Gość gregors Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Witam! Chciałbym abyście sie wypowiedzieli Moi drodzy na taki temat: Jeżdzę już pare miesięcy P10 92r sedan nie mogę sie przyzwyczaić do układu zawieszenia-mianowicie wydaje mi się że jest Mega twarde-odczuwam w jeździe każdą nieruwność,jest bardzo sztywne,twarde, normalnie jak bym ciągnikiem jechał . Koła na jakich jeżdżę to 13"/165 na pełnym profilu a lato 195/60/15" Wcześniej jeździłem sunny N13 hatchbak - poprostu jazda miód-zawieszenie mięciutkie jak niewiem-poprostu inna jazda! Czy jestem przewrażliwiony? Czy P10-ki tak mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Niestety zawias w p10, zwłaszcza przód to prawie deska. Mnie też to trochę drażni ale jak ma się zero wnerwiających luzów (stuków) w zawieszeniu to się jeździ przyjemnie. Co zrobisz, taki urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Tak maja. Jak mialem swoja to mialem opony przod 185/55/15 a tyl 195/55/15 i bylo tez twardo. Nawet napisalem taki sam temat jak Ty Okazalo sie ze ten typ tak ma. Po czasie sie przyzwyczilem i teraz mi troche brakuje tego zawieszenia z p10. Dosam ze moja byla sztywniejsza niz vw golf znajomego, ktory ma zawias -60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 bardzo duzo daje profil opony, a nawet producent. Ja przesiadłem się z zimowych UG7 185/65/14 na 195/60/14 letnie Rikkeny i czuje się jak Kubica w Malezji. Oczywiście trakcja i zakrety to poezja, ale.... Nie wiem jak ludzie latają na 16" i 17 " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Siemanko, ja chciałem powiedzieć ze jeżdze na 17" i oponki mam 215/45/17 i jest OK. Wiadomo że taka szeroka opona wydaje dzwięk klaskania na dziurach,ale ma tez plusy, szeroka opona często nie wyłapuje małych dziur bo jest szersza od nich i przejeżdza nad nimi...wcześniej miałem zglebioną corse o 6cm i była twarda na maxa....także teraz nawet na 17" P11 to komfortowe auto... ale od piątku wiem że jest twarda bo kolega kupił Rovera 620 i to dopiero jest miekkie auto, komfort na +5 ale buja na zakrętach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 dla mnie w mojej byłej P10 takie zawieszenie to wielki plus, jest dużo bezpieczniejsze i jedzie się jak po torach, żadnych przechyłów, i to jest to, w p11 jest już inaczej i to jest minus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 KAZEK masz racje, słyszałem że w P10 jest lepiej...chociaz porówniania nie mam bo jeszcze nie miałem przyjemności przejechac się P10 ale może kiedys....ktoś mnie przewiezie... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 KAZEK masz racje, słyszałem że w P10 jest lepiej...chociaz porówniania nie mam bo jeszcze nie miałem przyjemności przejechac się P10 ale może kiedys....ktoś mnie przewiezie... Pozdrawiam zawiecha w p10 to jest rewelacja , bardzo mi sie podoba, z przodu wielowachaczowe, z tyłu wielowachaczowe a w p11 z tyłu to już sztywna belka i to niestety nie da się ukryć, dla mnie gorzej się prowadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Ale ponoć jest mniej awaryjne i bezobsługowe....czas pokaże co i jak wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Ale ponoć jest mniej awaryjne i bezobsługowe....czas pokaże co i jak wyjdzieobsłudze podlagają tylko łączniki stabilizatorów i czasami gumki na nim, a koszt naprawdę jest niewielki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 to mnie pocieszyliście że p10 tak mają bo już myslałem że mi amory się zatarły i zblokowały:) wszystko było by piękne gdyby nasze drogi wyglądały jak na zachodzie, jazda była by lux! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 obsłudze podlagają tylko łączniki stabilizatorów i czasami gumki na nim, a koszt naprawdę jest niewielki To mam jeszcze jakąś nadzieje....bo ostatnio odezwało się coś z lewej strony....martwie sie że to poduszka nad amorem,a na PW dostałem wiadomość że jedna to koszt 360 zł :zly: oby to była jakas pierdoła...na 6 kwietnia jestem umówiony w serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Łączniki stabilizatorów i gumy stabilizatora są tylko w P10. Z tego co wiem, to w P11 takiego czegoś nie ma i niestety pukanie najczęściej oznacza właśnie poduszki amorków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.