robot Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 chodzi mi o to czy można zaadoptować jakąś turbine z innego auta żeby miała takie same podłącznie jak seryjne turbiny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 wydaje mi sie ze wszystko z flansza t2... np t25/t28 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 z seryjnych turbin to hmmm jedyna wydajniejsza od twojej to T28 z Sunny GTI-R ma większą stronę wydechową... Dalej to już masz Garrety z GT serii czyli GT28RS, GT2871RS, GT3071R z wejsciem pod T2/25 style... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Z ciekawość: Masz 200SX'a, tak ? Bo jak chcesz to do primy to ci kolektor od 200SX nie będzie pasował, w S'kach silnik siedzie wzdłużnie, a w nissanowskich FWD poprzecznie. A co do tematu to tak jak Coobcio napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 mam primere i wpadł mi w ręce kolektor od 200sx s14, narazie jeszcze nie przymierzałem ale orientuje się co i jak. a czy któryś z was przymierzał ten kolektor i dlaczego nie pasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 a ja powiem ze sie w p11 zmiesci. mierzylem i powinien wejsc. [ Dodano: Pią 13 Kwi, 2007 18:18 ] nie wiem czy tyle miejsca jest w 10. wlasciwie to wcale nie potrzebujesz nowego kolektora. mozesz dorobic "przejsciowke" do seryjnego na ktorej zamocujesz turbine. moze wiekszy lag bedzie ale koszta duzo mniejsze od robienia dobrego kolektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 ja już w sumie mam kolektor od s14, więc przejściówki niebęde robił, a jeśli chodzi o miejsce to myśle żę jakoś wejdzie, najwyżej chłodnice się gdzieś troche przeniesie(i tak jest nieorginalnie założona bo to od almery) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 kolektor z S14 ma za duze odsadzenie od bloku, jak przykręcisz do niego turbosprężarkę to wyjdzie ona sporo za chłodnice... przy jego montażu trzeba by chłodnice przesunąć do przodu i to sporo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 jak znajde chwile czasu to przymierze sobie ten kolektor. najwyżej chlodnice się przesunie do przodu, tylko wtedy bedzie problem z umieszczeniem IC. coś pokombinuje:) [ Dodano: Sob 14 Kwi, 2007 07:44 ] a co myślicie o tych turbinach? flansza wygląda na pasującą...1 2 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Najpierw sobie zmien na wielopunkt a pozniej uturbiaj wiem cos o tym i bedziesz miał wiele problemow zobaczysz chyba ze chcesz mało dmuchac np0,3 bara, wtedy jeszcze nic sie nie działo, ale cewki siedaja tez nie wiem czemu; to jest ciekawy temat dlaczego po np kilkuset kilometrach siadaja cewki? frajda z jazdy jest fajna ale sie dobrze zastanow czy nie lepiej kupic 200sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 piterek, SR20De/DE i Di mają dokładnie takie same układy zapłonowe, skłądające się z tych samych elementów które można stosować zamiennie, Wielopunkt nie ma problemów z psuciem się cewek, w czym innym rzecz że twoje Di je rozwala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 kolektor powinien wejść i turbina też powinna się zmieścić pod warunkiem że wiatrak dam przed chłodnice. a teraz pytanie czy turbiny od saaba lub alfy będą pasowały? bo flansza chyba taka sama? tu macie linki do aukcji na allegro: 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.