reszta to już tylko przyjemność jeżdżenia :one:

Link to comment
Share on other sites

Guest peteros

O perypetiach Crenscha czytałem. Aż dziw bierze, że kogoś nie zaszlachtował albo nie trafił do Tworek... Do zakupu podchodzę jak pies do jeża. Najbardziej niepokoi mnie napęd - kojarzy mi się ze sprinterem, którym kilka razy omal nie wylądowałem w rowie.

Link to comment
Share on other sites

Jesli myslisz , że przesiadając się z primerki na pickupa , bedziesz miał ten sam komfort jazdy , osiągi - to niestety możesz się rozczarować.Sprawdź te warunki na asfalcie i na polnej drodze.

 

Przejedź się tym samochodem jako kierowca , jako pasażer z boku i jako pasażer z tyłu.

 

Nie ma co się oszukiwać - w żadnym pickupie warunki podróżowania po asfalcie nie będą takie dobre jak w osobówce.

 

Tak jak i warunki podróżowania osobówka w terenie nie będą tak dobre jak w pickupie. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest peteros

Jazda testowa obowiązkowo. Chęć zakupu navary dyktują trzy trzy główne czynniki:

1) nowy dom z okropną drogą dojazdową

2) dwa duże psiury, z którymi trochę jeżdzę

3) koszty - odpis VAT w cenie i paliwie

 

Pod uwagę biorę jeszcze ciągle jakiegoś dużego vana...

Link to comment
Share on other sites

Jazda testowa obowiązkowo. Chęć zakupu navary dyktują trzy trzy główne czynniki:

1) nowy dom z okropną drogą dojazdową

2) dwa duże psiury, z którymi trochę jeżdzę

3) koszty - odpis VAT w cenie i paliwie

 

Pod uwagę biorę jeszcze ciągle jakiegoś dużego vana...

 

 

To powinienieś być zadowolony.

ad.1 - może trochę trzepać , ale pasażerowie mają cykor łapki i moga sie trzymać :D

ad.2 to duży plus - psy moga na maksa usyfione siadać na swoją pakę , ale musisz mieć hartop.

ad. 3 - bardzo przyjemne paliwko - u mnie teraz za 2,68 zł netto :kosci:

Link to comment
Share on other sites

Guest peteros

1) Wytrzymają... W primerze też nieźle rzuca ;-)

2) Hardtop koniecznie - za ile można go wyrwać w używce?

3) $ Jesli nawara żłopie koło dychy, to netto będzie porównywalne z primą 2.0 na LPG brutto.

 

Nowe pytania:

5) Co ile wymienia się oleum w silniku, w skrzyni i innych przekładniach?

6) Jakie ogumienie montowano firmowo w modelu 4-drzwiowym z 2005r.? Rozmiar/marka.

Link to comment
Share on other sites

ad. 2 mało jest używanych hardtopów, widziałem pod Żywcem za 3 tys

ad. 5 oleum w silniku 30 tys lub dwa lata, a skrzynia i mosty chyba 120 tys. tak mam w Terrano a tutaj chyba więcej :diabel2:

ad.6 ogumienie możesz mieć 16 albo 17 - GY Wranglery - takie raczej na asfalt lub suchy a najwyżej lekko podmokły teren.

 

W błocie powyżej pół koła to strach. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest ika74
2) dwa duże psiury, z którymi trochę jeżdzę

 

 

temat bliski memu sercu :D ...moje doświadczenie wskazuje ze ZADEN absolutnie Zaden samochod ktory ma bagaznik połaczony z przestrzenia dla pasazerow sie nie sprawdza.( no chyba ze sie wozi tylko wykapane,wyczesane i wyperfumowane psiaki na wystawy ;) )

Link to comment
Share on other sites

Guest peteros

W kombiaku z kratą leasingową też się jakoś mieszczą. Od dobrych kilku lat używam dedykowanej maty z wysokim rantem, która przeżyła już chyba wszystkie możliwe kataklizmy psio-komunikacyjne ;-)

 

Navara interesuje mnie z racji chęci odnowienia rodzinnego parku maszynowego. Nęcący jest pełny odpis VAT, choć moje zapędy studzi jej zachowanie się na czarnym.

 

Czy jest jakiś sposób na to, żeby navarę wyrwać od dilera na kilkudniową jazdę próbną?

Link to comment
Share on other sites

Guest andy gordon
moje zapędy studzi jej zachowanie się na czarnym.
-plotki,plotki.Crenscha przeboje to wyjatek potwierdzajacy..

 

[ Dodano: Pon 26 Mar, 2007 19:17 ]

temat psa tez mi jest bliski-czy przypadkiem wasz psiur troche nie"lata"wam po pace?Jakies porady?

Link to comment
Share on other sites

Guest peteros

andy, czyli co - można pruć śmiało po asfalcie z załączonym 4x4?

 

Psiury same się dostosowują - jak czują, że bardzo nosi, robią lie down i obniżają punkt ciężkości :-) Na wystawach widziałem różne wynalazki na stabilizowanie psa, ale moim zdaniem to raczej niepotrzebny wydatek...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...