Guest gregors Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Witam! Chciałbym abyście sie wypowiedzieli Moi drodzy na taki temat: Jeżdzę już pare miesięcy P10 92r sedan nie mogę sie przyzwyczaić do układu zawieszenia-mianowicie wydaje mi się że jest Mega twarde-odczuwam w jeździe każdą nieruwność,jest bardzo sztywne,twarde, normalnie jak bym ciągnikiem jechał . Koła na jakich jeżdżę to 13"/165 na pełnym profilu a lato 195/60/15" Wcześniej jeździłem sunny N13 hatchbak - poprostu jazda miód-zawieszenie mięciutkie jak niewiem-poprostu inna jazda! Czy jestem przewrażliwiony? Czy P10-ki tak mają? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mareq Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Niestety zawias w p10, zwłaszcza przód to prawie deska. Mnie też to trochę drażni ale jak ma się zero wnerwiających luzów (stuków) w zawieszeniu to się jeździ przyjemnie. Co zrobisz, taki urok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Tak maja. Jak mialem swoja to mialem opony przod 185/55/15 a tyl 195/55/15 i bylo tez twardo. Nawet napisalem taki sam temat jak Ty Okazalo sie ze ten typ tak ma. Po czasie sie przyzwyczilem i teraz mi troche brakuje tego zawieszenia z p10. Dosam ze moja byla sztywniejsza niz vw golf znajomego, ktory ma zawias -60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
competer Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 bardzo duzo daje profil opony, a nawet producent. Ja przesiadłem się z zimowych UG7 185/65/14 na 195/60/14 letnie Rikkeny i czuje się jak Kubica w Malezji. Oczywiście trakcja i zakrety to poezja, ale.... Nie wiem jak ludzie latają na 16" i 17 " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gringo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Siemanko, ja chciałem powiedzieć ze jeżdze na 17" i oponki mam 215/45/17 i jest OK. Wiadomo że taka szeroka opona wydaje dzwięk klaskania na dziurach,ale ma tez plusy, szeroka opona często nie wyłapuje małych dziur bo jest szersza od nich i przejeżdza nad nimi...wcześniej miałem zglebioną corse o 6cm i była twarda na maxa....także teraz nawet na 17" P11 to komfortowe auto... ale od piątku wiem że jest twarda bo kolega kupił Rovera 620 i to dopiero jest miekkie auto, komfort na +5 ale buja na zakrętach... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 dla mnie w mojej byłej P10 takie zawieszenie to wielki plus, jest dużo bezpieczniejsze i jedzie się jak po torach, żadnych przechyłów, i to jest to, w p11 jest już inaczej i to jest minus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gringo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 KAZEK masz racje, słyszałem że w P10 jest lepiej...chociaz porówniania nie mam bo jeszcze nie miałem przyjemności przejechac się P10 ale może kiedys....ktoś mnie przewiezie... Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 KAZEK masz racje, słyszałem że w P10 jest lepiej...chociaz porówniania nie mam bo jeszcze nie miałem przyjemności przejechac się P10 ale może kiedys....ktoś mnie przewiezie... Pozdrawiam zawiecha w p10 to jest rewelacja , bardzo mi sie podoba, z przodu wielowachaczowe, z tyłu wielowachaczowe a w p11 z tyłu to już sztywna belka i to niestety nie da się ukryć, dla mnie gorzej się prowadzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gringo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Ale ponoć jest mniej awaryjne i bezobsługowe....czas pokaże co i jak wyjdzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Ale ponoć jest mniej awaryjne i bezobsługowe....czas pokaże co i jak wyjdzieobsłudze podlagają tylko łączniki stabilizatorów i czasami gumki na nim, a koszt naprawdę jest niewielki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gregors Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 to mnie pocieszyliście że p10 tak mają bo już myslałem że mi amory się zatarły i zblokowały:) wszystko było by piękne gdyby nasze drogi wyglądały jak na zachodzie, jazda była by lux! Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gringo Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 obsłudze podlagają tylko łączniki stabilizatorów i czasami gumki na nim, a koszt naprawdę jest niewielki To mam jeszcze jakąś nadzieje....bo ostatnio odezwało się coś z lewej strony....martwie sie że to poduszka nad amorem,a na PW dostałem wiadomość że jedna to koszt 360 zł :zly: oby to była jakas pierdoła...na 6 kwietnia jestem umówiony w serwisie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Łączniki stabilizatorów i gumy stabilizatora są tylko w P10. Z tego co wiem, to w P11 takiego czegoś nie ma i niestety pukanie najczęściej oznacza właśnie poduszki amorków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.