Gość mruwasek Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Jaki olej wlewacie do skrzyni automatycznej w K11 ze skrzynią NCVT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Zalecany to olej klasy DEXRON III, np.Castrol TQ DEXRON III lub elf Elfmatic. Jak powiesz w sklepie, że chcesz olej do automatu klasy DEXRON III to na pewno coś dobrego Ci doradzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 tak jak mowi kolega powyżej jeżeli masz problemy z wlaniem zapraszam do mojego starego postu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=27247 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mruwasek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 samą operacje wlewania oleju przeprowadziłem przez dziurkę od bagneta którym sprawdza się poziom oleju. Ale tak na marginesie ile wchodzi wogóle oleju do skrzyni :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 wspolczucia dla tych co leja taki olej do cvt... w k11 cvt dextron to leje sie tylko do wspomagania kier. ja leje plyn ns1-CVT przeznaczony tylko do przekladni cvt . ale nie leje oryginalu tylko odpowiednik taniszy o 2/3 . olej wymieniam w autoryzowanej stacji obslugi automatów filia ,,samko,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 ja leje plyn ns1-CVT przeznaczony tylko do przekladni cvt . ale nie leje oryginalu tylko odpowiednik taniszy o 2/3. A czy mógłbyś podać jaki to płyn? Alternatywa do NS-1? Dzisiaj w ASO się pytałem to koszt 470 zł za 5 litrów! Trochę wydaje mi się dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy k11 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Czy to może Matic fluid D?Gdzieś na forum przeczytalem że jedynym zamiennikiem ns-1 może być ENEOS CVT Fluid,Który nie ukrywa swoich parametrów.Podobny jest Mobil ATF DexronIII.CZY NS-1 JEST CZERWONY????Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Czy to może Matic fluid D?Gdzieś na forum przeczytalem że jedynym zamiennikiem ns-1 może być ENEOS CVT Fluid,Który nie ukrywa swoich parametrów.Podobny jest Mobil ATF DexronIII.CZY NS-1 JEST CZERWONY????Pozdrawiam. Zarówno Dextron III (AT-Matic D) i NS-1 jest czerwonawy. Dextron III jest bardziej różowy, natomiast NS-1 ma ciemniejszy odcień różowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Fuchs podaje TITAN ATF 6000 SL lub TITAN ATF 5000 SL i wchodzi go 3,2 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy k11 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Nissan do skrzyni n-cvt zaleca AT-MATIC D FLUID.Ns-1 do cvt z wyłączeniem n-cvt.Mam przed sobą butelkę atmatic (65zł/L) I JEST JAK NAJBARDZIEJ KOMPATIBILNY DEXTRON III. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trfdlgymnowr5en Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Witam szanownych kolegów Mam szybkie pytanie. Gdzie sprawdza się poziom oleju w automacie w micrze 1.0 z 1994 roku? Tradycyjnie na odpalonym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Gdzie sprawdza się poziom oleju w automacie w micrze 1.0 z 1994 roku?W silniku? W skrzyni? Tradycyjnie na odpalonym silniku? To chyba jakaś nowa tradycja by była? Na pewno nie na odpalonym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Jaki olej wlewacie do skrzyni automatycznej w K11 ze skrzynią NCVT? Producent NISSAN Model Micra 1.0, 1.3 16V, -N CVT (K11) Silnik P Rok 1993 - 2002 Zastoswanie Zalecenia Pojemność (ltr) Silnik (P) Dobry Magnatec 5W-40 C3 (p, r) 3.1 Dopuszczalny Magnatec 10W-40 A3/B3 Przekładnia ręczna Zalecany EPX 80W-90 (q) (d) Dobry EP 80W Dopuszczalny Dynadrive Przekładnia automatyczna TQ DEXRON III (f, k) 3.2 Mechanizm różnicowy Ze skrzyni biegów Płyn chłodniczy (30%) Zalecany Produkt specjalny (m) 4.0 Dopuszczalny Antifreeze NF Piasty nie napędzane z automatyczną blokadą (modele wyposażone) Zalecany Nissan Part No. KPC 19-00025 Dopuszczalny LM Płyn hamulcowy i do sprzęgła Zalecany Response DOT 4 Dobry SRF Racing Brake Fluid Mechaniczny