Gość mp2201 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Witam wszystkich usserów Almery. Posiadam auto z 2000 roku z motorem 2.2 Di Po zakupie przeprowadzony został remont tzn: szlif głowicy, nowa uszczelka pod głowicą, nowy jeden tłok i nowe wszystkie uszczelniacze zaworów. Do tego wymieniono też jedną świece żarową NGK. Powodem remontu było niedbalstwo poprzedniego właściciela które nie zadbał o płyn chłodniczy ( buło 2 litry powietrza w obiegu ) i doszło do przegrzania motora. Ja niestety nie wiedziałem o tym wcześniej Ogólnie z autka jestem teraz bardzo zadowolony, niepokoi mnie tylko jedna sprawa: Czy po takim remoncie normalnym jest że podczas jazdy po przekroczeniu ok 3-3,5 tys obrotów w lusterku wstecznym widzę ciemny dym, nie jest go dużo ale jednak jest. Nie wiem czy jest to normalne w tego typu Dieslu. Bardzo proszę o jakieś sugestie na ten temat. I jeszcze jedna sprawa, motor chodzi jakby nieco głośniej niż przed remontem, jakby coś "klepie". Mechanior powiedział że tłuk musi się ułożyć, ja jednak podchodzę do tego sceptycznie. Z góry serdeczne dzięki za informacje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 ja co prawda nie jechałem jeszcze za moim autem, ale w lusterku żadnego dymu nie widziałem. kiedyś miałem mazdę z dieslem i jak zaczęła kopcić to sprzedałem :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 jak czarny to zła dawka paliwa/ zły skład mieszanki, jak fiolet to konsumpcja oleju.Jak widzisz czarny dym w nocy w światłach lamp inych aut to normalne - jak w dzień to nie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.