Gość elgreen Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 lamerą 1.5 to na 5ce mozna wyprzedzac od 140km/h - przynajmniej moją. Musi miec ten silnik 4tys rpm zeby wogole przyspieszal...I jeszcze jedno, nie moge uwierzyc, ze ktos pisze ze n15 jest mniej elastyczna od n16 - przeciez stary silnik mial maxymalny moment przy 2800rpm a nowy przy 4000rpm - to jest roznica jak miedzy benzyna a dieslem - n16 to mul. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 jak kogoś pasjonuje wyprzedanie na 4 czy 5 od 100km/h w górę w sumie można i tak... wyjedzie taki na lewy pas i zamiast się zbierać i wyprzedzać sprawnie to jedzie jak ciota na 4 biegu i blokuje szybsze samochody a potem robi się sznurek bo takie cioty zamiast zredukować i dać ognia to jadą sobie stówkę na piąteczce mają 1,4 albo 1,6 pod maską i myślą że są królami dróg za nimi sznurek a przed nimi jadą sobie 2 tiry w kolumnie weźcie się zastanówcie co piszecie... PS Nikogo nie chce obrazić A najlepsze jest jak TIR jedzie 99km/h a drugi go wyprzedza....z prędkością 100km/h.A lepiej wygląda sprawa w Krakowie, u nas wyprzedzasz prawym pasem bo lewe pasy są dla skodziorzy. A tak wracając do tematu to aż się zdziwiłem że kolega kasa81 pisze że almera posiada krótkie biegi, na 5-ym biegu przy 1000rpm masz 38km/h.To jest japończyk i tak jak ktoś napisał ten motor lubi obroty.Aż mi ciarki przeszły na samą myśl że miałbym jeździć w zakresie 1500-2000rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 nie moge uwierzyc, ze ktos pisze ze n15 jest mniej elastyczna od n16 - przeciez stary silnik mial maxymalny moment przy 2800rpm a nowy przy 4000rpm Jesli chodzi o elastycznosc to mówiłtu o moich subiektywnych odczuciach jadać N15 i N16. Hamownia pokazła ze moja n15 ma maksymalny moment przy 4500 rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 A jak wykres wyglada? Im bardziej plaski tym lepsza elastycznosc. Mozesz wkleic ? Szukam tez wykresu dla silnika 15qde (98KM) / robil ktos badania na hamowni z takim silnikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 samochód samochodowi nie równy zainwestuj 50zł i jedź na hamownię wg mnie N15 z 1,4 87KM jest samochodem szybszym zrywniejszym od N16 nawet 1,5 98KM do 180 N15 jakoś się zbiera potem już dół ale 190-195 licznikowe do osiągnięcia nawet 200 BTW kiedyś dawno temu jak N16 weszła w sedanie na rynek dostałem się do testu w superexpresie to był srebrny sedan N16 1,5 4 osoby na pokładzie i nie chciała szybciej pojechać jak licznikowe 185 (z włączoną klimą) w sumie ważyliśmy ok 370KG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Mój wykres Tu N16, ale przed liftem Moze moja to jakis bubel, bo 190km/h jest raczej nieosiągalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 wiekszosc momentu obrotowego juz od 1500rpm na obu silnikach / wyglada to dobrze - musze ze swoja klamerka pojechac :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.