Gość hermoll Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 no faktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek179 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 bimetal sterujacy zaworem masz z lewej strony filtra powitrza patrzac na przod auta ktora powoduje ze podcisnienie w dolocie otwiera klapke ktora jest z prawej strony filtra przed laczeniemz druga czescia rozumiem ze mowa o bimetalu w kółku z numerkiem 2, ktróry należy odłączyć przy instalce lpg ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 bo rozumiem na lpg i na pb ciagnie do 3tys obrotow tak, tzn. tak w granicy 3tys.obr. słabnie i potrzebuje pasa startowego ale po przekroczeniu 3,5-3,7 tys.obr. to zaczyna się zbierać nawet, nawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 bimetal sterujacy zaworem masz z lewej strony filtra powitrza patrzac na przod auta ktora powoduje ze podcisnienie w dolocie otwiera klapke ktora jest z prawej strony filtra przed laczeniemz druga czescia Obrazek rozumiem ze mowa o bimetalu w kółku z numerkiem 2, ktróry należy odłączyć przy instalce lpg ?? cholera zle napisalem ze waz jest z lewej strony juz zapomnialem jak ten filtr wyglada ale latwo sparwdzic poprostu przewod idacy do tej klapki czyli ten krociec trzeba zaslepic Dodo no kurza dziwne z tym przyspieszaniem, ale nasuwa mi sie mysl ze cos nie tak z przepustnica 2 stopnia, skoro na LPG i na PB, sparwdzcie czy lekko chodzi przepustnica drugiego stopnia, nacisnij caly gaz linka albo pedalem i zobacz reka czy przepustnica 2 stopnia lekko chodzi [ Dodano: Nie 08 Kwi, 2007 23:15 ] z2maciek a czy Ty cos przerabiales w reduktorze aby pompowal na tyle gazu zeby nie bylo ubogo, no u mnie napewnoe powietrza nie brakuje rura fi70 od wew dolatuje go duzo jedynie blos przeweza i gaznik, ale nurtuje mnei jeszcze czy blos do konca sie otwiera, w czwie nie ma hamwoni w poblizu pewnie sa drogie :/ tak bym sparwdzil na rolkach jak z moca i czy blos sie otwiera pod obciazeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikesz Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Witam Mam sunnego od maja zeszłego roku 1.6 gaźnik . Miałem ten sam problem założyłem LPG i słabiutki był. Palił po 14-15 litrów w mieście. Gazownik męczył się wymienił parownik , i to samo Na orginalnych ustawieniach samochód niewyjeżdzał z garażu , bez obciążenia super wkrecał sięm na obroty a niemiał siły wyjechać. Tydzień temu moje nerwy puściły zmieniłem Gazownika 0,5 godzinki i jest bajka. Samochód przyspiesza spalanie spadło do 9 litrów. Przyczyna prozaiczna. Chusteczkowe końcówki elelktryki LPG.Wymienił wszystkie końcóweczki wraz z gniazdem bezpiecznika LPG. Zapałaciłem 50 zł za dwa dni postawiłem mu jeszcze flache . Mam nadzieje że to samo bedzie u Ciebie. Z pozdrowieniami dla Fanów Nissana. Mikesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 z2maciek a czy Ty cos przerabiales w reduktorze aby pompowal na tyle gazu zeby nie bylo ubogo Nie, u mnie reduktor jest 100 % oryginalny, tylko membrany raz wymieniłem, też na oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 no a te machery co mi LPG kladli to h... wie co wsadzili :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 mój reduktor to firma AG ale już po remoncie wiec nie wiem czy ma sens go rozbierać i coś tam robić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rybakowy24 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Widze ze problem z szybkoscią ale ja powiem tak,ja moim nissankiem 1.4 16V na gazie dałem rade prawie 170km/h i jeszcze by szedł ale po co,mam przejechane 209tys,problem tylko polega na tym ze nie idzie na benzynie,tzn dojade do swiateł i noga na gaz bo zgasnie,niewiem co jest grane,na gazie niema tego problema :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 uzyj opcji szukaj, temat braku obr itp byl juz dziesiatki razy przerabiany chyba w kazdym dziale pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokens Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 witam ponownie pokreciłem - odkreciłem jakies 1,5 obrotu i teraz 140 bez problemu 150 tez smiga tylko jest inny problem jak wczesniej palił 12,5 teraz pali 14,5 LPG a to juz troche mnie przeraża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 uroki miksera.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 wczesniej palił 12,5 teraz pali 14,5 LPG Rany Boskie takie spalanie w silniczku 1,4 :/ Mi 1,6 nigdy nie spalił ponad 10 l lpg. Sokens, a próbowałeś zrobić te rzeczy o których Ci pisałem ? Odłączenie klapki ciepłe/zimne powietrze, usunięcie tej dziwnej rury dolotu i regulację składu wg sondy lambda? Jakiej średnicy masz mikser ? Jak nie możesz dojść do ładu z mikserem zakładaj blosa, szkoda tyle gazu puszczać darmo z dymem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokens Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 dolot zrobilem jak kazałes do lambdy sie przymierzam ( tylko jak widze od ilu rzeczy zalezy te spalanie to nie wime czy dam rade sam to zrobic krecąc tylko tym pokretłem) zmierze dzis jeszcze srednice a gdzie sa te klapki ciepłe zimne powietrze? aha jeszcze jedno powiedz mi ile