Gość escaflowne Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Witam Jestem fanem osobówek z napędem na 4 koła. Podoba mi sie tez od zawsze Primera ;-). Czy istnieje wersja 4x4? Wiem ze 10 miała taki naped, podobno bazujacy na Sunny GTI-R. A jak z P11? Jaki typ napedu 4x4 wystepował w P10? czy jest to cos w stylu Subaru i Audi quattro (z torsenem) tzn stały napęd na cztery koła z 3 mechanizmami róznicowymi - "centralnym" i po jednym przy każdej z osiek?. Czy cos w stylu haldexa bez centralnego mechanizmu różnicowego - naped na przód ze sprzegłem dołączajacym naped na tył w chwili poślizgu kół przednich? Typu Audi TT Fiat Panda 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 staly 4x4, żadnych bajerów typu ATTESA czy coś, wszystkie primy mogly mieć napęd na wszystkie kólka ale tylko w Japonii, w prawostronnej Europie tylko P10 GT byla oferowana w wersji 4x4 (w Szwajcarii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość escaflowne Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 staly 4x4, żadnych bajerów typu ATTESA czy coś, Czyli z 3 dyframi? A ten centralny to był otwarty czy była jakas szpera, albo tor-sen? wszystkie primy mogly mieć napęd na wszystkie kólka ale tylko w Japonii, w prawostronnej Europie tylko P10 GT byla oferowana w wersji 4x4 (w Szwajcarii) Kiesyś chyba w "Auto Świat" (daaaawno tak ze 7-8 lat temu) czytałem cos o P11 z 4x4 i silnikiem 2.0 200KM. Wolnossacym. Taka króciutka wzmianka była o wersji na rynek japoński. Ciekawe jak oni rozwiazali naped na tył???? Bo przy osi skretnej z drązkiem Scota-Russela nie ma gdzie umiescic dyfra. Ależ to musiało być cudne auto. Bat na quattro i "Szuwarki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Niedawno nawet jedna P10 GT 4x4 była na sprzedaż w Gnieźnie ale bardzo szybko poszła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 o to chyba bedzie cos takiego fajna bryczka:) http://www.piazza.ch/de/inserat/773492/nis...p10_gt_4x4.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 :zdziw: :zdziw: :zdziw: człowiek się całe życie uczy, nie miałem o tym pojęcia. pomykał ktoś może takim wynalazkiem. ciekawe jak to się prowadzi. no i jak z częściami, bo jak zostanie tylko ASO to porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Jak to jest taki sam napęd jak w sunnym GTI-R to cienko cienko... Kupując takie auto z myślą o poważnym tuningu to na dzień dobry trzeba zmienić bebechy w skrzyni na Quafa za niebagatala 14 tyś zł :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.