Gość rskorup1 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Witam, Zgłaszam kolejny problem, według mojej subiektywnej oceny wspomaganie w mojej Almerze działa prawidłowo ale zawsze wymaga pewnej siły od kierowcy. Moje poprzednie autko tj. Skoda Fabia miała wspomaganie, które umożliwiało kręcenie kołem kierownicy na postoju do pełnego skrętu kół TYLKO przy użyciu palca wskazującego. Niestety Ala tego nie potrafi, predzej złamię palec niż wykonam tę czynność podobnie jak w skodzie. Czy mam zbyt duże wymagania w stosunku do auta czy też panuje osłabienie wiosenne...? Będę wdzięczny za Wasze uwagi. Może wywiąze się ciekawa i pouczająca dyskusja.? :sylwester: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 W N15 tez sie jednym palcem nie pokreci kierownica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zależy też od szerokości opon ale generalnie wspomaganie jak dla mnie jest w Almerce OK. Jednym palcem się nie pokręci ale przynajmniej czuć auto na drodze jak się zachowuje, nie trzeba go tak pilnować Może Szkodovka miała jakieś serwo miejskie albo jakiś taki wynalazek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medor Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Dla mnie wystarczy....tak jak pisal poprzednik lepiej sie steruje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pepe Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 w skodzie się dało jednym palcem bo tam jest elektryczne wspomaganie a w almerce jest hydrauliczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.