Gość ramonelli Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Ups wstyd mi :oops: mam jednak di, sorki za blad... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PauliK Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 w dci jest pasek a nie łańcuch Jestes pewny? jesli tak to jutro jade zmienic lancuch na pasek bo mnie chyba oszukali Tyle, że Ty masz silnik Nissana a nie Renaulta 2.2 dCi Nissana ma łańcuch rozrządu a 2.2 dCi Renaulta ma pasek. To są dwa różne silniki. Montowane w Nissanach silniki diesla Renaulta to 1.9 dCi i 1.5 dCi. I te również mają paski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 chwilunia, V10 i N16 maja takie same silniki i sa to silniku YD22DDT. silniki TDI sa glownie w samochodach VAG, te silnika sa zasilane w paliwo poprzez pompowtryskiwacze czego w Nissanach nie ma. reasumujac nie mozesz miec Tino z TDI no chyba, ze zafundowales sobie jakis gruby przeszczep. Hmm myślałem, że w YD22DDT są pompowtryskiwacze, jest inaczej ? Znalazłem na stronie motofakty.pl taki cytat Na początku produkcji był to 2.2 Di/ 110 KM, czyli stara konstrukcja z pompą wtryskową sterowaną elektronicznie i zwykłymi wtryskiwaczami. Jeszcze jedno, czy Shell Helix Diesel Plus będzie odpowiedni do tego silniczka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Jeszcze jedno, czy Shell Helix Diesel Plus będzie odpowiedni do tego silniczka ? Bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Assassino Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 kurcze a ja chyba przez głupote zalałem 6 l - nie chcialo mi sie połowy butelki zostawiać i teraz pójdzie mi górą, albo jeszcze gorzej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Kurde ja zapomniałem jaki wlałem Elf S 10/40 albo może mobile S ? Ale jaja nie pamiętam!!!! :cry: 10W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vincent29 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Miałem zalany Mobil i tak też zalałem, weszło 5.5l. Oczywiście z wymianą filterków. Przejechałem 6500 km i jak narazie bez problemu żadnych oznak utraty oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MSD Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Midland Avanza 5W40 Pozdrawiam MSD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Shell Helix Diesel Plus 10W-40 , ponad 5L wchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Shell Helix Diesel Plus 10W-40 , ponad 5L wchodzi j/w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jur_N16 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Shell Helix Diesel Plus 10W-40 , ponad 5L wchodzi j/w Dokładnie ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Shell Helix Diesel Plus 10W-40 , ponad 5L wchodzi j/w Dokładnie ten sam Ja do primery też go leje już 4 lata i wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gonzo Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Witam Almerę 2,2DI kupiłem od pierwszego własciciela z niemiec przebieg 190. 000 Lany był od nowości olej Shell Helix Plus 5W-40 co 20.000 Pytanie czy pozostać nadal przy tym oleju i wymieniać co 20.000 Czy lepiej będzie zalać Castrol GTX Magnatex 10W40 i wymieniac co 15.000 Czytałem na forum że najlepiej silnik pracuje na półsyntetyku np Castrol GTX Magnatex 10W40 Świeżak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiKi Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 cześć piszę po raz pierwszy na tym forum. głównie pytanie do "Krzysiek". tydzień temu kupiłem P11 kombi 2.0 TD z 1998 roku, 215 tkm :030: . sprzedający nie potrafił powiedzieć jaki olej zalał, powiedział tylko że Mobil :029: . i tu pytanie. czy półsyntetyk 10W-40 będzie najbezpieczniejszy, bo słyszałem że mineralne są zabójstwem dla turbiny, natomiast syntetyczne zabójstwem dla silnika. Napisałeś, że polecasz Shell dla diesli, czy stosowany był od nowości i co się poprawiło przy jego stosowaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Witam Almerę 2,2DI kupiłem od pierwszego własciciela z niemiec przebieg 190. 000Lany był od nowości olej Shell Helix Plus 5W-40 co 20.000 Pytanie czy pozostać nadal przy tym oleju i wymieniać co 20.000 Czy lepiej będzie zalać Castrol GTX Magnatex 10W40 i wymieniac co 15.000 Czytałem na forum że najlepiej silnik pracuje na półsyntetyku np Castrol GTX Magnatex 10W40 Jak Ci nie bierze oleju to po co zmieniać a polecam wymiane co 10 000, jeżeli szukasz czegoś do aut z większym brzebiegiem to polecam VALVOLINE MaxLife 5W40. cześć piszę po raz pierwszy na tym forum. głównie pytanie do "Krzysiek". tydzień temu kupiłem P11 kombi 2.0 TD z 1998 roku, 215 tkm :030: . sprzedający nie potrafił powiedzieć jaki olej zalał, powiedział tylko że Mobil :029: . i tu pytanie. czy półsyntetyk 10W-40 będzie najbezpieczniejszy, bo słyszałem że mineralne są zabójstwem dla turbiny, natomiast syntetyczne zabójstwem dla silnika. Napisałeś, że polecasz Shell dla diesli, czy stosowany był od nowości i co się poprawiło przy jego stosowaniu ? Jak nie wiesz co było lane to zalej VALVOLINE MaxLife Diesel 10W-40 