Gość jankowski1987 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Witam mam następujący problem strasznie ubywa mi płyn z zbiorniczka wyrównawczego. Wczoraj wlałem do zbiorniczka pół litra płynu( płyn był mniej więcej na znaku max) i dzisiaj pojeździłem trochę po mieście i zobaczyłem że znów nie ma płynu więc do zbiorniczka znów wlałem płyn tylko tym razem 1l i po przejechaniu około 5km okazało się że zbiorniczek znów jest pusty. Nigdzie nie widać żeby płyn uciekał nigdzie nie jest mokro. Proszę powiedzcie co to może być gdzie szukać przyczyny. Szperałem trochę po necie i tam było że mogła siąść uszczelka głowicy. Jak myślicie gdzie tkwi przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Sprawdź jak wygląda olej na bagnecie. Jak będzie taki jakby emulsyjny to na bank uszczelka pod głowicą. Sprawdź też czy na pewno Ci nie ubywa jakimś wężykiem etc. Najlepiej zrobić to na włączonym, rogrzanym silniku podłożyć pod niego jakieś gazety (nie kolorowe) i przez jakieś 5 minut poobserwować czy płyn się na nich pojawi. Jak tak to poszukaj miejsca wycieku, gdy będą to poprostu małe kałuże to jest to jakiś wężyk jak będzie tak rozchlapane jakbyś machnął pędzlem to leci z pompy. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Możliwe,że ucieka Ci gdzieś jako para wodna i wtedy nie będziesz miał nigdzie plam pod autem. Jeśli by padła uszczelka pod głowicą to może być też taki przypadek,że olej w silniku będzie normalny, bo uszczelka np. padła między kanałem wodnym a cylindrem i wtedy woda była by zasysana do cylindra i wydalana z niego jako para wodna. A nie zauważyłeś np.,że auto badziej kopci parą wodną (białym dymem) niż zwykle :?: Masz LPG :?: Bo tam często cieknie na trójniku. Możesz też zrobić taki manewr. Wlej do zbiorniczka wyrównawczego wody na maxa, włóż do niego wężyk np. o szlaufu i szczelnie to zamknij. Drugi koniec wężyka włóż do butelki z wodą i zobacz czy na rozgrzanym silniku nie bąbelkuje Ci woda w butelce. Jeśli będzie bąbelkowała to znaczy,że włąsnie tamtędy uciekają Ci spaliny czyli jest przedmuch na uszczelce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 problem rozwiązany. Okazało się że jest uszkodzona pompa wodna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 problem rozwiązany. Okazało się że jest uszkodzona pompa wodnae i nie cieklo pod autem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 na początku nie ale puźniej zaczeło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Musiało cieknąć cały czas ale pewnie nie zauważyłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 może i ciekło ale pewnie spadało na pasek klinowy i w czasie jazdy rozwalało go po całym samochodzie. A mam jeszcze jedne pytanie czy da się jakoś zregenerować tą pompe bo umnie cieknie tam gdzie jest taka dziurka z dołu na tej szyjce co idzie do koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Pompę wody kupisz nową japońską za ok.100zł. Nie warto jej naprawiać czy regenerować bo jest to ważny element i na szczęści nie kosztujący majątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 pompa już kupiona i niedługo będe ją montował(oczywiście jeszcze dzisiaj ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Pamiętaj żeby uszczelki pokryć silikonem żeby dobrze wszystko uszczelnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 przy zaklaaniu pompy paliwa tez pojechac silikonem? jesli tak to jakims konkretnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 przy zaklaaniu pompy paliwa tez pojechac silikonem? jesli tak to jakims konkretnym? My tu o pompie wody mówimy ale co do pompy paliwa to raczej nie, z tego co pamiętam to wężyki są na opaski zaciskowe i silikonować nic nie trzeba. A jeżeli się pomysliłeś i chodziło Ci o pompę wody a napisałeś przypadkiem paliwa to u mnie mój mechanik zasilikonował ją takim szarym silikonem jaki używa się do uszczelniania miski olejowej bo jest on bardzo wytrzymaly na wysoką temperaturę i chemię samochodową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 nie nie, dobrze napisalem...chodzi mi o pompe paliwa (chociaz fakt, temat jest o czyms innym) jest ona przykrecana jakos do silnika i sa tam 2 uszczelki. ale widzialem jak ostatnio mechnior czyms takim czarnym lepiacym je smarowal dlatego pytam czy trzeba czy nie i sorki za OT pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Poprostu mechanik nie miał uszczelki do pompy paliwa i ją przykleił na silikon przystosowany do pracy w wysokich temp. Taki sam jak ten o którym wspominał Johny którym można uszczelniać pompe wody, miske olejową itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 w sumie bez roznicy czy dam silikon czy nie bo kolejna pompa nie dziala. w radiu mowili, ze dzisiaj jest dzien wyciszenia a mna normalnie kurwica miota na wszystkie strony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 samochud zrobiony , przetestowany i wszystko jak narazie ok aby tak dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.