Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Gdzie kupić czujnik temperatury?


Guest tom_ek
 Share

Recommended Posts

Guest tom_ek

Witam,

nie mogę dostać nigdzie w Krakowie czujnika temperatury do P11, nie pytałem jeszcze w ASO ale obawiam się że zaśpiewają tyle że dalej będę jeździił z włączonymi wentylatorami.

Prawdopodobnie mam walnięty czujmik bo wentylaory włączają mi się po rozgrzaniu sinika i potem już się kręcą cały czas. Jak auto przestygnie to się wyłączają.

 

Czy ktoś zna numer katalogowytego czujnika?

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow

No to wtedy jest ten sam co powyżej podałem. SANKEI K51001 albo trochę tańszy JC K51001JC. Ja osobiście nie kupiłbym JC, dołóż kilka groszy i kup tego SANKEI.

 

W Krakowie na ul.Przewóz 2 masz filię JC Auto, a na ul.Zakopiańskiej 301 i ul.29-go Listopada 106 dystrybutorów więc podjedź do któregoś z nich, pewnie będą mieli to na miejscu.

Link to comment
Share on other sites

Guest tom_ek

to nie ten czujnik, dziś go wykręcałem, ma mniejszy gwint i jest na dwie wsuwki,

Pytałem w Japan Cars i podobno jest tylko oryginalny. W Nissanie ok. 140 zł

Ale chyba mam większy problem bo pół chłodnicy jest zimne i nie ma pełnego obiegu dlatego wentylatory pracują cały czas.

Link to comment
Share on other sites

to nie ten czujnik, dziś go wykręcałem, ma mniejszy gwint i jest na dwie wsuwki,

Pytałem w Japan Cars i podobno jest tylko oryginalny. W Nissanie ok. 140 zł

Ale chyba mam większy problem bo pół chłodnicy jest zimne i nie ma pełnego obiegu dlatego wentylatory pracują cały czas.

No to sprawdź termostat i przy okazji wymień płyn. Wracając do czujnika nie jestem pewien czy jest tylko jeden. Ostatnio miałem problem z mazdą 323. Wcale nie chodził wiatrak. Po zmostkowaniu chodził wiec podejrzenie padło na czujnik temperatury. Okazało się że były trzy . Jeden z dwoma stykami od wiatraków. Drugi jednostykowy od wskaźnika temperatury chłodzenia na desce. Trzeci jednostykowy podłączony bezpośrednio do kompa od regulacji obrotów zimnego silnika. Może u ciebie też tak jest. Manual prawdę ci powie. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest tom_ek

Na szczęście to tylko termostat a nie chłodnica. Wyjąłem i na razie będę jeździł bez niego, zimy raczej już nie będzie. Już wiatraki nie będą mi szumieć podczas jazdy.

 

Jeszcze cały czas falują mi wolne obroty, czyściłem dziś przepływomierz (myślałem że inaczej wygląda :) ).

Obroty falują dalej, robiłem diagnostykę, żadnego będu nie pokazało (kod 55).

Czy to może być od sondy lambda? Nie wiem jak ją sprawdzić, a może to krokowiec?

Jak ktoś ma jakieś sugestie to proszę o radę

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow

Termostat lepiej wymień, nie kosztuje on majątku.

 

Co do sondy, oznaką jej uszkodzenia jest to, że silnik źle pracuje w zakresie pow. 4000 obr.

Link to comment
Share on other sites

Na szczęście to tylko termostat a nie chłodnica. Wyjąłem i na razie będę jeździł bez niego, zimy raczej już nie będzie.
Termostat lepiej wymień, nie kosztuje on majątku.

Wymień termostat, bo niedogrzany silnik dużo dłużej chodzi na ssaniu i więcej pali. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...