Gość _PM_ Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 ...możesz napisać coś więcej (mam p11.144 1,6)?? o czym konkretnie ? ...o tym "stoperze"...co to i jak się to je.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 co tu pisać ... zlokalizowany jest nad pedałem sprzęgła (wkręca się w mocowanie pedału) i służy do regulacji skoku pedału sprzęgła (dla Twojego wozu wynosi on od 140 do 145 mm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Jeżeli sprzęgło "bierze" po środku to IMHO jest OK. Jak chcesz to zmienić to poreguluj na lince. Jeżeli tarcza by była przypalona to odczułbyś to przy wyprzedzaniu na wysokich biegach lub przy ruszaniu. a jak bierze na dole przy samej podłodze? Bierze wg mie okreslam, moment kiedy mogę włożyć już bieg be zproblemu. A zaczyna zatrzymywac tarczę po ok. 50 mm nacisku pedału. Nie wygląda na tarczę, bo nie ślizga. Też wystarczy wyregulować? Poza tym mam wysoko pedął sprzęgłą - tak mi sie wydaje. Z tym tez można cos zrobic? Linkę mam oryginal. wyczytałem w instrukcji, że skok jałowy peadłu powinein być w moim przypoadku 11,0 do 15 mm. Jesli dobrze myślę co to jest skok jałowy to ja ma go ok. 50 mm. Nie jest to latający pedał, tylko poprostu nacisnięcie go w tym wymiarze nic nie powoduje. A jego sztwyność czy jak to nazwac odbicie (powrót do pozycji pierwotnej) jest spowoodwany kołnierzem linki. A skokiem jaowym nazywam poruszanie sie pedału aż do momentu kiedy słychać, że tarcze łapie. Czyli z tego wynika - mojego toku rozumowania , że mam źle ustawiona linke. czy tak? A jak puszczam sprzęgło będąc na biegu to od razu z podlogi mi rusza. Czy wystarczy ustawić dobrze linkę i bedzie git? Podpowiedzcie, bo linkę zakąłdali w ASo i pewnie oni coś niedopełnili. Reasumujac, sprzęglo bierze jak pedał jest przy podłodz ejuż ok. 1 cm ,a będac w 1/3 skoku pedału już kończy swoją pracę. reszta to jałowe chodzenie pedału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 pen teraz rozumiem. Sprobuj podciagnac linkę, bo wyglada na luźną. No a jak trzeba krecic linka to i tak na moje sprzeglo umiera Pewnie masz rację, bo mam przejechane 150kk i pewnie czas na zmiane. Jak wymineiali linke ok. mieisaca temu w ASo to ząłożył i powiedział, ze ok i nic już nie regulował. A zbierał minimalnie wyżej niż teraz. Róznica ok. może 1 cm. A tzw. skok jałowy też się troszkę powiększył, o jakies 1 cm. A wymieniałem, bo poprzednik dął jakąś felerną używaną (tak powiedzieli w ASO) i była guma urwana i mi pedał nie odbijał. Czy dobrze pojmuje skok jałowy? Czy wg mojego opisu winien on wynosić ok. 11mm a nei jak u mnie 50mm? Czy jak się naciska pedał to po ok. 1 cm powinien zatrzymywac już tarczę? I żeby nie zaśmiecać - a nie moge znaleźć info na forum - jaką tarczę i docisk proponujecie. jaka firma i mniej wiecej jaki koszt. Bo na allegro widze jakies np. po 250 niby japońskie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 pen kup valeo dzięki, a mógłbys powiedziec jaki jest około koszt wymiany? tarcza do 300 pln a usluga? Bo chyba mi się wydaje, z enie ma sensu bawic się linka tylko wymienić tarczę i będzie ok. Zwłaszcza, ze w prztyszłym tygodniu jadę do francji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.