qwinto Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 REASUMUJAC jezeli posiadamy lampe starego typu (porforacja na kloszu - p11 przed liftem) i z jakichs powodow mamy uszkodzone bebechy (przgrzane luszczace sie lustro itp.), wystarczy przelozyc klosz ze starej "europejskiej" na bebechy z angola i gotowe! czy sie myle??? Raczej tak. Szkło i odbłyśnik to raczej współpracująca całość. P.S.nie kupujcie tego szajsu DEPO nie moge sobie z tym poradzic, co jakis czas musze naginac drut podtrzymujacy zarowke bo po nagrzeniu odgina sie i zarowka lata (koszmar) kto to dopuscil do sprzedazy Udało mi się kupić zamienniki DJAUTO: Lampy DJAUTO w P10 Po miesiącu użytkowania bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Udało mi się kupić zamienniki DJAUTO: Lampy DJAUTO w P10Po miesiącu użytkowania bez zastrzeżeń. Jaki koszt takich lamp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Udało mi się kupić zamienniki DJAUTO: Lampy DJAUTO w P10Po miesiącu użytkowania bez zastrzeżeń. Jaki koszt takich lamp? 99,99zł za sztukę, użytkownik EM-CAR na Alledrogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Powiem krótko. Wystarczy wymienić w lampie angielskiej tylko szkło i można jeździć. Odbłyśniki w lampach są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sellow Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 P11.144 primera po lifcie - lampy od anglika ksenony.Sam osobiscie przerabiałem te lampy na europe. miałem dwie , w jednej była dzwignia która przestawiała blaszkę miedzy żar ksenon a soczewką,a w drugiej samemu trzeba było przestawić te blaszke bo nie było tej dzwigienki.Lampy były sprawdzane na przyrządzie podczas przeglądu samochodu-wszystko jak najbardziej ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Udało mi się kupić zamienniki DJAUTO: Lampy DJAUTO w P10Po miesiącu użytkowania bez zastrzeżeń. Jaki koszt takich lamp? 99,99zł za sztukę, użytkownik EM-CAR na Alledrogo. Dzieki wielkie.Tez musze wymienic bo mam w oplakanym stanie.Pospieszylem sie...Ja mam H4+H3 sterowane manualnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanekW Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 P11.144 primera po lifcie - lampy od anglika ksenony.Sam osobiscie przerabiałem te lampy na europe. miałem dwie , w jednej była dzwignia która przestawiała blaszkę miedzy żar ksenon a soczewką,a w drugiej samemu trzeba było przestawić te blaszke bo nie było tej dzwigienki.Lampy były sprawdzane na przyrządzie podczas przeglądu samochodu-wszystko jak najbardziej ok ja też mam lampę od anglika taką, bez dźwigienki. Możesz skrobnąć jak dokładnie zmieniłeś tą bląszkę? bo moja jest wmontowana na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 99,99zł za sztukę, użytkownik EM-CAR na Alledrogo.Dzieki wielkie.Tez musze wymienic bo mam w oplakanym stanie.Pospieszylem sie...Ja mam H4+H3 sterowane manualnie :/ Zapytaj sprzedawce, na pewno ma reflektory takie jak chcesz. Poza tym H4+H3 jest masa na Alledrogo. Mniej jest tych jedno żarówkowych (H4). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sellow Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Do Janka W Aby dostać się do blaszki należy zdjąć klosz,który jest wklejony.Paskudna sprawa ale da się to ostrożnie zrobić.Po zdjęciu klosza demontujesz odblask ,silniczek ukł.samopoz.,wyjmujesz optykę ,rozpoławiasz ją i masz blaszkę na wierzchu.Blaszkę należy obrócić w płaszczyznie poziomej o 180 stopni.Po zmontowaniu lampy klosz uszczelniałem silikonem.I już świeci w prawo.Ale poszukaj dzwigienki przy soczewce od zew strony lampy-jest to kawałek zagiętego druta,może jest. Pozdrawiam !!!!!!!!!!!1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanekW Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 super, dzięki za instrukcję. dźwigienkę miałem w jednym. w drugim kiszka ale może w ten weekend spróbuję dłubnąć. chociaż tak czy siak wypadałoby, żebym wymienił całe światełko Dzięki serdeczne, pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Witam, Dzisiaj pojechałem na przegląd. Diagnosta stwierdził, że lampa prawa przód (od pasażera) jest od "Anglika". Oznaczenie lampy 02A (E2) 04hcr 5718. Strzałka lewo i prawo <-- -->. Zgłupiałem kompletnie. Możesz ktoś mi napisać jakie ma oznaczenie w swojej P11 no i w końću jest to lampa angielska czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_kjk Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Do Janka W Aby dostać się do blaszki należy zdjąć klosz,który jest wklejony.Paskudna sprawa ale da się to ostrożnie zrobić.Po zdjęciu klosza demontujesz odblask ,silniczek ukł.samopoz.,wyjmujesz optykę ,rozpoławiasz ją i masz blaszkę na wierzchu.Blaszkę należy obrócić w płaszczyznie poziomej o 180 stopni.Po zmontowaniu lampy klosz uszczelniałem silikonem.I już świeci w prawo.Ale poszukaj dzwigienki przy soczewce od zew strony lampy-jest to kawałek zagiętego druta,może jest. Pozdrawiam !!!!!!!!!!!1 Jaką metodą to rozkleiłeś, na gorąco w piekarniku, we wrzątku, opalarką czy jeszcze inaczej ? Jak próbowałem we fragmencie rozbitego reflektora, to suszarką trochę za słabo grzało, opalarką też nie za bardzo, plastyk robił się miękkawy, przesuwając dalej poprzedni fragment za bardzo stygł i też się nie udawało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.