układ kierowniczy Zalecany EPX 80W-90 Dobry EP 80W Dopuszczalny Dynadrive Smar ogólnego zastosowania LMX Grease Kierowanie (układ kierowniczy) ze wspomaganiem Zalecany Transmax E Dobry TQ DEXRON III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trfdlgymnowr5en Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Gdzie sprawdza się poziom oleju w automacie w micrze 1.0 z 1994 roku?W silniku? W skrzyni? Tradycyjnie na odpalonym silniku? To chyba jakaś nowa tradycja by była? Na pewno nie na odpalonym... W skrzyni. W praktycznie każdym aucie jakie znam olej w automatycznej skrzyni biegów sprawdza się przy pracującej pompie oleju czyli przy pracującym silniku. Chodzi mi o to, czy w nissanie jest bagnet (jeśli tak to gdzie) czy śruba lub jakiś inny patent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 trfdlgymnowr5en, Poziomn oleju w automacie naturalnie sprawdzasz na włączonym silniku. Micra ma bagnet który znajduje się mniej więcej w środkowo/prawej części pod maską (zaraz po lewej stronie akumulatora). A i najpierw rozgrzej silnik i skrzynke do temp (niby polecają przejazd ze 4 km) a później sprawdzaj na "hot" . PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trfdlgymnowr5en Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Dzięki jacek_81, o to chodziło. Nie wiem gdzie tu kliknąć "pomógł" :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Martii Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 4 kilometry to moze byc troche malo silnik osiagnie juz wlasciwa temperature pracy ale warto pamietac ze skrzynia jest troche z boku i nie pracuja w niej tloki z ktorych idzie wysoka temperatura... przy normalnej wielkosci skrzyni automatycznej(w wiekszych autach) rozgrzanie skrzyni podaja ze nastepuje nawet do 20 km wiec w przypadku micry powinno to byc kolo 10 km chociaz wskazanie nie powinno sie bardzo roznic jesli wogole by sie roznilo . z tego co sie orientuje wskazanie poziomu oleju sprawdza sie rownieZ na pozycji N punkt moze dodac chyba tylko zalozyciel tematu... [ Dodano: Pią 29 Maj, 2009 12:05 ] Jaki olej wlewacie do skrzyni automatycznej w K11 ze skrzynią NCVT? na stronie INTERCARSu podane sa nastepujace oleje ATF TQ DEXRON III TRANSMAX Z 70W80 SMX-S 75W85 TAF-X 75W90 mnie sprzedajacy zapewnial ze olej w skrzyni wymienil ale dla pewnosci dam do wymiany na TRANSMAXa Z bo chlopakowi zostalo takiego oleju z wymiany w Galancie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 trfdlgymnowr5en, Nie ma problema A jak to jest z CVT w micrze? NIby można lać DEXTRONA ale czy aby napewno nie NS1 do CVT? W Primerze niby tylko NS1 ale w instrukcji obsługi piszą ze DEXTRON. A jak z MIcrą? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krs38 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) LUDZIE nie piszcie bzdur! bo śmiecicie! sama nazwa mówi NCVT . Na opakowaniu musi być że do skrzyń bezstopniowych TZN CVT!! koniec kropka! żadnych dexów itp! można sobie nawet mieszankę zrobić dolewając przekładniowego trochę np około 0,5 l tylko żeby nie było nad stan.. mogą pojawić się wycieki. stan sprawdzamy na uruchomionym silniku!!!! najlepiej jak jest ciepły i na maxie. Ja osobiście wlewam CVT firmy Ravenol. około 40 zł za l ale ile tego wchodzi. i na około 35k -45 k km wystarcza . wiec koszt chyba nie duży. PS bagnet jest przy połowieniu skrzyni z silnikiem jak ktoś napisał po lewej akumulatora A czy mógłbyś podać jaki to płyn? Alternatywa do NS-1? Dzisiaj w ASO się pytałem to koszt 470 zł za 5 litrów! Trochę wydaje mi się dużo. http://www.ravenol.pl/plyny-atf-do-przekladni-automatycznych/25-ravenol-fluid-cvt.html ja taki leję!! Edytowane 21 Września 2015 przez krs38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 ja taki leję!! Każda odpowiedź jest cenna nawet ta po 6 lub 8 latach!!! W tym czasie się trochę pewnie zmieniło więc odnowienie tematu jest wskazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.