naprawde dobty olej, ja mam taki sam samochod jak Ty tylko 220 kk przejechane i leje VALVOLINE DIESEL TURBO 15W-40 ale to dlatego że wcześniej był lany 15 W40 a na 10W 40 Mobila mi sie rozklekotał więc nie eksperymentowałem u siebie już, ale Ty spróbuj 10W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiKi Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Jak nie wiesz co było lane to zalej VALVOLINE MaxLife Diesel 10W-40 naprawde dobty olej, ja mam taki sam samochod jak Ty tylko 220 kk przejechane i leje VALVOLINE DIESEL TURBO 15W-40 ale to dlatego że wcześniej był lany 15 W40 a na 10W 40 Mobila mi sie rozklekotał więc nie eksperymentowałem u siebie już, ale Ty spróbuj 10W40 dzisiaj kupiłem 5 ltr VALVOLINE MaxLife Diesel 10W-40 (plus 1 litr na dolewki, żeby później nie rzeźbić z zakupem jakiś wynalazków na przydrożnej stacji). wybrałem go po lekturze postów na temat olejów i skutków ich stosowania. jutro jadę do kolegi i wymieniamy. napiszę (za ok. 1 tydzień) o wrażeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 No wchodzi 4,7 L z filtrem, a jak będzie Ci go dużo brało to trzeba będzie przejść na 15w40. Ale Olej naprawdę 1 klasa, zresztą ostatnio sam sie przekonałem że Valvoline ma świetne preparaty do samochodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 cześć piszę po raz pierwszy na tym forum. głównie pytanie do "Krzysiek". tydzień temu kupiłem P11 kombi 2.0 TD z 1998 roku, 215 tkm :030: . sprzedający nie potrafił powiedzieć jaki olej zalał, powiedział tylko że Mobil :029: . i tu pytanie. czy półsyntetyk 10W-40 będzie najbezpieczniejszy, bo słyszałem że mineralne są zabójstwem dla turbiny, natomiast syntetyczne zabójstwem dla silnika. Napisałeś, że polecasz Shell dla diesli, czy stosowany był od nowości i co się poprawiło przy jego stosowaniu ? Przepraszam, że tak późno odpisuje ale ostatnio troche zarobiony byłem i nie miałem czasu na forum. Przy Twoim przebiegu zalałbym go półsyntetykiem, ja wybrałłem Shella gdyż od lat leje ten olej do silników, mam do niego zaufanie i wszystko jest OK. Od nowości leli texaco też 10w40. Ja kupiłem primere jako 3 letnią z przebiegiem lekko ponad 60 000km i postanowiłem zmienić na Shella. Co do oleju mineralnego.... to leje go do Golfa (też Shell) ale tam niewiem jaki jest przebieg mysle że ciutke ponad 300 000km i wszystko jest cacy ale golf to benzyniak. Na Twoim miejscu zalałbym Shellem 10w40 i myśle że będzie Ok. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiKi Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Już kupiłem olej półsyntetyczny: 5 ltr VALVOLINE MaxLife Diesel 10W-40 plus 1 litr na dolewki. Po wymianie wydaje mi się, że samochód trochę lepiej się zbiera. Olej na bagnecie ma przyjemną bursztynową barwę Najlepsze jest to, że poprzedni właściciel tak mocno przykręcił filtr oleju, że aż pofalował uszczelkę i wyciekał olej. Teraz jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 ja leje Mobil 1, 5w/50,ale może być Mobil Super S 10w/40 też jest dobry. Wlewam 6 l i mam na max,jeżdżę 15 tyś i nie dolewam. Każdy z nas pewnie leje taki olej jaki był wcześniej wlewany i nie narzeka,więc sugerowanie jaki olej lać jest raczej zbędne,najlepiej poczytać inne opinie i samemu coś wybrać,a w razie jakichkolwiek problemów ze smarowaniem silnika ma się żal do siebie,a nie do kogoś kto polecał jakiś tam olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gonzo Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Osobiście POLECAM CASTROL 10W/40 MAGNATEC DIESEL Wchodzi 5.7 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Tak jak w temacie. Jaki olej trza zalać do 2.2 Di? Jaka lepkość? Pół czy syntetyk? Ile go Wchodzi? Jakie marki macie u siebie? Pozdrawiam 10W40 Shell Helix, ostatnio kupiłem 5l w Norauto za 125 zł (filtr oleju ~40 zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 po czterech latach odgrzewacie starego kotleta a może lepiej poszukać i nie powielać tematu tak na marginesie to silnika YD22DDT potrzeba wg instrukcji 5,2 a nie 5,7 litra oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 jak niektórzy mówią przepisy są po to żeby je łamać.instrukcje pewnie też.Miarka na bagnecie oleju jest po to żeby utrzymywać stan oleju od Min. do Max.Jak się zalewa nowy olej to tak żeby było pod Max (najczęściej to jest3/4,ale nie więcej niż Max) A, co do marki to niech każdy sam wybierze co mu pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Ilosc oleju powinnabyc posrodku (jak wspomnial mi mechanik za duzy poziom szkodzi, a za amly slabo chodzi choc w tym przypaku jest chlodnica olejowa za silnikiem) stad wchodzi oleju pewnei z litre wiecej. W moim przypaku 6,0l z wymiana filtra. A sam stosowalem Mobila S10W40 ale troche nei bylem zadowolony we wczesniejszym Fordzie wiec teraz zalalem zachwalany to ulej Valvoline 10W40. [ Dodano: Wto 07 Lip, 2009 11:09 ] ups za duzy poziom szkodzi (na zawory czy cos podobnego), za mały poziom słabo chłodzi ..... (mialo byc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.