Gość budyta paweł Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Witam wszystkich klubowiczów. Jestem nowym posiadaczen Nissana Sunny SR z 1993 roku silnik 1,6 16v . Fajniutkie cacuszko, ale zalewa mi silnik. obiawy to ogromne zużycie paliwa, przewywanie, brak wolnych obrotów, kopci nie przepalonym paliwem które dawane jest w tak dużej dawce że przedostaje się aż przez pierścienie do oleju. co mogło nawalić? jakiś czujnik, czy komp? bo sąda wygląda na nową. Proszę pomuszcie! . być może ktoś spodkał się z takim przypadkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 moze wryskiwacz sie zacial i podaje caly czas dawke rozruchowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Sprawdź odłączając na chwile kostki od wtrysków, na którym jest najmniejsza różnica w pracy silnika po odpięciu kostki. Wymień oringi, albo najpierw zamień z wtryskiwaczem innego cylindra. A jeżeli takie zjawisko jest na cylindrze najbliżej reduktora paliwa to ( o ile masz LPG) sprawdź czy regulator ciśnienia paliwa jest sprawny. Jak to zrobić było na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polszad Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 jak kopci to wydech sprawdz KAT jeżeli masz ale napewno jest duzo pali mozliwe ze przez wydech lub pompa wtrysku chodzi nie rowno lub nieszczelna i sprawdz pompke paliwa a co do sondy moze wygladac ladnie ale moze miec swoje ale proste odlacz sonde i sprawdz prace silnika na wysokich obrotach i normalnie czy cos sie zmieni i ja podlacz jak bedzie chodzil inaczej wysokie obroty a przy podlaczonej normalne obroty to wszystko ok to tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość budyta paweł Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 sprubuję z tymi wtryskami, ale zaraz po odpaleniu na zimnym silniku trzyma niskie obroty i chodzi w miarę równo dopiero po dodaniu gazu zaczyna przerywać, jak silnik trochę się rorgrzeje to problem się nasila. może to jakiś czujnik tęperatury silnika oszukuje kompa. czy jest taki czujnik i gdzie on się znajduje? [ Dodano: Sro 28 Mar, 2007 13:50 ] wydech jest ok wymieniłem katalizator i ostatni wydech sąda jest widać wkręcona nowa ale masz rację może nie działa tak jak powinna albo jest nie taka jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polszad Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 jezeli mozesz to podjedz zeby ci reset kompa zrobili jezeli jest taka mozliwosc jezeli nie niech sprawdza sonde czujnik jest ale nie daleko termostatu przy bloku silnika ale to nie on bo by ci wtedy wskazowka od temp. wariowala sprubuj tak jak kolega mowi z wtryskami no i co ja pisalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 A świece kiedy zmieniane były :?: Jak masz możliwość to spróbuj inne założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 sprawdź świece, filtr paliwa, filtr powietrza, sondę, pompę paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość budyta paweł Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Swiece mam nowe, filtr paliwa nowy, nowa kopułka i przewody, sprawdziłem wtryski odłączając kostki i chyba są ok bo po odłączeniu karzdego zaczyna zarzucać na jedenym cylindrze, odłączałem też sondę no i tu nie ma żadnej różnicy tak samo chodzi s sondą jak i bez. Za dużo paliwa podaje cały czas ale zastanawia mnie dlaczego zaczyna gasnąć na wolnych obrotach jak silnik zaczyna łapać tęperaturę. A jak sprawdzić działanie pompy paliwa? bo albo to sonda albo pompa paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 odłączasz przewód, który idzie ze zbiornika i podpinasz manometr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość budyta paweł Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 problem chyba się wyjaśnił. elektronik stwierdził że po wiona przepływomierza, jego zdaniem nie wykazuje on żadnych osnak życia. czy ktoś może ma taki przepływomierz na zbyciu, jak tak to za ile? [ Dodano: Pią 06 Kwi, 2007 09:30 ] czy ktoś może wie czy przepływomierz o oznaczeniu C13 od rzekomo wersji 1,6 bez ograniczenia mocy będzie dobrym zamiennikiem mojego o oznaczeniu C14 ps wyglądają identycznie [ Dodano: Sro 11 Kwi, 2007 13:28 ] po wymianie przepływomierza wszystkie bule jak ręką odjął słoneczko cyka jak zegarek dziękuje wszystkimza pomoc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.