powinien palic na gazniku mniej wiecej LPG jak Pb pali 10 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 dolot zrobilem jak kazałes do lambdy sie przymierzam ( tylko jak widze od ilu rzeczy zalezy te spalanie to nie wime czy dam rade sam to zrobic krecąc tylko tym pokretłem)zmierze dzis jeszcze srednice a gdzie sa te klapki ciepłe zimne powietrze? aha jeszcze jedno powiedz mi ile powinien palic na gazniku mniej wiecej LPG jak Pb pali 10 litrów To Pb też pali Ci zdecydowanie za dużo, to jest spalanie ciężkiej dwulitrówki... sprawdź może tą sondę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 UUU Mikey ma rację za dużo tej benzyny Ci spala, jeżeli pali Ci 10 l benzyny no to gazu teoretycznie powinien 20-25 %... w takim układzie zgadzałoby się te 12,5 lpg o których pisałeś. Ale tak czy inaczej coś jest nie tak bo skoro auto osiąga Ci przy takim ustawieniu 140 km/h to znaczy że zamiast mocy max 75 KM, rozwija Ci ok 50 KM Co do klapki: do rury dolotowej od jej spodu, kawałek przed filterm powietrza wchodzi taki cienki wężyk sterujący siłownikiem podciśnieniowym ciepłe/zimne powietrze. Jeżdżąc na lpg trzeba ten wężyk po prostu odłączyć i zaślepić. p.s Moja dziewczyna ma sunny 1,4 gaźnik (ten na zdjęciu w podpisie po lewej) i nigdy nie spalił więcej jak 8 l benzyny w mieście. Przyczyną nadmiernego spalania benzyny może być faktycznie sonda lambda, może być źle ustawiony zapłon, niedziałający czujnik podciśnienia (boost sensor), nieprawidłowe działanie gaźnika, słaba kompresja silnika itp itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokens Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 moze to i prawda z tym spalaniem ale sąsiad mial idento model i tez mu palił 10 w koncu jakis mechanik zrobił mu tak ze palił 8 ale ten czas trawał jakies 2 miesiasce poetem wrócił poprzedni stan rzeczyiwec sie przyzwycziłem do mysli o takim spalaniu w mikserze zew srednica wlotu wynosi 29 mm ( ta przy tym magicznym pokrętle) te wężyk musze zaraz sprawdzić i dam znac jeszcze jedno jak sciągne pokrywe z filtra powietrza mam pod filtrem na tym pręciku podkladke zmniejszająca srednice wlotu powietrza gazownicy mi załozyli - ma tam byc czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabiozo Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 zlukaj mój podpis, to jest na LPG wiekszość fakt trasa myśle że tak 30% na 70% (trasa), pisałem już o tym ale napisze jeszcze raz nawet wymiana świec ma wpływ na spalanie . . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 jeśli "magicy - gazownicy" tak ci przytkali dolot (rozumiem, że te 29 mm to jest średnica wewnętrzna miksera) i jeszcze założyli jakąś podkładkę zwężającą dolot to takie zachowanie auta jest jak najbardziej normalne... Jeszcze napisz w którym miejscu masz mikser?? Ja u siebie na silniku E13S miałem mikser założony bezpośrednio na gaźnik (między gaźnikiem i puchą filtra) i muszę przyznać, że było to świetne rozwiązanie (no i mikser był dość szeroki - teraz w passacie 2.0 mam średnicę prawie o połowę mniejszą). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokens Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 swiece filtr i przewody wys napiecia sa git niedawno wymieniane i bez zmian na trase nie narzekam bo full ząładowany ostatnio spalił mi 8,5 LPG na trasie a jak jade w 2 osoby to zejdzie nawet do 5,5 PB 29 mm to śr zew tego wlotu czy wylotu z miksera dalej idzie do tego magicznego pokrętła a mikser jest przy prawym nadkolu patrzac od siedzenia kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Ja to się zastanawiam co ty masz za dziwny mikser z pokrętłem myślę, że chodzi Ci o średnicę wlotu gazu do miksera z przewodu na którym jest register (zawór sterujący skłądem mieszanki)... tak?? mi chodzi o wewnętrzną średnicę miksera - tą przez którą przelatuje powietrze z puszki filtra, zabiera po drodze gaz i leci dalej do kolektora ssącego... a mikser masz zamontowany zaraz za puszką filtra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokens Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 tak własnie o to mi chodziło :/ więc nie zmierzyłem tegop co miałem zrobie fotki i wsadze na forum to mi powiecie dokładnie który kabel mam odłączyc i zaslepic i jaka srednice zmierzyc bo tak to sie chyba niedogadamy bo nie za bardzo kumam co sie dzieje w silniku ja to tylko caraudio lubie i na tym sie troszke znam.. wiec postaram sie dzis wrzucic fotki i prosic was o dokladna pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Mój sunniaczek odzyskał moc ijuż nie jest słaby w całym zakresie obrotów się wkręca co prawda do GTi trochę mu brakuje ale co tam... to tylko 1,4l gaznik. Ciekawe jak spalanie będzie wyglądało? :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 dodo co napsules ze odzyskal moc? ps. moze na kreske z moim 1.4 LPG :053: poscigamy sie dupowozami hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 moze na kreske z moim 1.4 LPG kiedy i gdzie? zawsze skory do zabawy... hehe :diabel: nic wielkiego trochę gwizdek w blosie rozpiłowałem i jeszcze bardziej zapłon przyspieszony... itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.