Guest rskorup1 Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Witam, Zgłaszam kolejny problem, według mojej subiektywnej oceny wspomaganie w mojej Almerze działa prawidłowo ale zawsze wymaga pewnej siły od kierowcy. Moje poprzednie autko tj. Skoda Fabia miała wspomaganie, które umożliwiało kręcenie kołem kierownicy na postoju do pełnego skrętu kół TYLKO przy użyciu palca wskazującego. Niestety Ala tego nie potrafi, predzej złamię palec niż wykonam tę czynność podobnie jak w skodzie. Czy mam zbyt duże wymagania w stosunku do auta czy też panuje osłabienie wiosenne...? Będę wdzięczny za Wasze uwagi. Może wywiąze się ciekawa i pouczająca dyskusja.? :sylwester: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest patriot Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 W N15 tez sie jednym palcem nie pokreci kierownica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pron! Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Zależy też od szerokości opon ale generalnie wspomaganie jak dla mnie jest w Almerce OK. Jednym palcem się nie pokręci ale przynajmniej czuć auto na drodze jak się zachowuje, nie trzeba go tak pilnować Może Szkodovka miała jakieś serwo miejskie albo jakiś taki wynalazek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest medor Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Dla mnie wystarczy....tak jak pisal poprzednik lepiej sie steruje ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pepe Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 w skodzie się dało jednym palcem bo tam jest elektryczne wspomaganie a w almerce jest hydrauliczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.