Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gdzie kupić czujnik temperatury?


Gość tom_ek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie mogę dostać nigdzie w Krakowie czujnika temperatury do P11, nie pytałem jeszcze w ASO ale obawiam się że zaśpiewają tyle że dalej będę jeździił z włączonymi wentylatorami.

Prawdopodobnie mam walnięty czujmik bo wentylaory włączają mi się po rozgrzaniu sinika i potem już się kręcą cały czas. Jak auto przestygnie to się wyłączają.

 

Czy ktoś zna numer katalogowytego czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

No to wtedy jest ten sam co powyżej podałem. SANKEI K51001 albo trochę tańszy JC K51001JC. Ja osobiście nie kupiłbym JC, dołóż kilka groszy i kup tego SANKEI.

 

W Krakowie na ul.Przewóz 2 masz filię JC Auto, a na ul.Zakopiańskiej 301 i ul.29-go Listopada 106 dystrybutorów więc podjedź do któregoś z nich, pewnie będą mieli to na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie ten czujnik, dziś go wykręcałem, ma mniejszy gwint i jest na dwie wsuwki,

Pytałem w Japan Cars i podobno jest tylko oryginalny. W Nissanie ok. 140 zł

Ale chyba mam większy problem bo pół chłodnicy jest zimne i nie ma pełnego obiegu dlatego wentylatory pracują cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie ten czujnik, dziś go wykręcałem, ma mniejszy gwint i jest na dwie wsuwki,

Pytałem w Japan Cars i podobno jest tylko oryginalny. W Nissanie ok. 140 zł

Ale chyba mam większy problem bo pół chłodnicy jest zimne i nie ma pełnego obiegu dlatego wentylatory pracują cały czas.

No to sprawdź termostat i przy okazji wymień płyn. Wracając do czujnika nie jestem pewien czy jest tylko jeden. Ostatnio miałem problem z mazdą 323. Wcale nie chodził wiatrak. Po zmostkowaniu chodził wiec podejrzenie padło na czujnik temperatury. Okazało się że były trzy . Jeden z dwoma stykami od wiatraków. Drugi jednostykowy od wskaźnika temperatury chłodzenia na desce. Trzeci jednostykowy podłączony bezpośrednio do kompa od regulacji obrotów zimnego silnika. Może u ciebie też tak jest. Manual prawdę ci powie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście to tylko termostat a nie chłodnica. Wyjąłem i na razie będę jeździł bez niego, zimy raczej już nie będzie. Już wiatraki nie będą mi szumieć podczas jazdy.

 

Jeszcze cały czas falują mi wolne obroty, czyściłem dziś przepływomierz (myślałem że inaczej wygląda :) ).

Obroty falują dalej, robiłem diagnostykę, żadnego będu nie pokazało (kod 55).

Czy to może być od sondy lambda? Nie wiem jak ją sprawdzić, a może to krokowiec?

Jak ktoś ma jakieś sugestie to proszę o radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście to tylko termostat a nie chłodnica. Wyjąłem i na razie będę jeździł bez niego, zimy raczej już nie będzie.
Termostat lepiej wymień, nie kosztuje on majątku.

Wymień termostat, bo niedogrzany silnik dużo dłużej chodzi na ssaniu i więcej pali. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...