Gość tom_ek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Witam, nie mogę dostać nigdzie w Krakowie czujnika temperatury do P11, nie pytałem jeszcze w ASO ale obawiam się że zaśpiewają tyle że dalej będę jeździił z włączonymi wentylatorami. Prawdopodobnie mam walnięty czujmik bo wentylaory włączają mi się po rozgrzaniu sinika i potem już się kręcą cały czas. Jak auto przestygnie to się wyłączają. Czy ktoś zna numer katalogowytego czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Nie napisałeś rocznika Primery i silnika więc podam Ci dla rocznika 96w górę i silnik SR20DE. http://moto.sklep.pl/img.php?kod=47312 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom_ek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Fakt nie napisałem jaki model: P11, 1996 r., silnik 1.6 ccm, 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 No to wtedy jest ten sam co powyżej podałem. SANKEI K51001 albo trochę tańszy JC K51001JC. Ja osobiście nie kupiłbym JC, dołóż kilka groszy i kup tego SANKEI. W Krakowie na ul.Przewóz 2 masz filię JC Auto, a na ul.Zakopiańskiej 301 i ul.29-go Listopada 106 dystrybutorów więc podjedź do któregoś z nich, pewnie będą mieli to na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 mozesz tez sprobowac w intercars na Zmujdzkiej i Centralnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom_ek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 to nie ten czujnik, dziś go wykręcałem, ma mniejszy gwint i jest na dwie wsuwki, Pytałem w Japan Cars i podobno jest tylko oryginalny. W Nissanie ok. 140 zł Ale chyba mam większy problem bo pół chłodnicy jest zimne i nie ma pełnego obiegu dlatego wentylatory pracują cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 to nie ten czujnik, dziś go wykręcałem, ma mniejszy gwint i jest na dwie wsuwki,Pytałem w Japan Cars i podobno jest tylko oryginalny. W Nissanie ok. 140 zł Ale chyba mam większy problem bo pół chłodnicy jest zimne i nie ma pełnego obiegu dlatego wentylatory pracują cały czas. No to sprawdź termostat i przy okazji wymień płyn. Wracając do czujnika nie jestem pewien czy jest tylko jeden. Ostatnio miałem problem z mazdą 323. Wcale nie chodził wiatrak. Po zmostkowaniu chodził wiec podejrzenie padło na czujnik temperatury. Okazało się że były trzy . Jeden z dwoma stykami od wiatraków. Drugi jednostykowy od wskaźnika temperatury chłodzenia na desce. Trzeci jednostykowy podłączony bezpośrednio do kompa od regulacji obrotów zimnego silnika. Może u ciebie też tak jest. Manual prawdę ci powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Też stawiam na termostat w wypadku dopisanych przez Ciebie objawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom_ek Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Na szczęście to tylko termostat a nie chłodnica. Wyjąłem i na razie będę jeździł bez niego, zimy raczej już nie będzie. Już wiatraki nie będą mi szumieć podczas jazdy. Jeszcze cały czas falują mi wolne obroty, czyściłem dziś przepływomierz (myślałem że inaczej wygląda ). Obroty falują dalej, robiłem diagnostykę, żadnego będu nie pokazało (kod 55). Czy to może być od sondy lambda? Nie wiem jak ją sprawdzić, a może to krokowiec? Jak ktoś ma jakieś sugestie to proszę o radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Termostat lepiej wymień, nie kosztuje on majątku. Co do sondy, oznaką jej uszkodzenia jest to, że silnik źle pracuje w zakresie pow. 4000 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Na szczęście to tylko termostat a nie chłodnica. Wyjąłem i na razie będę jeździł bez niego, zimy raczej już nie będzie. Termostat lepiej wymień, nie kosztuje on majątku. Wymień termostat, bo niedogrzany silnik dużo dłużej chodzi na ssaniu i więcej pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.